Skocz do zawartości

ciepek

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ciepek

  • Urodziny 20.02.2010

Informacje osobiste

  • Imię
    marcepan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    świętokrzyskie

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2012
  1. Sagon nei wdaje sie dyskusje z toba wiecej bo szkoda czasu a i temat nie ten . zwykłe zasmiecanie tematu poza Arwamem nei znalazłem wiekszego debasciaka w kazdej dyscyplinie .pewnie nawet w układaniu glazury jestes najlepszy. filmu nie zadasz bo pewnie nie masz sie czym chwalic a mi piszesz - słabo . pokaz lepiej golf 2 wazy 900- max 1000kg (bez wersji syncro i vr6) golf 3 jest ciezszy srednio 50-100kg .(dane techniczne odszukaj sobie w google) mój nie ma tapicerek i inny zbiornik reszta 100% seria czyli teraz ok 900kg z kpl foteli . .skoro po twoich modach nie masz lepszego wyniku to wnioski wyciagnij sobie sam czy znasz sie na robocie czy nie kupiłem nowa fale de 143 i ja bede montował a de 643 jest nieco gorsza (krótsze duration) wiec nei widze powodu by ja zakładac skoro mam lepsza . masz de 643 to sobie montuj jak jestes ciekaw a nie szukaj frajera który to zrobi za ciebie . nawet pomiaru nie chciało ci sie zrobic dla de 143 .... ja umiem sobei odczytac wykres fali i swierdzic to dobre to złe gwarantuje przy wszystkich ze filmu nei zamiescisz bo nei masz co pokazac poza czczym paplaniem ot takakie jałowe opowiesci z tytułu bajki ezopa . film zadaj i madrz sie dopiero . Cipka to sobie poszukaj wiesz gdzie .... moze kpl logów ci dac a najlepiej z gotowym programem ?
  2. tak ale mozesz podnosic dawke na dwa sposoby mapami paliwowymi albo napieciem to nie moja teoria tylko to co przeczytałem na forum elektrody a zamiescił to znany wrocławski tuner .ja to sprawdziłem i potwierdzam. nei wiem czy napiecie po zmianie map paliwowych sie podnosi wzgledem ori mapy niezmienionej . mysle ze tak ja bawie sie ze swoimi samochodami a wszelkie zmiany mierze akcelerometrem i to co pisze jest 100% potwierdzone moze i 90% samochodów reaguje tak jak piszesz ale moje 2 akurat nalezały do tych 10 % którre zareagowały na zmiane mapy napiecia . oczywoscie przyrost był na mapach paliwowych jednak dopiero napiecie zrobiło jazde na maksa. zauwaz ze nowe auta ida na seryjnym programie i osiagaja niemal identyczne osiagi ale stare klunkry na zuzytym zanieczyszczonym układzie paliwowym reaguja róznie na ten sam program i trzeba kombinowac a to mapami paliwa ,napiecia ,pilota n75 itd by osiagnac swój cel zauwaz ze mapa doładowania tez ma swoje wartosci a manipulujac mapa pilota n 75 i paliwa mozesz z ładowaniem robic co chcesz mimo ori mapy doładowania. i mimo zmniejszania doładowania w mapie i tak wyjezdza overbost dlaczego ? odpowiedz masz powyzej nei mam pojecia nigdy nei zmniejszałem napiecia w tej mapie i pewnie mało kto to robił bo cel tuningu przeciez jest dokładnie odwrotny. mysle ze moze byc tak ze mapa paliwa jest wyzej z przelicznika jak mapa napiecia i zdejmujac dawke osiagniesz jakis spadek bo napiecie bedzie teraz ogranicznikiem który bedzie ustalał wartosc ponizej której juz nie da sie zejsc za pomoca map paliwa taka moja niesprawdzona teoria . zobacz sobie co seria afn robi na programie napieciowym i jak ujazmione jest ładowanie . 0 ob a skazówka bost odbija sie od wartosci 1,25 -1,3 bar efekkt 6,67 do 100 . to i tak taka prowizorka na szybko . bo własciwy motor sie robi jesli cienko popros tego który wie najlepiej by wkleił film co mu umotali z napieciem porównamy
  3. nie gniewam sie .gniewaja sie tylko ludzie zakompleksieni i mało inteligentni a ja do nich nie naleze .po prostu nie bede z toba duskutowął na taki temat bo szkoda czasu zamiesc film jak twoje auto przyspiesza . wtedy podyskutujemy ... porównamy z moja 100% seria po moim beznadziejnym programie powiem wiecej Ty nie masz pojecia o tym co teraz piszesz i to wiadomo na 100% na przykładzie tego cytuje skoro mape napiecia ktos ci obrabia góra to jak masz inaczej zdjac sobie dawke dołem ? tomogolf to inny przypadek trudno to zrozumiec ? popros tomogolf o nowe logi po modyfikacji napiecia i zobacz czy cos sie naprawiło ... a potem napisz przepraszam .chba masz jaja i na tyle cie stac ? mnie nauka kosztoiwała kilka tys i moge sie nia podzielic bo na tym nei zarabiam ale nei bede tracił czasu skoro Ty i tak wiesz lepiej . nei rozumiesz kolejnosci dokonywanych zmian w ecu i tym samym skutków jakie przynosza i co wiecej nei zrozumiesz ich bo masz zamkniety umysł na podawana na tacy wiedze w przypadku tomogolf masz 100% racje szkoda dyskutowac ale napiecia podnosi ci ktos góra a dołem nie rusza znaczaco albo wcale wiec to oczywiste ze ci działa . wez inne auta i sie wypowiadaj jak trafisz na takie co nie zadziała z map paliwowych to wtedy podyskutujemy na moje 2 auta ani jedno nie zareagowało na mapy paliwa jak bym chciał dopiero napiecie w raz z inna mapą odkreciło kurek ... ok ja go podniose wysle ci soft a ty je zmniejszysz mapami paliwowymi :hehe jak ci sie uda napisze ze jestes lepszy niz coperfield pod jaka pompe chcesz vp 37 czy vp 44 ? .zakładam ze tdi vp wchodzi w gre a moze inne stery juz obtrzaskałes to i ja sie czegos naucze ... bedziesz miał wtedy pewnosc tak jak z svbelem napieciowym kilka stron wstecz. własnie to starałem sie zrobic tylko ciagle przeszkadzasz uchowaj Boże... czekam na film z efektu twojej /czyjejs modyfikacji pozdro i nei gniewaj sie w koncu jestesmy inteligentnymi ludzmi ps mam pomiary z fal de 143 de 643 110 015 wnioski zaskakujaco zbiezne z moimi wczesniejszymi tezami zamieszczonymi iles tam postów wstecz
  4. nie bo napiecie ma wywalone w kosmos i ono odwala tu szopki .jak po zdjeciu napiecia dalej bedzie cyrk wtedy w dół 1-torque ,2 ogranicznik dymienia ,mapy ida po sobie mozesz torque ustawic 100mg a i tak przytnie ori mapa dymienia w innym sterowniku mape dymienia wysle sie w kosmos przytnie turbo smog limiter itd .analogicznie jest z napieciem tylko w druga mańke, czasami wszystkie limitery podniesione poza zdroworozsadkowe wartosci nie uruchomia silnika a ruszenie mapy napiecia robi rakiete nie roboty cala 1 min zmiana kilku wartosci w w kilku kolumnach nawet polowach kolumn .lub totalny zlew zmieniajac graficznie. w ori mapie wystarczy zmiana max 10 wartosci napiecie tu jest najwazniejsze jesli program został z*****y jak w tym przypadku. na elektrodzie jest bardzo duzy i madry temat winols mapy wypowiada sie tam wrocławski tuner chyba jedyny który nie robi wielkiej szopki z tajemnicy starego edc 15 nawet jest tam niemal instrukcja obsługi tego sterownika. a kpl map do obróbki wyłozony na dłoni w tym przypadku nawet dawid coperfield nie ujmie paliwa bez naprawy mapy napiecia,co innego piec placek od poczatku a co innego uzdatnic zakalec... liczy sie zawsze efekt koncowy wg mnie bo za to ktos buli
  5. tak koniecznie popraw mape napiecia . jak masz walniete napiecie w góre to dawka idzie w góre bez wzgledu na to co sobie limiterami nie pozmieniasz .chyba ze beda wyzej niz przelicznik dawki z napiecia to wtedy ujmuj . przelicz mape dymienia dla składu lambda 1 do 4tys rpm i 1,1 od ok 4000 rpm a dymu nei zobaczysz ,turbo tez lepiej wystartuje bo go nie zalejesz niespalonym paliwem nie ma uniwersalnej recepty ale afn jest prosty jak konstrukcja cepa przedszkole w kategori cziptuning a niektórzy tunerzy masz przykład po sobie nawet do tego sie nei przykładaja .biora suwak i ciagna mapy na pałe z pamieci bo te silniki sa debilo odporne i skopany program zadziała w 4 na 5 dopiero po*******one hybrydy które z wygladu przypominaja turbosprezarke i zuzyte pompy staja okoniem z takim programem napiecie to odpowiednik linki gazu chcesz cegłe na gaz to odkrecasz napiecie ot cała filozofia . jedynie trzeba dopasowac moment przyrostu napiecia pod turbo ,wtryski i kat wtrysku by nie ciagneło sadzą. kazdy silnik pompa reaguje inaczej bo wszystko jest w mniejszym lub wiekszym stopniu zuzyte. jesli turbo jest dobrze dobrane wtryski duze od 2,5 rpm mozesz smiało walic max napiecia wazne by płynnie wyjsc od 1000 czy to dwumas czy nie . w audi 2,5 v6 max napiecie mam od 2000rpm seria 150 ps prawie 2 tony w 8sek robi 100 a seria afn golf 2 6,67sek napiecie max od 2,5 rpm . wszystko potwierdzone wielokrotnymi pomiarami akcelerometrem i logami z dokładnopscia do 0.01 sek . na polskich forach odnosnie cziptuningu jest 90% głupot bo jesli ktos cos wie to trzyma to dla siebie bo zwykle na tym zarabia a jak ktos cos napiesze sensownego toi tak zawsze sie znajdzie jakies jajko madrzejsze od kury ... ot taka polska kultura...
  6. dokładnie tak własnie mysle . dlatego ciagle uważam ze utrzymanie tłoka na <<górze >>spowoduje dopompowanie tego co chce wrócic do pompy . a jesli cała fale przesunie sie w kierunku wyprzedzenia to w + po gmp psujemy tłoczenie . takie moje zdanie . ratunek to big wtryski ,które juz moze same w sobie załatwia sprawe ale kto to stwierdzi na 100%? prawdopodobnie nadal nie mozemy sie zrozumiec ja nie pisze o rozciaganiu dawki w czasie bo to bez sensu tylko wpompowaniu jej bez strat przez powrót do sekcji . zwiekszajac tylko sam wznios o 0.2mm nie da sie uzyskac dawki np x2 bo matematyka jest nieubłagalna a przyrost objetosci to ok 10% wiec nie tu pies pogrzebany .... próbuje to zrozumiec i wczesniej czy pózniej zrozumie ja pomiary robie akcelerometrem i porównuje z dokładnoscia do 0.01 sek .jedyny jako tako miarodajny to sprint 0-400 lub rolka 5 bieg inaczej slizgawka .hamownie mam za daleko a czasu tez nie mam wolnego. ja miałem wtryski mercedesa om 606 mozna nimi krowe napoic a co dopiero 1,9 td .turbo zamykało niemal skale na kazdym nawet niskim biegu a wiec paliwo szło konkretnie... de 143 pcha kazdy kto idzie 200+ jak gtb nei myslac po co to robi jak to działą .nie mowie ze zle tylko moze jest nie gorsza alternatywa jak sekcja renia dla 107 j . jak pomierzysz kiedys wolna chwila fale bedzie wiadomo gdzie tkwi jej sekret w porównaniu z innymi .... na fali 3mm pompa 12mm jezdzi na wegrzech passat 550nm i 270 ps silnik 1z. brakuje mi czasu na zrobienie samochodu .a fali de 143 i tak nie mozna kupic nowej wiec czekam az sie pojawi
  7. ja mam sekcje 984 i ogarnąłem to tak ... skoro ona jest zła tym lepiej w takim razie ktos wprowadził mnie w bład ....ciekawe co bedzie na dobrej :mlask u mnie dymu nie było moze turbo mam lepsze a moment był doskonały co widac chyba na filmie ale moc nie wyszła bogato bo max przy 3,5 rpm ale za to 187 ps potem faktycznie wszystko zleciało ale to tylko td . u mnie kat nie miał nic wspólnego z renault wtryski zupełnie inne mega wydajne moze dla tego co nieco wyszło .... oczywiscie ze tak tylko vp to nie pd i trzeba przyjac kompromisy a jak skracasz czas wtrysku po gmp tłoka juz w stosunku do seri dawki (przesuwajac poczatek i zarazem koniec tłoczenia bo fala ma swój stały kształt jak tu wyprzedzasz 3-5 st na drugim koncu ucieka tyle samo )no to jest wg mnie zle . chyba w pd walac 2x wiecej paliwa nie skracasz soi po gmp w stosunku do seri tylko rozciagasz ??? nei mam na mysli +15 st lecz doswiadczalnie +np 5 w max . zreszta jesli pojawi sie dymienie z za długiego czasu mozna ujmowac a jesli zawsze brakuje jak było u mnie to trzeba dołozyc a jesli nie da sie juz wiecej i wczesniej (wydolnosc pompa wtryski )to nalezy cos dołozyc pózniej o ile uzyta fala na to pozwoli .a takie fale maja dłuzsza czesc max wzniosy czyli sa bardziej płaskie nie mylic z wysokie .przykład de 015 90ps vs de 110 ps porównamy de 643 i de 143 i bedzie wiadomo co z czym interferuje...
  8. 100% tak ja uwazam ze nie .jesli najazd utrzyma sie a nie zaraz <odpusci> to wydlluy sie czas wtrysku -standardowy zabieg w pd . a paliwo zdazy sie przelac przez wtryski .( ja mam 270 ki) a jesli fala odpusci to **** częśc paliwa powroci do sekcji .takie moje obserwacje z fal pomp silnikow 1z afn tak ale nie rozumiemy sie ,,,, dawke okresla wnios fali i srednica tloka ale jesli fala za krotko utrzymuje wnios paliwo nie zdazy sie w calosci przecisnac do cylindra dodatkowo male wtryski zwiekszaja ten efekt . drugi taki zaluzmy wtrysk seri od 15 btdc do np +5 atdc przesuwajac fale na 18 btdc kradniemy 3 st w + czyli psujemy ju w stosunku do serii!!! a preciez paliwa 2-3x wiecej wiec fala z dluzsza czescia wniosu nie najazdu bo moze nie zroumielismy sie -jest jak najbardziej na miejscu a de 643 z moich pomiarow dołozy +10 st tloczenia ] po max wzniosie w stosunku do de 110 .do tego extra +0,1 mm. A wiec nie odpuszcza tloczenia i jest szansa ze to co spietrzy tlok wleie do cylindra ,mozliwe ze de 143 dziala tak samo po pomiarach bedzie jasne. mam de 185 i dymu nie znajdiesz na lekarstwo a auto 5,2 wymiatalo do 100 et ok 13,5 wiec kwestia strojenia w pd paliwo uzyskujesz miedzy innymi wydluzonym czasem wtrysku. leje sie duzo i dluzej przez co jest wiecej (mapy duration) ta sama dawka rozlozona w czasie to co innego.... rozumiem o czym piszesz i zgadam sie ale ja nie o tym....
  9. powolisz ze sie z tym nie zgodze znajac zasade tuningu pd i zmian mapy duration . Ale to juz moja sprawa i mniejsz a o to... chyba nietrafne porownanie .zwiekszenie atomizacji wplywa na lepsze wymieszanie paliwa z powietrzem a to wlasnie ma wplyw bardzo duzy na jego optymalne spalenie .wzrost sprawnosci itp itd.....(przyklad pd ) ale dalej nie o tym sprawa. dokladnie o to chodzi ja mam pomierzone reszte fal co pół zeba tak jak zanaczyles na foto .Wznios i spadek do 0 zrób pomiary a ja naniose je na wykresy z innymi falami i zamieszcze na forum .bedzie unikatowy materiał porownawczy i wyjasni sie gdzie tkwi sekret fali de 143 i czy znajdzie sie lepsza de 643 ma toćka w toćke ten sam najazd co de 110 + 0.1mm i wydłuzony czas wtrysku min 10 st OWK a wiec nie <<odpuszcza>> tloczenia tak szybko jak de 110 aha .....mam na mysli mody na 400-450NM utrzymane do min 4 tys rpm
  10. A cos wiecej ? czym sie rózni taki nurnik ahh od np afn owskiego czy reni ? (budowa zasada działania ) te mniejsze otworki chyba czemus słuzą ? Dym jest wtedy gdy paliwo nie spala sie prawidłowo . A pozbycie sie dymu przez wymiane nurników to chyba nie jest naprawa a tym bardziej tuning..... czy mógłbys zmierzyc czas wzniosu fali ahh w funkcji obrotu tak co 4 st (1/2 zeba ?) wystarczy pisakiem zaznaczyc jeden zab przed poczatkiem zniosu i pare odczytów co 0,5 zeba z czujnika . 10 min roboty mam pomierzone de 643 (wydłuza czas wtrysku min 10 st owk do de 110 ) pytanie czy jest lepsza czy gorsza od de 143 i tu bez pomiaru nic sie nie sprawdzi nowej fali ahh której poszukuje nie ma dostepnej w zadnym magazynie bosch na swiecie . w czerwcu ma byc produkcja Hudybyk dostałeś taka fale ?
  11. Daron kto robił Ci sprzegło ? mozesz polecic firme ? Mnie trzyma elegancko nowa seria luk 228mm na afn 410 nm ale wiosna idą wieksze mody wiec i sprzegło takie jak twoje by mi pasiło ....
  12. a co z czujnikiem wzniosu iglicy ?przeciez on odczytuje rzeczywisty kat wzgledem połozenia wału . nie bedzie sie gryzł z zaworem sterujacym katem wtrysku ? jestes w stanie obnmierzyc czujnikiem wznios wzgledem obrót w swojej pompie ? . mam kpl wartosci dla 110 i 643 co 4 st i z dokłądnoscia 0,005mm warto by porównac moze de 643 byc nie gorsza alternatywą....
  13. Dzwoniłem dzis do intercars powiedziano mi ze nie ma tych fal nigdzie w europie- wiadomosc bezposrednio od boscha . serwis vw tez tego nei ma . ostatnia zeszła ok 3 tyg temu . Jesli masz namiar gdzie taka fale mozna dostac tez chetnie kupie .Porównywałem fale de 110 i 643 .643 jest nieco lepsza ale przesunieta ok 5 st wzgledem de 110 . trzebaby kat mocno przesunac w całej mapie bo tłoczy wczesniej .Mam gdzies wykresy wzniosu obu fal w funkcji obrotu .Gdyby tylko porównac z de 143 było by jasne jakie sa róznice
  14. Oczywiscie ze kazdy ma prawo miec swoje tylko jak ktos najpierw drwi sobie z ciebie a potem elegancko niemal cytuje to nie wnerwiłbys sie ? nie wrzucam wzorów z wikipedii bo na studiach miałem to na codzień wiec jednak rozumiem bo nic w tym trudnego nei ma ... napisałes ze przechodzi w tryb awaryjny przy 4,8 to ci napisałem jak mozna to ominac .ja mam 4,85 juz od ok 2,5 rpm i nie ma czegos takiego . dlaczego wiecej .... by byc pewnym ze przelew domknie sie na 100% . Doswiadczeni pisza o nie przekraczaniu 5v . optimum 4,8v i jest ok Styki sie utleniaja cewka zuzywa, nastawnik ulega zanieczyszczeniu itp .Nastawnik ma okreslona moc czyli P=U x I przy spadku natezenia pradu po 10-15 latach by uzyskac ta sama moc trzeba nadrobic napieciem. takie moje zdanie .po co mieszac nastawnikiem skoro mozesz dorzucic cos V w mapie .tym sposobem robisz tam gdzie potrzebujesz a nastawnikiem przesuwasz wszystko tam gdzie chcesz i tam gdzie nei chcesz - psujesz wolne obroty,rozruch. fakt pomyliłem sie kazdy powinien siąśc p#p .Przeciez to program jest zabezpiewczony sumą a nie sterownik .mój bład ja wyciagnołem ze nie sztuka podnosic cisnienie a naumiec sie nim balansowac tak by nie dławic wydechu moja ma do 1,9 (2,9)bar przy max wydajnosci 330m3 na min .przecietna gt 2052 ma 30% mniej ja znam takie np holset .piszesz temperatura ja pisze wydajny chinski intercooler i po sprawie piszesz o ładowaniu swoja 1,6 bar ...ja pytam jak dawno jest poza swoja mapą ? bo to ze jest to wiadomo. No chyba własnie nie .napisze wiecej 99% nie . 50 % ja widziało z czego 20% rozumie. wiekszosc pcha brd po pasi bez dłubania albo gtb bo do 300ps obstaje .a mapy gtb gwaratuje ci nikt na oczy nie widział bo jest niedostępna . tak mówi mi cos zwezka venturiego przez v nie w słuzy do pomiaru predkosci cieszy lub gazu i co w zwiazku z tym ? masz zdłąwiona strone zimna ? to chyba nie tuning ... nie wiem po co bawic sie w hybrydy na chinskich czesciach skoro masz całą mase połowe tanszych lepszych szybszych i niezawodnych turbosprezarek które bija na łeb garetty. jak masz sknocone turbo nie dziwota ze pracuje jak pracuje .załoz ori i mozna podyskutowac. no tak teoretycznie .z 11 i fala 3,3 tez mamy teoretycznie bo po przeliczeniu z teoretycznej dawki wynikajacej z z objetosci po odjeciu skoku jałowego poczatku tłoczenia wychodzi ze tylko 30 procent wskakuje jako wtrysk ok 70mg do cylindra a reszta gdzies sie rozpływa . poprawnie nei bedzie rozpylone nigdy bo wtryski 260 czy 270 tego nie rozdrobnia własciwie. faktem jest ze jezdzi taki na 12mm mtdi i krzesa ogien z metanolem do chyba 570nm i ponad 270 ps a bez tego 270/520chyba... czesi tez mykaja na 220ps i 12mm w usa to samo ...a wiec potecjał w 12mm jest . dodatkowo powiem ze sprawdzałem mape torque którewgos busa na 12mm i dawka 107 mg !!! nei zakłądam zrobienia poprawnie działąjacego auta na 12mm pompie i wtryskach 270 bo takie mam ale powalczyc chce . Akltualnie składam taka pompe z 5 innych zauwaz ze nie moc jest wazna a niuton bo to diesel nie benzyniak o czym 99% ludzi zapomina .a utrzymane 400nm od 2-4 tys rpm rwie łeb do czego bys tego nei wsadził.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności