Skocz do zawartości
MłodyWilk22

wymiana sprzęgła + weryfikacja stanu dwumasy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie czy dwumas bedzie do wymiany jesli slychac charakterystyczne klekotanie przy gaszeniu i odpalaniu silnika, ale tylko przy wcisnietym sprzegle. Jesli puszcze sprzeglo i wrzuce na luz to jest cisza, zapala i gasnie bez klekotu. Silnik to AFN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na 5biegu od 1600rpm wciśnij do spodu gaz, jak będzie dwumasa do wymiany to napewno to usłyszysz..

 

wciskam gaz do samej podlogi od ok 1200 obrotow i zadnych drgan, dziwnych odglosow nic,

chyba bede musial sciagnac skrzynie w jakis weekend i poprostu obejrzec co tam sie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam takie pytanie do seryjnego Passata AVF czyli 6 biegów jakie powinno byc sprzegło?? Tzn wymiary i były jakies rozne te sprzegła rocznikowo sie zmienialy mimo tego ze wszystkie były do AVF czy po prostu do AVF to do AVF.

 

Słyszale ze niektóre miały jakis samoregulator na docisku niektóre nie ?? Zamierzam zmienic kompletne sprzeglo ale bez dwumasa i czy bedzie pasowało kazde sprzeglo do tego czy po prostu były rozne i nie wiadomo jakie siedzi zeby jeszcze do dwumasy sie zgrywało bo cc\hce kupic w ciemno a nie chce niespodzianki pozniej jak to koledzy jest podpowie ktos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno są dwa rodzaje w AVF. Powiem tak miałem u siebie starszy model ( auto z 2001r) a kupiłem nowszy. Zamiennie docisk z nowego do starszej dwumasy nie pasuje i na odwrót.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napewno są dwa rodzaje w AVF. Powiem tak miałem u siebie starszy model ( auto z 2001r) a kupiłem nowszy. Zamiennie docisk z nowego do starszej dwumasy nie pasuje i na odwrót.

 

 

no własnie kolego takie mnie sluchy doszły cos podobnego i nie wiem ktore kupic :) NIe wiem wlasnie jakie kupic mój jest z 2003 roku z marca jakie tam zakladali sprzegla skrzynia 6 AVF moze ktos wie i pomoze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no własnie kolego takie mnie sluchy doszły cos podobnego i nie wiem ktore kupic :) NIe wiem wlasnie jakie kupic mój jest z 2003 roku z marca jakie tam zakladali sprzegla skrzynia 6 AVF moze ktos wie i pomoze :)

 

Etka podaje 03G105266AT produkcja do 01.09.2008 później 03G105266BH

LuK 415 0244 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak zapytanie jest o sprzęgło a ja podałem nr dwumasy :wmorde

Do paska z 2003 roku AVF etka podaje jeden zestaw sprzęgła nr 038198141EX

co zamienia się na LuK 624 3037 00 i to będzie sprzęgło samonastawne nowy typ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje koledzy :) Własnie o taka odpowiedz mi chodziło :) czyli bede kupywał ten nowy typ czyli docisk samonastawnyy jak kolega pisał tarcze do tego i łozyska :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziekuje koledzy :) Własnie o taka odpowiedz mi chodziło :) czyli bede kupywał ten nowy typ czyli docisk samonastawnyy jak kolega pisał tarcze do tego i łozyska :)

 

Ja mam 2002r I siedziało nowsze. dodatkowo mogę ci podpowiedzieć ze w 2.0 tdi brd tez idzie ten sam dwumas i można zamontować do naszych pasków właśnie od tego sprzęgło. W przypadku chipowanego silnika ma to sen bo docisk znosi więcej Niutków. Ceny praktycznie te same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie:

Dwumas + sprzęgło Sachs czy Luk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sachs
Tylko Sachs. LUK dwumas stuka już po 80kkm. :niewiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serio?;) mi LUK nie stuka po 110kkm... mam się spodziewać wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio. Bora kolegi z Lukiem co mu włożyłem stuka okrutnie po przebiegu 80kkm. Passat b6 też się wysypał po 100kkm. Sachs oryginał po 300kkm ma ledwo wyczuwalne luzy na dwumasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak zablokować wał korbowy żeby dokręcić do niego dwumasę?

I nie proponujcie blokowania kluczem wału od strony rozrządu... i tak już wystarczająco dużo badziewia wymontowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też się podepne. Czym bkokujecie wal żeby odkręcić dwumas?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kluczem udarowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle z lopatologi ale kolega pytał czym zablokować do dokręcenia koła zamachowego z wałem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytal jak odkrecic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kluczem udarowym lub specjalnymi "szczypcami" chwyta się dwumasę i dokręca śruby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności