sagon Zgłoś #1521 Napisano 12 Kwietnia 2014 ok ja go podniose wysle ci soft a ty je zmniejszysz mapami paliwowymi jak ci sie uda napisze ze jestes lepszy niz coperfield Przestudiuj budowę i zasadę działania mapy n 146,bo masz ogromne braki. Podam Ci prosty przykład z mapy n 146 jaką miałem kiedyś,kiedyś. Powiedzmy,że tyczyć się to będzie dawki 50mg 1995-3.66v 2499-3.94v 3003-4.26v 3507-4.52v 3990-4.71v Teraz dla dawki 45mg z tej samej mapy 1995-3.39v 2499-3.64v 3003-3.94v 3507-4.21v 3990-4.40v Potrafisz wychwycić różnice,czy mam Ci je napisać?Co Twoim zdaniem będzie się działo z napięciem,jak zamiast powiedzmy 50mg w mapie zrobię 45mg? Czy jest możliwe,żeby zmniejszając dawki zmniejszyć też napięcie? Tu owa mapa n 146 z dawnych czasów,zanim jeszcze nie wiedziało się tego,co już się wie obecnie,żeby nie było,iż ściemniam. Tak poza marginesem,co do fal,to widzę,że boisz się jak ognia wsadzić tę de 643.Czekasz,aż ktoś ponownie odwali za Ciebie całą robotę,podając wszystko,jak dotychczas na srebrnej tacy? Ja byłem przekonany, że do wyznaczenia realnego napięcia, czyli takiego jakie widać w logu 001 należy wziąć pod uwagę najmniejszą wartość z loga 008. Sławek,tak było,jest i będzie.Ecu zawsze w tym przypadku dawkuje to,co wynika z mapy o najniższych wartościach.Dlatego prosiłem naszego geniusza o loga 008+001,żeby mu to pokazać.Jak widać pokazuje,ale coś zupełnie innego. Cipek,pokaż tego loga 001+008 i raz na zawsze zamkniemy ten temat.Zdobędziesz się na taki gest,czy potrzebujesz dopingu? zobacz sobie co seria afn robi na programie napieciowym Podaj jeszcze wagę tego golfa 2.Bankowo masz mniej,jak tonę.Skoro mk3 w afnie po sofcie robi to w +- 8 sekund,to czym ty się jarasz? Tym,że masz budę,która pewnie poniżej 900 schodzi.To masz ponad 250 kg różnicy,czyli licząc 25 koni przewagi nad takim mk3.Zrób mi taki czas w b5 afn po sofcie z Twoim zabiegami,to będę pod wrażeniem. Czekam na loga 001+008. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #1522 Napisano 13 Kwietnia 2014 chyba wam sie tematy pomylily Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #1523 Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam serdecznie Panowie wracam po latach do was z pytaniami i prośbami. podobnie jak Sagon przeszedłem na emeryture sluchajcie, obecnie mam w swojej babci (a4 18lat, afn) wtryski 230, turbo brd, ic, 51c oraz pompę 107j bez zadnych dodatkowych modów wystrojone to przez naszego Darka. z lenistwa przy swapie pompy zostawilem swoj stary nastawnik z afn, ten z ahh nie pasil na wtyczke. ostatnio go widzialem w garazu i cos mi sie obilo o uszy,ze mozna jeszcze cos ugrać samym nastawnikiem. przeczytalem chyba z 50stron tego tematu plus pare tematów na innych forach gdzie pisal Sagon, ze nastawnik hdk240 a taki posiadam jest najmocniejszy. Panowie, a szczególnie Sagon, co moge z nim zrobić, jak go wzmocnić i czy potrzebuje go podłaczac do auta, czy jednak na stole uda się to zrobic. ps, a moze ktos na sprzedaż wiązke która podejdzie do afna. nie chcialbym ciąć swojej ori, a wyjmowanie pinów z wtyczki to jakas udręka . dzieki z góry! Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez fusse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciepek Zgłoś #1524 Napisano 14 Kwietnia 2014 (edytowane) Sagon nei wdaje sie dyskusje z toba wiecej bo szkoda czasu a i temat nie ten . zwykłe zasmiecanie tematu poza Arwamem nei znalazłem wiekszego debasciaka w kazdej dyscyplinie .pewnie nawet w układaniu glazury jestes najlepszy. filmu nie zadasz bo pewnie nie masz sie czym chwalic a mi piszesz - słabo . pokaz lepiej golf 2 wazy 900- max 1000kg (bez wersji syncro i vr6) golf 3 jest ciezszy srednio 50-100kg .(dane techniczne odszukaj sobie w google) mój nie ma tapicerek i inny zbiornik reszta 100% seria czyli teraz ok 900kg z kpl foteli . .skoro po twoich modach nie masz lepszego wyniku to wnioski wyciagnij sobie sam czy znasz sie na robocie czy nie kupiłem nowa fale de 143 i ja bede montował a de 643 jest nieco gorsza (krótsze duration) wiec nei widze powodu by ja zakładac skoro mam lepsza . masz de 643 to sobie montuj jak jestes ciekaw a nie szukaj frajera który to zrobi za ciebie . nawet pomiaru nie chciało ci sie zrobic dla de 143 .... ja umiem sobei odczytac wykres fali i swierdzic to dobre to złe gwarantuje przy wszystkich ze filmu nei zamiescisz bo nei masz co pokazac poza czczym paplaniem ot takakie jałowe opowiesci z tytułu bajki ezopa . film zadaj i madrz sie dopiero . Cipek,pokaż tego loga 001+008 i raz na zawsze zamkniemy ten temat.Zdobędziesz się na taki gest,czy potrzebujesz dopingu? Cipka to sobie poszukaj wiesz gdzie .... moze kpl logów ci dac a najlepiej z gotowym programem ? Edytowane 14 Kwietnia 2014 przez ciepek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #1525 Napisano 14 Kwietnia 2014 czy jest jakas fala o wzniosie 3.3mm? oprocz de143 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #1526 Napisano 14 Kwietnia 2014 jak de143 to nie ma, ta jest najwyzsza, omawiana wlasnie fala de643 jest podobnie wysoka lecz o innym kształcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #1527 Napisano 14 Kwietnia 2014 jak de143 to nie ma, ta jest najwyzsza, omawiana wlasnie fala de643 jest podobnie wysoka lecz o innym kształcie. i wlasnie oto mi chodzi jaka ma wysokosc de643 tyle samo co de143? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1528 Napisano 14 Kwietnia 2014 (edytowane) De643 jest znakominta alternatywa dla de 143 aczkolwiek tak jak powiedzial Ciepek ma mniejsze duration ale z powodzeniem mozna montowac napewno bedzie lepsza niz de110 albo de015 trzeba tylko dobrac kat https://imageshack.com/i/g9fala643j Edytowane 14 Kwietnia 2014 przez tomogolf2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #1529 Napisano 15 Kwietnia 2014 czyli rozumiem ze de643 ma wznios 3.3mm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #1530 Napisano 16 Kwietnia 2014 De643 jest znakominta alternatywa dla de 143 aczkolwiek tak jak powiedzial Ciepek ma mniejsze duration ale z powodzeniem mozna montowac napewno bedzie lepsza niz de110 albo de015 trzeba tylko dobrac kat https://imageshack.com/i/g9fala643j czyli to tylko teoria a na kakretne pytanie odnosnie wzniosu de643 nie ma:sciana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1531 Napisano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) nie pamietam dokaldnie ale napewno ma mniejszy niz 3,3mm. Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez tomogolf2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #1532 Napisano 16 Kwietnia 2014 nie pamietam dokaldnie ale napewno ma mniejszy niz 3,3mm. w jakich silnikach siedzi pompa z fala643? to sam sprawdze wznios Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #1533 Napisano 16 Kwietnia 2014 Kilka stron temu ktoś pisał. że fala de643 ma wznios 2,25mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielxxx Zgłoś #1534 Napisano 17 Kwietnia 2014 czesc dalej walcze z ta pompa Juz ktorys raz z koleji wyjałem ta pompe co chodzi dobrze ale ma troche luzu na wałku , wyjołem z niej sekcje i fale i włozyłem do innego korpusu 983 do tego ciensz podkładka 2,3 mm zamiast 2,4 co była w tej z luzem na wałku. nastawnik zmieniony na ori z agr tak samo n108 i timing 028. Efekt taki ze auto takie mao zrywne i dawka zamiast 5mg to jest 3,8mg ale i tak jest zamulone nie mieli kolami na 2 biegu. Nie wysterowało kata , ale podbiłem cisnienie do 14 bar na 4000obr i juz ok , troszke zrobiło sie zwawsze ale i tak nie jest to co wczeniej. Takze juz nie wiem przełozyłem prawie wszystkie czesczostał tylko korpus rolki i inny nastawnik tłoczek. Musze jeszcze zmierzyc połozenie tłoka , Innej mozliwosci nie ma cisnienie na wolnych ok7 bar po podbiciu , ale nie wielo to wplyneło na moc tylko zniklo dymienie. Nastawnik jest słabszy bo z agr , ale i tak powinno byc wieksze kopniecie. Brakuje tego dołu do 3000obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #1535 Napisano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) Kilka stron temu ktoś pisał. że fala de643 ma wznios 2,25mm. jak tak to gdzie te atuty i jak to mozna porownac do de143 3.3 mm czyli same teorie co by bylo gdy by bylo Edytowane 19 Kwietnia 2014 przez krzysiek1606 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1536 Napisano 20 Kwietnia 2014 ma wznios 2,25mm. ma wiecej,cos kolo 3,0mm, ktos kto podał te dane chyba nie mial w rekach de643 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #1537 Napisano 20 Kwietnia 2014 O kurde ale się machnąłem, miałem na myśli 3,25mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #1538 Napisano 22 Kwietnia 2014 Panowie, pilna sprawa. czy ma ktos z was rozpiskę pinów przy przekladaniu lub przelutowaniu kostki od nastawnika? z nowego typu ahh,na stary afn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas1983 Zgłoś #1539 Napisano 23 Kwietnia 2014 Na przewodach od nastawnika jest numeracja i tak samo na kostce można to przełożyć bez problemu ja przynajmniej tak robiłem jak przekładałem nastawnik z afn'a do wtyczki nowej ASV. sagon pokażesz nam film jak Twoje mk3 jedzie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1540 Napisano 23 Kwietnia 2014 tez bym z checia zobaczył wypociny na filmie To jakie masz max napiecie na nastawniku? z opisu widze ze 4,25v? czyli masz jeszcze duze pole manewru z dawka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach