Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, te linki nadal nie działają, chyba, że tylko u mnie?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie:kawka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda całkiem ok :) Śmiało zapodaj :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A że twoja fala jest De 110 czyli jedna z najlepszych fal w pompach 10 :) To można całkiem spoko osiągi mieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez jestem zainteresowany kupnem tłoko-rozdzielacza 11mm

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

proszę o pomoc mam zamiar kupić tłoko rozdzielacz 11 mm ten podejdzie

http://olx.pl/oferta/tlokorozdzielacz-1-9-tdi-11mm-CID5-IDbeo1h.html#cb8990f896

coś jeszcze będzie mi potrzebne do przeróbki?? afn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie badziewie, brak połowy części, a co z zaworkami i timingiem? O spręzynach już nie wspomnę... :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok a masz takie zestawy na sprzedanie?

Edytowane przez misiek 19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co dokładnie jest potrzebne z pompy z renault żeby zrobić 11? morze ktoś podpowie jak to zmontować??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sekcja z tlokiem, sprezyna + podkladki i zaworek timmingu, i chyba dekielek jeszcze przekladaja ale to niech sie ktos bardziej w temacie wypowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam na imię Przemek i na początku chciałbym powitać wszystkich forumowiczów :respect

A teraz do rzeczy przejdę. Poszukuję tłokorozdzielacza (jedynie ten tłok) do pompy o numerze 0460404969 z racji że uszkodzony mam i chętnie odkupie od kogoś kto ma na zbyciu. Szukałem po sieci ale ciężko znaleźć ten który mi jest potrzebny (10mm) z racji że większość przerabia na 11mm i te prędzej znalazłem, a póki co nie mam zamiaru tego robić (trochę koszta wiadomo).

Ps. Czy od pana "Byka" mógłbym coś takiego dostać? Posiada ktoś nr do niego? Bo zauważyłem wcześniej że zajmował się takimi sprawami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tlok wrzucisz jaki badz o rozmiarrze 10mm i z grupy vag tylko zeby byl z sekcja razem bo one sa ze soba spasowane.

Jesli dobrze poszukasz to kupisz pompe uzywke cala i zmienisz sobie sama sekcje z tlokiem ale nikt ci gwarancji nie da w jakim ona bedzie stanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile sztuk Ci potrzebne?Mam chyba z 5 kompletów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile sztuk Ci potrzebne?Mam chyba z 5 kompletów.

 

Potrzebna mi jest jedna sztuka ale najlepiej aby była taka sama. Nie chcę nic zmieniać/kombinować. Sagon sprzedajesz całe komplety czy same tłoczki? Całej pompy nie chcę kupować bo to strata pieniędzy. Używka okolica 400/500 zł także sporo aby tylko wymienić sam tłoczek :]

Edytowane przez EmsoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tłok i głowica to jedność, założysz sam tłok z innego kompletu i możesz mieć problemy, chyba że trafi Ci się jeden na xxxxx że będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówiłem wcześniej. Cały komplecik zmieniasz czyli tłok i sekcja i będzie śmigać.

Ja tak zrobiłem ze przełożyłem sam tłok. I szczerze szalu nie było. Gorzej palił. bardziej kopcił i był słabszy.

Ale jak to mówią mądry polak po szkodzie hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK rozumiem. Czyli potrzebny mi komplet tłok+głowica tak? Nie wiedziałem że każdy tłok jest robiony jednocześnie pod daną głowicę (lub na odwrót). Dzięki za info. Sprężyny już mogą zostać tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sprezyny jesli nie sa pekniete zostawiasz stare. Tlok + sekcje zakladzasz inna i jesli reszta sprawna bedzie chulac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za podpowiedz ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

mam takie końcówki wtrysku DSLA150P784 ktoś wie czy są większe od 0.216?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje pomocy lub jakiejś porady. Dostałem tłoczka z głowica i poskładałem ostatnio pompę i przy próbie odpalania nie chce silnik palić (obawiałem się że tak będzie) i nie wiem gdzie leży przyczyna. Odpowietrzyłem cała pompę za pomocą strzykawki i po próbie odpalenia gdy odkręciłem przewód wtrysku to uwolniło się trochę paliwa także wydaje mi się że to nie wina zapowietrzenia. Próbowałem również delikatnie pompę obracać (kat wtrysku) ale to nic nie pomogło. Pod VAG jeszcze nie podpinałem z racji tego że nie mogę dojśc do sukcesu przy samej instalacji programu tzn. nie czyta mi interfejsu - próbowałem na różne sposoby przez 2-3 godziny i najzwyczajniej ręce opadły :poddajesie ( próba na win 7 jak i na win 8.1 - poprzednio był na win xp i zero najmniejszych problemów). Jedno co mnie trapi to to jaka jest różnica kiedy pomylę się z ułożeniem fali w pompie o 180 stopni? Po prostu nie jestem pewien czy włożyłem ją tak samo jak wyciągnąłem? Bo coś gdzieś raz wyczytałem że gdy ją założe obróconą to ni chu chu nie odpali - to prawda? Nie mogę nic znaleźć na sam temat jak ów falę ułożyć w pompie. Jutro może podjedzie znajomy z VAG i sprawdzimy co jest nie tak ale obawiam się że nic nie wskóramy skoro sam silnik nie chcę odpalić. Proszę o pomoc.

Dodam jeszcze że świeci się kontrolka oleju przy próbie odpalania silnika, wie ktoś co to może oznaczać? Stan samego leju jest w porządku.

Edytowane przez EmsoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne masz za małą dawkę na nastawniku, albo odwrotnie fala włożona. Innej opcji nutę ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli możliwe są tylko te dwie opcje? Jutro spróbuję ruszyć sam nastawnik a jak to nie pomoże to znowu ściągam pompę i odwracam falę z tłokiem (czym mam się kierować wsadzając falę? - jakieś znaki są czy coś?). Postaram się opisać w czym miałem problem jak już się z wszystkim uporam. Jeszcze tylko muszę rzucić okiem na vag-a bo interesuje mnie sam fakt pojawiania się kontrolki oleju przy rozruchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności