Skocz do zawartości

passacik87

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O passacik87

  • Urodziny 25.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LC/LBL

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1994
  1. wkurzające to jest, ale wtedy trzymam i pełny nadmuch na te drzwi i puszcza po chwili, albo wystarczy czasami kłapnąć kilka razy drzwiami z wyczuciem nie zamocno, ale to tylko jak słabo przymarznie
  2. wszystkie i tak juz są w Polsce, jak była akcja w niemcowni, że dawali dopłaty do nowych aut jak oddasz stare na złom to pooddawali, kiedys byłem na szrocie i widziałem ibizę, 2001 rok na pół przecięta, i pytam co z nią było, czy bita czy coś, a koleś mówi, że z Niemiec z recyklingu, przebieg 68 tysięcy! jak nóweczka z salonu wyglądała
  3. łeee to po co takiego kupować, lepiej znaleźć budę igłę i wszystkie nowe bebechy z ASO cena by wyszła, że na dwie b7 by starczyło
  4. no to jak teraz masz 100 to co będzie w lecie jak bedzię 35 stopni upału
  5. nawet jeśli to tylko z wyglądu może go przypominać, jakością to i od poloneza gorsze pewnie
  6. no ale w lecie napewno nie może mieć 100 stopni, mój książkowo trzyma temperatury, i raz jak sie wiatrak spierd.... doszło do 100 i zaczęła mrugać kontrolka płynu chłodniczego
  7. czyli są dwie możliwości, jebnięty komputer, albo cewka?? bezpiecznik może i 18, ale i tak wszystkie są ok
  8. Dokładnie, kupić taką nóweczkę i dbać to auto nie do zarąbania
  9. hmmm nie napisałem jeszcze, że na benzynie nie jeździłem od 2 lat, przekaźnik był wyjęty żeby nie spalić pompki, czy jest taka możliwość, że komputer "zapamiętał", że go nie ma i nie podaje prądu??? Reset kompa coś by pomógł. Cholera chory jestem i nie mogę wstawać z łóżka nawet Na mniej więcej ile trzeba odpiąć klemę, żeby się zresetował???
  10. Witam, mam taki problem kupiłem na szrocie przekaźnik 167 od pompy paliwa i dzieje się tak, po przekręceniu stacyjki wogóle żadnej reakcji, nie styka, jak go zetknę śrubokrętem lub palcem wszystko ok jest i wtedy odpala na benzynie, dopóki go nie puszczę wtedy znowu się rozwiera i gaśnie. Dodam, że sprawdziłem 4 inne takie przekaźniki i było to samo, jeden pożyczyłem od gościa z diesla tylko miał inny numerek ale pasował i też u mnie nie działał a u niego tak. Bezpiecznik nr 20 dobry, 10 A tam siedzi, nie zamalo, ale go nie przepala. Wina jest w przekaźniku czy gdzieś indziej bo 4 nie działające to raczej wątpie.
  11. ja juz dwa lata tylko na gazie palę i zimie nie ma żadnego problemu
  12. jak to latem 100 stopni, toż to płyn już gotuje, najwięcej może być 90 a jak przekroczy wiatrak ma się włączać na pełnych obrotach, więcej niż ciut ciut ponad 90 nie może być, moim zdaniem wywaliło przez to uszczelkę pod głowicą
  13. też tak kombinowałem i myślę, że byłoby to prostsze rozwiązanie, ale jak ma się dobry ściągacz to też da radę ale powtarzam DOBRY
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności