Skocz do zawartości

zyga0440

  • Liczba zawartości

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zyga0440

  • Urodziny 10.04.1940

Informacje osobiste

  • Imię
    Zygmunt
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Coś mi się wydaje że w AGG aparat zapłonowy ma dwa czujniki Halla, jeden do iskry a drugi do obrotomierza. Ale nie jestem pewien.... Może zamieniłeś przewody?
  2. Nie znam silnika RP. Ale skoro jest wielopunktowy wtrysk, to na pewno powinien być regulator ciśnienia paliwa. Skoro przy wyjętym bezpieczniku pompy paliwa silnik na LPG pracuje prawidłowo, podejrzewał bym że etylina dostaje się do kolektora przez uszkodzony regulator. Odłącz przewód podciśnieniowy kolektor ssący- regulator. Odłącz przewód przy kolektorze (zaślep metalową rurkę kołkiem), włóż do jakieś butelki i uruchom silnik na LPG. Jeżeli z przewodu będzie kapać etylina.......to już wiesz co robić dalej.
  3. Spróbuj uruchomić silnik przy dużej wilgotności powietrza wieczorem. Przy podniesionej masce może zauważysz przeskakujące iskry w okolicach przewodów zapłonowych. A jeżeli na "fajkach" świec masz metalowe osłony, przyjrzyj im się dokładnie.
  4. <Tysszek> napisał:"..... Wygląda to tak jak by pompa się wyłączała zaraz po odpaleniu. Może to być wina przekaźnika albo któryś przewodów z tyłu? " Zdejmij osłonę z przekaźnika i przytrzymaj zworę palcem, czyli w sposób wymuszony zewrzyj styki. Zobaczysz czy coś się zmieniło w pracy silnika. A ten objaw pojawił się nagle, czy narastał stopniowo? Oprócz pompy mogą być winne wtryskiwacze. Regulator ciśnienia paliwa też, choć to mniej prawdopodobne.
  5. Dzięki Qdlik. Skoro Ty tak mówisz, to szyba nie powinna protestować przy wkładaniu........
  6. Odgrzeję kotleta. W moim Pasku (jak w podpisie) skorodowała całkowicie rynienka, nie mam podnoszenia ani opuszczania szyby w drzwiach od strony kierowcy. Podparłem tymczasowo szybę drewienkiem. Jestem na etapie szukania rynienki albo kompletnej szyby na szrocie. W poprzednim poście <kat_13> w pkt. 3. pisze że wyjmował i wkładał szybę górą. Mam pytanie do kolegów którzy ten temat przerabiali: czy kompletna szyba (z rynienką) wejdzie w tę wąską szparę w drzwiach?
  7. Zderzak zdjęty. Moja wina że sugerowałem się opisami dotyczącymi b3. W podręczniku "VW Passat" wyd. WKŁ jest rysunek inny niż zamieścił Włodek, ale nie jest to b4. Widocznie zmiany mocowania zderzaka wprowadzano częściej niż zmianę modelu. U mnie jest tak że oprócz trzech blachowkrętów mocujących nadkole do zderzaka, trzeba jeszcze wykręcić wkręt mocujący zderzak do nadwozia. Na fotce zaznaczono strzałką w "podświetlonym" owalu. I oczywiście jeszcze 4 śruby od dołu na klucz 17. I wychodzi zderzak z łapami.
  8. Prośba o pomoc ws. zderzaka przedniego. Czy tylko 4 śruby trzymają zderzak? Odkręciłem cztery śruby na klucz 17 (tak jak na fotkach u Majki93), oraz wkręty mocujące nadkole do zderzaka. Prawa strona zderzaka ma teraz ruchy przód-tył ok 10mm, lewa strona 3mm. Zderzak chyba wysuwa się na plastykowych prowadnicach, nie chcę ich urwać. Czy do wysunięcia zderzaka trzeba użyć młotka???
  9. Dzięki Włodek za podpowiedź i PDFa. Zrozumiałem z rysunku że do osuszacza i skraplacza stosowane są takie same o-ringi. Poz. 5.,n-r części 8E0 260 749 (10,8x1,82mm) i poz.6., n-r części 8A0 260 749 AK.(7,6x11,16mm). Szukałem w katalogu o-ringów i nie znalazłem takich rozmiarów. Prawdopodobnie w tabelce jest błąd, poz. 5. winna mieć wymiar: -10,8 x 1,8mm a poz. 6. -7,6 x 1,6mm Chyba te 0-ringi zamówię w wysyłkowym sklepie. Min ilość zamówionych szt. w jednym wymiarze to 5 szt., cena za szt.ok 1zł (+koszty wysyłki)
  10. Dzisiaj zamówiłem w wysyłkowym sklepie "iParts" skraplacz-chłodnicę (Kager) i osuszacz (Delphi). Niestety, co potwierdził w rozmowie telefonicznej doradca sklepowy, oni nie prowadzą galanterii gumowej (O-ringi). Dzwoniłem do warsztatu zajmującego się klimatyzacją, padła odpowiedź - kup se pan uszczelki tam gdzie chłodnicę!!! Poniekąd racja..... Stąd moje pytania: - czy do podłączenia osuszacza potrzebne są jakieś uszczelki gumowe? - czy do podłączenia skraplacza (i ew. osuszacza) można użyć zwykłych O-ringów, czy muszą być z jakieś specjalnej gumy?
  11. Dzięki. Szukam w/g tych numerów.
  12. Łukasz, czy te numery (skraplacza i osuszacza) dotyczą wszystkich Passatów rocznik 1996. Do benzynowca taki jak mój też?
  13. W moim samochodzie miałem podobne objawy. Jak zdjąłem klapkę zakrywającą bezpieczniki i przekaźniki, wyraźnie było słychać klapnięcie (odpuszczenie) przekaźnika w chwili jak gasł silnik. Jak dotkniesz palcem obudowy przekaźnika, poczujesz lekkie puknięcie. To był właśnie ten z numerem "30". Poprawiłem zimne luty na płytce tego przekaźnika i jest OK.
  14. Podłączę się pod temat. Włodek, mam nietypowe pytanie. W ubiegłym roku w sierpniu przestała działać klima. Przy próbie nabicia freonu, stwierdzono nieszczelność w układzie, prawdopodobnie skraplacz. Teraz chciałbym wymienić skraplacz i uruchomić klimę. I pytanie: czy jak sprężarka (i cały układ) od sierpnia do początku maja była bez freonu to nie "załapała" ją korozja? Czy jest sens wymieniać w takiej sytuacji parownik?
  15. U mnie na suwaczkach/przełącznikach jest ustawione:1 - 2;ON, 3 - 4;DIP/OFF. Czyli jak wynika z opisu instrukcji sterownika gazu, jest to symulacja falą prostokątną 1V. Z tym że podkreślam jeszcze raz, po włączeniu zapłon€ silniczek krokowy (na trójniku ze śrubą) wysuwa się na ok. połowę swojego ruchu. Właściwa regulacja składu gaz/powietrze odbywa się ręcznie, za pomocą śruby. Spróbuj może z usterką którą opisujesz, dojść do ładu na benzynie. Jak na benzynie silnik będzie chodził poprawnie, można przejść na gaz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności