Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

2466110143

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam pytanie bo włozyłem do ori pompy z reni 988 tylko fale de110 , a a zapomniałem pomierzyc sprezyn. Czy dorze zrobiłem zostawiajac ori springi z 988. ? Jaka jest wysokosc sprezyn z 988? Ogolnie auto dobrze zap...... , tylko przy obr 1800 słychac w okolicy pompy zerzenie tylko jak sie otworzy maske, jak sie lekko doda lub ujmnie gazu to znika .Tak jakby z zaworka cisnieniowego.Poza tym wszystko ok

 

kiedys mierzyłem springi w pompie 983 i 10 agr dokladnie nie pamietam ,ale wydawały sie identyczne ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

 

mam pytanie bo włozyłem do ori pompy z reni 988 tylko fale de110 , a a zapomniałem pomierzyc sprezyn. Czy dorze zrobiłem zostawiajac ori springi z 988. ? Jaka jest wysokosc sprezyn z 988? Ogolnie auto dobrze zap...... , tylko przy obr 1800 słychac w okolicy pompy zerzenie tylko jak sie otworzy maske, jak sie lekko doda lub ujmnie gazu to znika .Tak jakby z zaworka cisnieniowego.Poza tym wszystko ok

 

kiedys mierzyłem springi w pompie 983 i 10 agr dokladnie nie pamietam ,ale wydawały sie identyczne ,

 

w 988 sa takie same jak w afn ja uwarzam za jedyne sluszne te z 1z

Edytowane przez krzysiek1606

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki a czy tłoczek przestawiacza z reni 983 bedzie własciwie pracował w 1,9 tdi sekcja 11. Jaki ma numer? Czy lepiej zmienic na tłoczek 988?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz też wpakować ori tłoczek z TDI a nie z DTI, w razie czego mam taki za grosze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezdziłem na tłoczku 988 i dobrze wysterowywało do 17 stopni , tylko miało problemy z opoznianiem troche za mało , ale to nie przeszkadzało mi to bardzo , ciekawi mnie jaki tłoczek jest w 983 , a nie mam tych uszczelek metalowych zeby pozniej po złozeniu nie ciekło

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

juz wiem sagon pisał ze 988 ma tłoczek 32 , a 983 -52 . a jaki jest orginalnie w 1,9 tdi ? Wychodzi ze 52 ma wiekszy przeplyw ale niech sie ktos obeznany wypowie?

Mogłbys kolego serek sprawdzic nr na swoim tłoczku? i jakiej on jest pompy?

Edytowane przez danielxxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 028 z pompy 10-tki (taki numer jest na nim wybity)

 

DSCF9156.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temu załozyłem pompe 988 zmieniłem tylko fale i super to jezdziło , ale teraz chciałem zmienic korpus bo troche podtarty był i załozyłem cały korpus wraz z pompa wstepna , tłoczek tiingu 028 , fale de 110 troche jakby mniej schodzona oraz o 0.05 grubsza podkładke podsadzenia było 2.4 a 2.45 poszła . Głowiczka jest z pierwszej pompy co miała moc. I efekt taki ze auto zamulone , nie ma mocy z dołu, na gorze podobnie albo gorzej. Nastawnik ten sam co wczesniej , Kat wysterowao ok. na drugi dzien wziołem jeszcze inny korpus ale efakt podobny , oraz doszedł problem z kątem bo dochodzi tylko do 11 stopni.

za pierwszym razem zamieniłem jeszcse zaworki cisnienia , ale nic to nie dało. Mierzyłem tez cisnienie na wolnych ok 6 bar przy 4000 ok 11bar

Na innej pompie 11 cisnienie tez jest takie samo i jezdzi dobrze , tylko tak jakby szybciej narastało do 11 bar.

Na wolnych obie pompy w 004 bs wysterowywały do 8.1 stopnia nie pamietam tylko wysterowania.

Druga pompa miała problmy z katem mozlwe ze słaba pompa wstepna , ale pierwsza powinna działac ,

 

Czy moze problem robic ze było troche wyzsze posadzenie i mniej wytarte gniazdo w fali, roznica mogła wyjsc ze 0,1 mm wiecej dopchany był tłok do głowiczki. ??

 

za pierwszym razem zieniłem tez nurniki na 042 . ale pozniej znowu wsadziłem te ori z 10 tki 470 , roznica nieznaczna na korzysc tych ori.

Dawka paliwa na tej mocnej pmpie była ok 5,8 mg , a po przerobce na inny korpus spadła na 3,5 zeby miała podobna moc , na nastepnym korpuse tez ok 3,8 mg . Efekt taki ze silnik przymulony , jakos tak dziwie cicho pracuje i brakje kopa 2000-2500onr

 

mam jeszcze ori korpus z 110 tdi do niego wpakuje te wszystkie graty zmniejsze minimalnie podsadzenie.

Wszystki pompy paliy idalnie

Co mozee byc?

Edytowane przez danielxxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

korpus w miejscu gdzie chodzi tłoczek przestawiacza nie był wytarty/zarysowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, a ja obstawiałbym to podsadzenie, jednak niech jeszcze inni się wypowiedzą, a najlepiej nasz przyjaciel sagon.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obudowa przestawiacza w normie , w tych obu korpusach co na nich kepska moc. Na piewszym korpusiekat był regulowany , ale efekt taki jakby brakowało paliwa z dołu , moze te zagrube podsadzenie przysłania jakos otworek ktorym napełnia sie tłoczek . Na to mogło sie złozyc to ze mniej wytarty korpus rolki , fala tez poszła de 110 troche lepsza i podsadzenie wyzsze o 0,05mm. Najlepiej by było zmierzyc wystawanie tłoczka w zamontowanej pompie i porównac .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja to widzę tak, pakuj podsadzenie 2,2mm lub mniej i powinno być ok. :marecek

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w niegrzebanej pompie wszystko jest ze sobą zgrane - przy przekładkach zmieniasz charakterystyki pracy wielu elementów, dlatego tylko kilku osobom udają się takie operacje - trzeba wiedzieć co i jak i do tego mieć maszynę do testu. Inaczej każdy ogłosił by się "pompiarzem" po przekładce i udawał fachurę. Ja u siebie też miałem coś ok.6b w pompie na jałowych ale nie dało się podbić ciśnienia więcej, wbijając trzpień zaworka. Pompa była już do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, ja to widzę tak, pakuj podsadzenie 2,2mm lub mniej i powinno być ok. cieszesie.gif

Pozdrawiam.

 

tez tak wnioskuje tylko mam 2,3 najciensze i takie włoze . Narazie zona jezdzi do pracy i nie chce mi zostawic auta.

Wczoraj pomierzyłem wystawanie toczków i jeszcze porownam na tej co jezdzi w aucie.

W drugiej golfinie 1z pozmieniałem duzo gratów krpus z innej głowiczka tez fala i tłoczek z 1z i tam na 3 biegu mieli kołami. Widocznie przesczep sie udał

 

mierzyłem kilka razy cisnienie w pompach i na wolnych zawsze chyba było cos ok 6 bar. nawet po podbiciu. wydaje mi sie ze tylko da sie te duze podbic , no mozliwe ze i 6 bar leciutko podskoczy. Chyba zeby pozmieiac przelewy .

Jak złoze ta pompe podbije jeszcze to cisnienie bo teraz pokazywało 11 bar przy 4000obr troche mało chyba, ale na razie nie chce juz mieszac

Edytowane przez danielxxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

tez tak wnioskuje tylko mam 2,3 najciensze i takie włoze

pakuj te 2,3mm, powinno być lepiej.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego , założe tylko narazie mam troche innej wazniejszej roboty . Wczesniej troche byłem nadgorliwy i dałem za duże myslałem , ze bedzie lepiej , bo wiecej paliwa bedzie tlok wypychac , a paliwo tez jest sciśliwe ,jednak wybrałem zły sposob>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, im cieńsze tym lepsze, ale bez przesady.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien maly dymny problem,turbo awx 0,216 +pompa afn + fala de110+ sekcja 988 podkladka z reno tj jakies 2,2mm, dawka na nastawniku 5mg i problem jest tego typu ze auto kopci przy daniu 3/4 lub wiecej gazu ale zieje sie tak tylko wtedy kiedy turbo jeszcze nie ładuje zbyt duzych wartosci. dym nie jest czarny tylko szaro-metny, wiec pewnie cos z katem wtrysku, przyspieszalem w mapie i to dosc sporo i nie bylo poprawy, to zaczelem opuzniac i bylo gorzej ;p obnizalem wartosci w smoke limiterze moze niewiele mniej dymił ale o wiele gorzej sie zbierał i reagował na gaz. ktos mi cos doradzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś za coś kolego. Albo skorygujesz mapę dymu, albo będziesz miał żwawsze auto.

Szaro-mętny dym to lepsze niż czarny i ten pierwszy jest wg mnie akceptowalny.

Na twoim miejscu dorzuciłbym elektryczną pompę wstępną paliwa z modeli PD - montaż u mnie zmniejszył zadymienie i na kilku forach też zaobserwowali użytkownicy taki efekt.

Możesz również zrobić coś z mapą dymienia lub samą turbiną aby szybciej wstawała.

Możesz wrzucić loga 001, 004 i 011? Warto by zerknąć czy nie lejesz za dużo,no i jak wygląda sprawa ciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności