passacik87 Zgłoś #1 Napisano 20 Stycznia 2011 Witam, mam taki problem kupiłem na szrocie przekaźnik 167 od pompy paliwa i dzieje się tak, po przekręceniu stacyjki wogóle żadnej reakcji, nie styka, jak go zetknę śrubokrętem lub palcem wszystko ok jest i wtedy odpala na benzynie, dopóki go nie puszczę wtedy znowu się rozwiera i gaśnie. Dodam, że sprawdziłem 4 inne takie przekaźniki i było to samo, jeden pożyczyłem od gościa z diesla tylko miał inny numerek ale pasował i też u mnie nie działał a u niego tak. Bezpiecznik nr 20 dobry, 10 A tam siedzi, nie zamalo, ale go nie przepala. Wina jest w przekaźniku czy gdzieś indziej bo 4 nie działające to raczej wątpie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #2 Napisano 20 Stycznia 2011 Na forum jest dużo tematów przekaźnika od pompy paliwa. Poczytaj. Jest on sterowany plusem po stacyjce,a masa na cewkę przekaźnika jest podawana z komputera (ECU). Sprawdź w gnieździe przekaźnika którego sygnału brakuje. Zrobisz to zwykłym miernikiem elektronicznym. Możesz tymczasowo dorobić sobie ręczny włącznik (tak jakby styki się stykały) na kabelkach od nóżek przekaźnika, do czasu naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik87 Zgłoś #3 Napisano 20 Stycznia 2011 hmmm nie napisałem jeszcze, że na benzynie nie jeździłem od 2 lat, przekaźnik był wyjęty żeby nie spalić pompki, czy jest taka możliwość, że komputer "zapamiętał", że go nie ma i nie podaje prądu??? Reset kompa coś by pomógł. Cholera chory jestem i nie mogę wstawać z łóżka nawet Na mniej więcej ile trzeba odpiąć klemę, żeby się zresetował??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 20 Stycznia 2011 Bezpiecznik nr 20 dobry Osiemnasty jest od pompki i sondy.........inaczej piąty od prawej na benzynie nie jeździłem od 2 lat Interesujące....radzę od razu filtr paliwa wymienić .. czy jest taka możliwość, że komputer "zapamiętał", że go nie ma i nie podaje prądu Nie. Podstawa przekaźnika w skrzynce: Środkowy górny pin to plus po stacyjce Płaski w środkowym rzędzie to plus z akumulatora-zapłon wyłączony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik87 Zgłoś #5 Napisano 20 Stycznia 2011 czyli są dwie możliwości, jebnięty komputer, albo cewka?? bezpiecznik może i 18, ale i tak wszystkie są ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #6 Napisano 21 Stycznia 2011 Spokojnie, jeśli nie było przekaźnika w gnieździe to obstawiam zaśniedziałe styki w gnieździe przekaźnika. Popsikaj tam jakimś sprayem do czyszczenia styków elektrycznych. Może być także brak połączenia (jakaś przerwa) na kablu od komputera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #7 Napisano 5 Stycznia 2015 Odkopie temat. Auto odpala na benzynie ale nie wkręca się w ogóle na obroty i tak przygasa prawie do zgaśnięcia i za chwilę się podnosi. Gazu nie da się dodać, bo od razu umiera na gazie lata idealne i problemu nie ma. Macałem przekaźnik i po przekręceniu kluczyka pstryka. Wygląda to tak jak by pompa się wyłączała zaraz po odpaleniu. Może to być wina przekaźnika albo któryś przewodów z tyłu? Ściągałem skrzynkę bezpieczników ale nie pamiętam czy po tym zabiegu jeździłem na benzynie czy nie. Podczas jazdy jak przełączę na benzynę to jakbym bez pompy jechał ... od razu jest buuuu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #8 Napisano 6 Stycznia 2015 Filtr paliwa kiedy wymieniałeś??? Ja bym zaczął szukanie od niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #9 Napisano 12 Stycznia 2015 wymieniony dzis. Zupełnie zapomniałem o nim. Niestety to nie to. Problem jest taki ze odpala na benzynie ale gaśnie. Trzeba dlekikarnie gazować ale na obroty i tak się nie wkręci. Dochodzę do wniosku że pompa paliwa umarła. Na gazie auto jeździ normalnie. Tak jakby paliwa nie dostawał w odpowiedniej ilości. Może to być objaw umierającej pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga0440 Zgłoś #10 Napisano 14 Stycznia 2015 <Tysszek> napisał:"..... Wygląda to tak jak by pompa się wyłączała zaraz po odpaleniu. Może to być wina przekaźnika albo któryś przewodów z tyłu? " Zdejmij osłonę z przekaźnika i przytrzymaj zworę palcem, czyli w sposób wymuszony zewrzyj styki. Zobaczysz czy coś się zmieniło w pracy silnika. A ten objaw pojawił się nagle, czy narastał stopniowo? Oprócz pompy mogą być winne wtryskiwacze. Regulator ciśnienia paliwa też, choć to mniej prawdopodobne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_p Zgłoś #11 Napisano 22 Stycznia 2015 wymieniony dzis. Zupełnie zapomniałem o nim. Niestety to nie to. Problem jest taki ze odpala na benzynie ale gaśnie. Trzeba dlekikarnie gazować ale na obroty i tak się nie wkręci. Dochodzę do wniosku że pompa paliwa umarła. Na gazie auto jeździ normalnie. Tak jakby paliwa nie dostawał w odpowiedniej ilości. Może to być objaw umierającej pompy? Niestety tak. Najlepiej byłoby podjechać do warsztatu żeby zmierzyli ciśnienie paliwa na wyjściu pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach