szopenn Zgłoś #1841 Napisano 9 Października 2015 Przecież tam jest jakaś wyszukiwarka części, bo jak nie to tutaj są nr pompy z 11stkami boscha i trzeba ręcznie wklepywać i sprawdzać nr tłokorozdzielaczy, duzo roboty http://injection-automotive.blogspot.com/2012/03/bosch-3.html#uds-search-results Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #1842 Napisano 9 Października 2015 No właśnie nigdy nie używałem tej opcji, wyszukiwania części, sprawdzamy, czasami, gdzie znajdują się blokady, przy wymianie rozrządu, szukamy po nr. błędu, jakiejś usterki, ale części jeszcze nie szukałem. W wolnej chwili trzeba się pobawić z tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #1843 Napisano 10 Października 2015 SAgon a te wydatki to sa na falach 185 dla pompy 988 i 143 dla 107j??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1844 Napisano 10 Października 2015 A jakie fale siedzą tych pompach? Przecież bosch nie bawi się w hybrydowe pompy,więc... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dex Zgłoś #1845 Napisano 14 Października 2015 Obiecane zdjęcia pompy. Niestety dostęp do niej mam kijowy i to wszystko, co udało mi się zrobić, wciskająć telefon w różne zakamarki silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1846 Napisano 15 Października 2015 Albo to bardzo stara głowiczka z 11tki(otwory jak w starych 11tkach),albo też,co bardziej prawdopodobne jest to 10tka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dex Zgłoś #1847 Napisano 15 Października 2015 Dzięki za odpowiedź. Czy to znaczy, że pozostaje rozebranie i obadanie wnętrzności? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1848 Napisano 15 Października 2015 Sam nastawnik jak bys zdjal to mozna by mniej wiecej na oko stwierdzic czy to jest 10mm czy 11mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dex Zgłoś #1849 Napisano 16 Października 2015 Czy mogę bez konsekwencji (poza plamami ON na silniku) zdjąć nastawnik? Czy złożę go później bez problemów? Widziałem dwa filmiki na YT o rozkładaniu pompy i niby wszystko łatwe. Tylko wycelować pinem nastawnika w otwór w wałku. Jednak proszę o potwierdzenie, żebym czegoś nie spartolił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1850 Napisano 16 Października 2015 Dokładnie, tak jak piszesz - musisz wcelować główką w otwór w tulejkę która się i obraca i przesuwa. Dodatkowo przed demontażem zaznacz sobie kreskami pozycję nastawnika, bo przesunięcie go względem pompy skutkuje zmianą dawki paliwa. Później trzeba ustawić to dokładniej pod okiem VAGa. Robisz to na swoje ryzyko - jak nie trafisz w otwór możesz rozwalić pompę, albo silnik wejdzie na wysokie obroty bez możliwości zgaszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1851 Napisano 16 Października 2015 Przez ustawienie zbyt bogatej dawki silnik tez lubi sie wkrecic na obroty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1852 Napisano 17 Października 2015 Jak trafisz w taką małą dziurkę,to dasz już radę każdej jednej.Nie pękaj,tylko zdejmuj ten nastawnik,Najgorszy jest ten pierwszy raz.Żeby nie trafić,trzeba się naprawdę zdrowo postarać.Nie posadzisz nastawnika na pompie,jak nie wejdzie w dziurkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #1853 Napisano 17 Października 2015 Witam, w dziurkę, najlepiej po palcu trafić.:ok Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dex Zgłoś #1854 Napisano 19 Października 2015 Ok, przekonaliście mnie. Jak znajdę dłuższą chwilę wolnego czasu, to zdejmę czapkę. Powiedzcie mi tylko, na co mam patrzeć? Na co szczególnie zwrócić uwagę, lub co zmierzyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1855 Napisano 19 Października 2015 Jak zdejmiesz to zwróć uwagę czy fala jest na wzniesieniu czy schowana całkiem, tzn czy tłok jest wciśnięty czy tez nie. Następnie na samym końcu przed sekcja zwróć uwagę czy tłok jest grubszy czy tez cieńszy, koledzy parę postów wcześniej zapodali zdjęcia dla porównania tłoka 10mm i 11mm. Rożnica jest znaczna i widać ja na zdjęciu gołym okiem tak wiec w pompie bez problemu powinieneś ja dostrzec. Jak poskładasz wszystko do kupy to pal na sprzęgle i 5 wrzuć dla pewności w razie jak po odpaleniu obroty by ci wywaliło w gore to gaś od razu, jak nie zgaśnie to duś sprzęgłem na szybko. Mi parę razy poszedł w obroty ale w porę zgasiłem i nic się nie stało auto zgasło samo, tak wiec zawsze pale na sprzęgle i 5 wrzucam tak na wszelki wypadek i oczywiście hamulec w podłogę ile sil w nogach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dex Zgłoś #1856 Napisano 19 Października 2015 (edytowane) Przepychanki kolegi Roberta z innymi znawcami są bardzo pouczające, poważnie. Niestety jestem już na 55 stronie cofając się, ale zdjecia jeszcze nie namierzyłem. Dwie godziny później, 34 strona i dalej nic... Może linki wygasły i nie znajdę? Ponieważ chyba za daleko zaszedłem, wróciłem do strony 54. Post zipka #1069 zawiera cytat, w którym są tytuły 4 zdjęć. Kolejny post Roberta, który identyfikuje te tłokorozdzielacze. Niestety zdjęć brak. Może dlatego, że to posty zprzed 3 lat bez miesiaca 1:12 - strona 28... Poj...gięło mnie, że tyle czasu spędziłem przy forum szczególnie, że dzisiaj na 7 do pracy. Doszedłem do tematu zmiany ciśnienia sekcji stępnej. Muszę obadać, jak to wygląda w mojej pompie, bo mam podejrzenia, że nie jest już z nią najlepiej pod tym względem. Ma ktoś może w Wawie adapter i manometr? Edytowane 19 Października 2015 przez dex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1857 Napisano 20 Października 2015 (edytowane) Zadzwoń do mnie 511 086 730,jutro jestem od 6tej na nogach. Tu masz fotę 11tki i 10tki.Zwróć uwagę na różnicę między dolnymi i górnymi częściami tłokoroździelaczy. Tak w jednym,jak i w drugim dolne części,do 1wszego przetoczenia,mają po 12mm średnicy(pod pierścieniami,na focie ich co prawda nie ma) i widać gołym okiem różnicę między 10tką i 11tką. Jeżeli po zdjęciu nastawnika zauważysz tak duże różnice,to masz 10tkę jeżeli nie,to 11tkę. Edytowane 20 Października 2015 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dex Zgłoś #1858 Napisano 21 Października 2015 Dzięki za kontakt i wyjaśnienie sprawy. Z powodu pogody nie mam zbytnio możliwości rozebrać pompy, a w piątek z rana wyjeżdżam na weekend. Do tematu wrócę w przyszłym tygodniu i na pewno dam znać, co ustalę. Może za jednym zamachem uda mi się sprawdzić ciśnienie w pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skalim1 Zgłoś #1859 Napisano 24 Października 2015 Wymieniłem pompę na 11. Korpus, nurniki, fala z 107J, tłokorozdzielacz, nastawnik z 988, timing 2,15mm. Póki co soft jeszcze nie grzebany. Silnikiem strasznie szarpie, czy to normalne? Szczególnie na 5biegu w okolicach 1900-2000 obrotów... Poniżej logi... zauważyłem że dawka skacze... nastawnik miałem wcześniejszej przy ori pompie 10 i było ok.. co może być na rzeczy? STATYCZNE: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_236885.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_236884.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_236883.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_236882.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_236881.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_236880.html DYNAMICZNE: Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_236878.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_236877.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_236876.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_236875.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_236874.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_236873.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_236872.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_236871.html Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_236870.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1860 Napisano 24 Października 2015 Napisz co to za auto i jaki silnik, bo jeśli 1Z to chyba nie do końca znasz się na diagnostyce - auto ma program. Doładowanie ponad standard, dawki paliwa ponad standard, kąty wtrysku ponad standard. Jednym słowem - było grzebane. Przyczyną szarpania wg mnie mogą być: 1. Nastawnik, 2. Brak wystarczającej ilości paliwa/ciśnienia wewnątrz pompy - potrzebna pompa wstępna w zbiornik lub kontrola ciśnienia w pompie. Jeśli zdołasz usunąć te objawy korekcje powinny się poprawić. Przeważnie jesttak, że jeśli obroty nie są stabilne, jak w tym przypadku to korekcje szaleją i to ostro - aczkolwiek u ciebie jest z nimi tragicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach