szopenn Zgłoś #1881 Napisano 30 Października 2015 rozgrzej auto tak na maksa jak możesz, następnie butelka z zimną wodą, polej głowiczkę aż do zimna... odpalaj... jeśli odpali to masz odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1882 Napisano 30 Października 2015 Dawka ok,czyli jaka? Zwiększ ją do nawet 2mg/suw i test.Jeżeli i to nie pomoże,to zostaje rzeźba w mapie startowej,może uda się jeszcze zmniejszyć rpmy dla ciepłego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1883 Napisano 1 Listopada 2015 skalim, a jaki masz setup ze Ci szarpie? wtryski pompa itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1884 Napisano 2 Listopada 2015 Mały rarytasik,nóweczka Tłokoroździelacz też nówka. Będzie się lało:hurra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1885 Napisano 2 Listopada 2015 Robert ten tlok to sam czy z sekcja kupiles ? Oryginal Bosch? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1886 Napisano 2 Listopada 2015 (edytowane) Kupił to kolega,kompletny z pierścieniem i głowicą.Produkt z tej samej stali,bazy,której używa bosch. Tak wygląda nowy tłok 12mm od czoła,potwór jeżeli chodzi o wydajność,robiony na zamówienie pod mega wydatek paliwowy. Wąskie przelewy,płytkie czołowe,brak dodatkowej stabilizacji dawki biegu jałowego robią z tej 12tki coś potężnego. Kupiony w komplecie z głowicą i pierścieniem. A tak wygląda każda inna 12tka z czoła,prawy skrajny.Widać gołym okiem,jak głębokie są kanały czołowe,tym samym tłok jest dużo "słabszy" To tak samo,jak z tłokami od 1z/ahu i powiedzmy afna/asv/ahf.Po lewej ahu,po prawej afn i inne 110tki. Niebawem składam tę 11tkę z nową falą,rolkami,sprężynami,łopatkową i co najważniejsze z nowym tłokiem. Edytowane 2 Listopada 2015 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1887 Napisano 2 Listopada 2015 Oby wytrzymał :-) kto takie rzeczy produkuje i w jakich pieniądzach? De143 musiałeś z 350pln wyłożyć pewnie...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1888 Napisano 2 Listopada 2015 Falę i całą resztę kupował kolega,u Kuca.Fala coś około 360 zeta.Mój się kręci już ponad rok,to i ten pohula.Produkują to w Wwie,w Reparcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopenn Zgłoś #1889 Napisano 2 Listopada 2015 hmmm w swoim zakładzie pracy mam dostęp do twardościomierza.... kurcze chętnie wbiłbym co nieco w taki tłoczek żeby porównac twardość ori z tym regenerowanym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1890 Napisano 2 Listopada 2015 Te nie są regenerowane,tylko nowe.Wykonane z nowej bazy/odkuwki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopenn Zgłoś #1891 Napisano 2 Listopada 2015 sagon, podejrzewam że oryginalny tłoczek ma twardość przewyzszającą 100hrc, kiedyś miałem okazje rezać falę pod większy tłoczek na tokarce to na oko mi to tak wyglądało, nóż z węglika wymiękł. Nie sądzę, że obróbka precyzyjna stali o takiej twardości kosztowała by tylko 500 zł gdyby założyć, że obrabiają gotowy zahartowany materiał. Nie mam powodu nie wierzyć, że te tłokorozdzielacze nie są zrobione z odpowiedniego materiału i że są złe, boscha czy nie boscha to nie istotne, ale najpierw są raczej obrabiane, a następnie poddane obróbce cieplnej i to właśnie ostatecznie decyduje czy mamy część dobrą czy plastelinę. Jako, że jestem wiecznym dłubaczem i cały czas mam dziwne problemy:bezzebow, a w polsce nie znalazłem jeszcze zakładu, który potrafiłby coś dobrze zahartować (np wałki rozrządu po regeneracji lub np dorabiane półosie), to byłbym ciekawy jak wygląda twardość takiego tłoczka, może w końcu byłby zakład, któremu można by coś zlecać i nie jeździć z ręką na sercu jeśli chodzi o obróbkę cieplną stali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1892 Napisano 3 Listopada 2015 Dawka ok,czyli jaka?Zwiększ ją do nawet 2mg/suw i test.Jeżeli i to nie pomoże,to zostaje rzeźba w mapie startowej,może uda się jeszcze zmniejszyć rpmy dla ciepłego silnika. no wiec tak kombinowałem trochę ale nic sie nie zmienia dawka czy by była 5 mg czy 7 czy 3 i tak tak samo zapala , kat próbowałem późniejszy albo wcześniejszy ustawić taz nic , polewanie woda tez nic, vagie dawki startowe zmieniałem i trochę lepiej na pu ciepłym ... tylko problem od tego czasu sie pogorszył bo na zimnym tak samo juz zaczął palić jak na ciepłym , czyli długo kreci, dodam ze odłączę czujnik temp i od pu obrotu pali a czujnik rano i po nagrzaniu dobrze pokazuje do kompa ... brak juz mi pomysłów . moze to mieć coś wspólnego z ta podkładka miedzy fala a tłoczkiem ?? bo zostawiłem ta od afn - - - - - aktualizacja - - - - - jutro bd miał 2 pompę z renault 11 wiec chyba wyjmę swoja pompę i ta z renault i zawiozę pompiarzowi bo już pomysłów brak , tym bardziej ze wcześniej palił dobrze na 10 , nawet po złożeniu 1 dzień palił dobrze na 11 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #1893 Napisano 3 Listopada 2015 Witam, według mnie, to tak, jak już ktoś wyżej napisał, mapa rozruchowa do poprawy. :hmm Miałem podobnie, też mi mówili, że to pompa. Przy okazji strojenia została poprawiona mapa i jest już ok. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1894 Napisano 3 Listopada 2015 Witam, według mnie, to tak, jak już ktoś wyżej napisał, mapa rozruchowa do poprawy. :hmmMiałem podobnie, też mi mówili, że to pompa. Przy okazji strojenia została poprawiona mapa i jest już ok. Pozdrawiam. tez o tym pomyślałem ale czemu na zimnym tez zaczął mieć problem? i przed przeróbka pompy było ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1895 Napisano 3 Listopada 2015 Wszystkie największe zakłady naprawy aparatury wtryskowej od lat się u nich zaopatrują i jeszcze nie było problemów z reklamacjami. Nawet sam Nadarzyn bierze od nich tłoki Robią to od ponad 20tu lat.Z tego co wiem,co usłyszałem od Pana z Repartu,to 200kkm robi się na nich bez najmniejszego trudu i co najciekawsze trzymają swoje parametry.Baza pochodzi z austriackiej huty,ponoć sam bosch bierze od nich towar. Skuś się,zamów taki jeden,pomierzysz,sprawdzisz i zadasz relację.Tak w przypadku fal,jak i tłoków najdroższa jest ich obróbka,sama baza kosztuje niewiele. Zadzwoń,pogadaj może dasz się namówić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopenn Zgłoś #1896 Napisano 3 Listopada 2015 Na razie spoko, nie potrzebuje, jak się będzie coś u mnie dziać to się pomyśli.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1897 Napisano 4 Listopada 2015 (edytowane) Hehe widze ze zdjecia mojego tłoka 12 wedruja po forach potestuje sie okaze co jest wart Edytowane 4 Listopada 2015 przez tomogolf2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1898 Napisano 4 Listopada 2015 Dawka ok,czyli jaka?Zwiększ ją do nawet 2mg/suw i test.Jeżeli i to nie pomoże,to zostaje rzeźba w mapie startowej,może uda się jeszcze zmniejszyć rpmy dla ciepłego silnika. A więc z jechałem z dawka do 2 mg i zaczol odpalić na cieplym ... więc jakie wnioski z tego? Co jest nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1899 Napisano 4 Listopada 2015 (edytowane) Robert a ile wolaja za taki tlok ? U mnie na 11 tez pali ciut gorzej ale sie tym nie przejmuje, na 10 od strzala wstawal a teraz musi nieraz i ze 2 obroty zrobic Edytowane 4 Listopada 2015 przez cind12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1900 Napisano 4 Listopada 2015 Skoro odpala na większej dawce,to niestety tłokroździelacz kuleje. Hehe widze ze zdjecia mojego tłoka 12 wedruja po forach Będziesz miał czym lać,uwierz.Takiej 12tki nie trafisz w żadnej pompie.Sprawdź,czy ma dodatkowy wzdłużny kanał,tzw stabilizację.To taki węższy kanał z otworkiem,podobny do tego głównego. Jeżeli go nie ma,to będzie się lało,choć i z nim będzie lał. Tłoki kosztują 550 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach