Skocz do zawartości
krokodyl

downpipe el-tec = super trwałość + brak katalizatora + ori złącze elastyczne VW

Rekomendowane odpowiedzi

Celujesz w 300Hp+ ?

 

 

hehe bez przesady .. raczej w GTB22 i myślałem , że 3'' będzie odpowiednie do tej turbawki :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.5" jest idealny i możesz być pewien że niczego nie będzie ograniczał.

 

Jest wiele bajek jak np. 3" DP i 3" rury na przelocie - bo inaczej moc nie wyjdzie .. tiaa Chyba firmom w kieszeni za mało zostanie :)

 

Po weekendzie zaprezentuje to co da się zrobić na seryjnej głowicy, bez portingu, większych zaworów, sportowych wałków, czarnych popychaczy i wielu innych jakże "koniecznych" modów do osiągnięcia dużej mocy z PD.

Co najśmieszniejsze wszystko to na wydechu 2" i seryjnych tłumikach.

 

Będziecie w szoku co można zrobić na 2" (średnica wewnątrz 48mm !) z 22ką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w serii w 130 jest 2.25 czy 2.5 tłumik ? znaczy się rury ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w serii w 130 jest 2.25 czy 2.5

 

55mm czyli 2.16"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jakbym dał DP 3'' i przelot 2.5'' na dwóch przelotowych tłumikach chyba powinno być ok ... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w sumie nie, po prostu jest lżejszym materiałem niż stal na wydechy - mając w ręku kawałek rury wydechowej i DP z kwasówki nie sądziłem, że całe DP może być tak lekkie

 

A co to dalej zmienia ? Cięższy czy lżejszy... obydwa materiały są szczelne i odprowadzają spaliny. Jedynie trwałość jest inna... ale tak jak piszę... kto z nas będzie jeździł passatem dłużej niż np 10 lat ?

 

Widzisz - sam robisz to i taniej wychodzi.
możesz podać szczegóły ? co gdzie itd itp

 

Nie robiłem sam. Robił to dla mnie mały zakład skadający się z jednej osoby :P Gość sam dla siebie jest szefem i zrobił wydech jak dla mnie wystarczająco dobrze.

 

czyli jakbym dał DP 3'' i przelot 2.5'' na dwóch przelotowych tłumikach chyba powinno być ok ...

 

 

Też chciałem 3 cale. Ale to chyba wchodzi na milimetry pomiędzy karoserią a łapą skrzyni biegów. Tłumiki przelotowe..... hmm :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to wygląda w silnikach ATJ? Ma ktoś jakieś mody z ATJ z katem? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie robiłem sam. Robił to dla mnie mały zakład skadający się z jednej osoby :P Gość sam dla siebie jest szefem i zrobił wydech jak dla mnie wystarczająco dobrze.

 

masz fotki z roboty ? czy zrobiłby DP nie mając auta w warsztacie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak więc po kontakcie ze sprzedającym na allegro (nick: tłumiki-gruchot) dowiedziałem się, że zaprzestali produkcji zamienników w innym rozmiarze i klepią standard.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lepiej już te 3" walnąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po co ? Każdy kto pisze "wal 3 cale" chyba nigdy takiego przekroju w ręku nie miał :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad wymianą środkowego tlumika, na jakiś przelot, ale środkowe przeloty są przede wszystkim w benzyniakach... a tam jest mniej spalin... tak się zastanawiam... czy to dobra droga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zastanawiam się nad wymianą środkowego tlumika, na jakiś przelot, ale środkowe przeloty są przede wszystkim w benzyniakach... a tam jest mniej spalin... tak się zastanawiam... czy to dobra droga

ja mam zamiast środkowego przelotowy 2,5 cala i końcowy oryginalny i daje radę , choć jest trochę głośniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie chciałbym zachować ciszę wewnątrz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze można dodatkowo wygłuszyć w środku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, zalać asfaltem drzwi i dziwić się że samochód nie jedzie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, zalać asfaltem drzwi i dziwić się że samochód nie jedzie

 

nie popadajmy w paranoję :D

 

wygłuszenie środkowego tunelu powinno w zupełności pomóc ... chociaż trochę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
właśnie chciałbym zachować ciszę wewnątrz

jest głośniej od serii, ale nie ma tragedii, kiedyś miałem całkowity przelot 2,5 no to wtedy było dość głośno ale do wytrzymania gdyby nie trasy(bo właśnie wtedy było to najbardziej uciążliwe) pewnie ten przelot by został

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam downpipe 3" z kwasowki i jestem zadowolony bo wszystko jest lepsze od zatkanego kata;p;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeże temat... Od dawna mam wywalony kat ale od niedawna zauważyłem że jadąc na jakimkolwiek biegu przy dodaniu gazu by przyspieszyć jest znacznie głośniej w aucie, czy może to być wina źle przeprowadzonego zabiegu usunięcia kata?

Czy mając ten DP będzie nadal czuć spaliny na zewnątrz?

Z tych postów wiem że z pewnością będzie trochę głośniej a mi zależy na powrocie jednak do ori kata no chyba że daje inne możliwości ten DP...

Chcę ciszej i bez tego smrodu tak więc dla mnie raczej ori kat...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności