tomek1980 Zgłoś #1741 Napisano 27 Marca 2015 Witam, te linki nadal nie działają, chyba, że tylko u mnie? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1742 Napisano 27 Marca 2015 Będzie:kawka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #1743 Napisano 27 Marca 2015 Wygląda całkiem ok Śmiało zapodaj - - - - - aktualizacja - - - - - A że twoja fala jest De 110 czyli jedna z najlepszych fal w pompach 10 To można całkiem spoko osiągi mieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1744 Napisano 14 Sierpnia 2015 tez jestem zainteresowany kupnem tłoko-rozdzielacza 11mm - - - - - aktualizacja - - - - - proszę o pomoc mam zamiar kupić tłoko rozdzielacz 11 mm ten podejdzie http://olx.pl/oferta/tlokorozdzielacz-1-9-tdi-11mm-CID5-IDbeo1h.html#cb8990f896 coś jeszcze będzie mi potrzebne do przeróbki?? afn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1745 Napisano 14 Sierpnia 2015 Wg mnie badziewie, brak połowy części, a co z zaworkami i timingiem? O spręzynach już nie wspomnę... :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1746 Napisano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Ok a masz takie zestawy na sprzedanie? Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez misiek 19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1747 Napisano 16 Sierpnia 2015 co dokładnie jest potrzebne z pompy z renault żeby zrobić 11? morze ktoś podpowie jak to zmontować?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1748 Napisano 26 Sierpnia 2015 Sekcja z tlokiem, sprezyna + podkladki i zaworek timmingu, i chyba dekielek jeszcze przekladaja ale to niech sie ktos bardziej w temacie wypowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EmsoN Zgłoś #1749 Napisano 29 Sierpnia 2015 Witam. Mam na imię Przemek i na początku chciałbym powitać wszystkich forumowiczów :respect A teraz do rzeczy przejdę. Poszukuję tłokorozdzielacza (jedynie ten tłok) do pompy o numerze 0460404969 z racji że uszkodzony mam i chętnie odkupie od kogoś kto ma na zbyciu. Szukałem po sieci ale ciężko znaleźć ten który mi jest potrzebny (10mm) z racji że większość przerabia na 11mm i te prędzej znalazłem, a póki co nie mam zamiaru tego robić (trochę koszta wiadomo). Ps. Czy od pana "Byka" mógłbym coś takiego dostać? Posiada ktoś nr do niego? Bo zauważyłem wcześniej że zajmował się takimi sprawami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1750 Napisano 29 Sierpnia 2015 Tlok wrzucisz jaki badz o rozmiarrze 10mm i z grupy vag tylko zeby byl z sekcja razem bo one sa ze soba spasowane. Jesli dobrze poszukasz to kupisz pompe uzywke cala i zmienisz sobie sama sekcje z tlokiem ale nikt ci gwarancji nie da w jakim ona bedzie stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1751 Napisano 29 Sierpnia 2015 Ile sztuk Ci potrzebne?Mam chyba z 5 kompletów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EmsoN Zgłoś #1752 Napisano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Ile sztuk Ci potrzebne?Mam chyba z 5 kompletów. Potrzebna mi jest jedna sztuka ale najlepiej aby była taka sama. Nie chcę nic zmieniać/kombinować. Sagon sprzedajesz całe komplety czy same tłoczki? Całej pompy nie chcę kupować bo to strata pieniędzy. Używka okolica 400/500 zł także sporo aby tylko wymienić sam tłoczek Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez EmsoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostryt4 Zgłoś #1753 Napisano 30 Sierpnia 2015 Tłok i głowica to jedność, założysz sam tłok z innego kompletu i możesz mieć problemy, chyba że trafi Ci się jeden na xxxxx że będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1754 Napisano 30 Sierpnia 2015 Dokładnie tak jak mówiłem wcześniej. Cały komplecik zmieniasz czyli tłok i sekcja i będzie śmigać. Ja tak zrobiłem ze przełożyłem sam tłok. I szczerze szalu nie było. Gorzej palił. bardziej kopcił i był słabszy. Ale jak to mówią mądry polak po szkodzie hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EmsoN Zgłoś #1755 Napisano 30 Sierpnia 2015 OK rozumiem. Czyli potrzebny mi komplet tłok+głowica tak? Nie wiedziałem że każdy tłok jest robiony jednocześnie pod daną głowicę (lub na odwrót). Dzięki za info. Sprężyny już mogą zostać tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1756 Napisano 30 Sierpnia 2015 Tak sprezyny jesli nie sa pekniete zostawiasz stare. Tlok + sekcje zakladzasz inna i jesli reszta sprawna bedzie chulac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1757 Napisano 31 Sierpnia 2015 ok dzięki za podpowiedz - - - - - aktualizacja - - - - - mam takie końcówki wtrysku DSLA150P784 ktoś wie czy są większe od 0.216? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EmsoN Zgłoś #1758 Napisano 4 Września 2015 (edytowane) Potrzebuje pomocy lub jakiejś porady. Dostałem tłoczka z głowica i poskładałem ostatnio pompę i przy próbie odpalania nie chce silnik palić (obawiałem się że tak będzie) i nie wiem gdzie leży przyczyna. Odpowietrzyłem cała pompę za pomocą strzykawki i po próbie odpalenia gdy odkręciłem przewód wtrysku to uwolniło się trochę paliwa także wydaje mi się że to nie wina zapowietrzenia. Próbowałem również delikatnie pompę obracać (kat wtrysku) ale to nic nie pomogło. Pod VAG jeszcze nie podpinałem z racji tego że nie mogę dojśc do sukcesu przy samej instalacji programu tzn. nie czyta mi interfejsu - próbowałem na różne sposoby przez 2-3 godziny i najzwyczajniej ręce opadły :poddajesie ( próba na win 7 jak i na win 8.1 - poprzednio był na win xp i zero najmniejszych problemów). Jedno co mnie trapi to to jaka jest różnica kiedy pomylę się z ułożeniem fali w pompie o 180 stopni? Po prostu nie jestem pewien czy włożyłem ją tak samo jak wyciągnąłem? Bo coś gdzieś raz wyczytałem że gdy ją założe obróconą to ni chu chu nie odpali - to prawda? Nie mogę nic znaleźć na sam temat jak ów falę ułożyć w pompie. Jutro może podjedzie znajomy z VAG i sprawdzimy co jest nie tak ale obawiam się że nic nie wskóramy skoro sam silnik nie chcę odpalić. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze że świeci się kontrolka oleju przy próbie odpalania silnika, wie ktoś co to może oznaczać? Stan samego leju jest w porządku. Edytowane 4 Września 2015 przez EmsoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1759 Napisano 4 Września 2015 Zapewne masz za małą dawkę na nastawniku, albo odwrotnie fala włożona. Innej opcji nutę ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EmsoN Zgłoś #1760 Napisano 4 Września 2015 Czyli możliwe są tylko te dwie opcje? Jutro spróbuję ruszyć sam nastawnik a jak to nie pomoże to znowu ściągam pompę i odwracam falę z tłokiem (czym mam się kierować wsadzając falę? - jakieś znaki są czy coś?). Postaram się opisać w czym miałem problem jak już się z wszystkim uporam. Jeszcze tylko muszę rzucić okiem na vag-a bo interesuje mnie sam fakt pojawiania się kontrolki oleju przy rozruchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach