Rosa Zgłoś #121 Napisano 18 Października 2013 Celujesz w 300Hp+ ? hehe bez przesady .. raczej w GTB22 i myślałem , że 3'' będzie odpowiednie do tej turbawki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #122 Napisano 18 Października 2013 2.5" jest idealny i możesz być pewien że niczego nie będzie ograniczał. Jest wiele bajek jak np. 3" DP i 3" rury na przelocie - bo inaczej moc nie wyjdzie .. tiaa Chyba firmom w kieszeni za mało zostanie Po weekendzie zaprezentuje to co da się zrobić na seryjnej głowicy, bez portingu, większych zaworów, sportowych wałków, czarnych popychaczy i wielu innych jakże "koniecznych" modów do osiągnięcia dużej mocy z PD. Co najśmieszniejsze wszystko to na wydechu 2" i seryjnych tłumikach. Będziecie w szoku co można zrobić na 2" (średnica wewnątrz 48mm !) z 22ką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #123 Napisano 18 Października 2013 w serii w 130 jest 2.25 czy 2.5 tłumik ? znaczy się rury ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #124 Napisano 18 Października 2013 w serii w 130 jest 2.25 czy 2.5 55mm czyli 2.16" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #125 Napisano 18 Października 2013 czyli jakbym dał DP 3'' i przelot 2.5'' na dwóch przelotowych tłumikach chyba powinno być ok ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #126 Napisano 18 Października 2013 w sumie nie, po prostu jest lżejszym materiałem niż stal na wydechy - mając w ręku kawałek rury wydechowej i DP z kwasówki nie sądziłem, że całe DP może być tak lekkie A co to dalej zmienia ? Cięższy czy lżejszy... obydwa materiały są szczelne i odprowadzają spaliny. Jedynie trwałość jest inna... ale tak jak piszę... kto z nas będzie jeździł passatem dłużej niż np 10 lat ? Widzisz - sam robisz to i taniej wychodzi. możesz podać szczegóły ? co gdzie itd itp Nie robiłem sam. Robił to dla mnie mały zakład skadający się z jednej osoby Gość sam dla siebie jest szefem i zrobił wydech jak dla mnie wystarczająco dobrze. czyli jakbym dał DP 3'' i przelot 2.5'' na dwóch przelotowych tłumikach chyba powinno być ok ... Też chciałem 3 cale. Ale to chyba wchodzi na milimetry pomiędzy karoserią a łapą skrzyni biegów. Tłumiki przelotowe..... hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #127 Napisano 18 Października 2013 A jak to wygląda w silnikach ATJ? Ma ktoś jakieś mody z ATJ z katem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #128 Napisano 19 Października 2013 Nie robiłem sam. Robił to dla mnie mały zakład skadający się z jednej osoby Gość sam dla siebie jest szefem i zrobił wydech jak dla mnie wystarczająco dobrze. masz fotki z roboty ? czy zrobiłby DP nie mając auta w warsztacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #129 Napisano 24 Października 2013 Tak więc po kontakcie ze sprzedającym na allegro (nick: tłumiki-gruchot) dowiedziałem się, że zaprzestali produkcji zamienników w innym rozmiarze i klepią standard. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vaio Zgłoś #130 Napisano 4 Grudnia 2013 lepiej już te 3" walnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #131 Napisano 4 Grudnia 2013 po co ? Każdy kto pisze "wal 3 cale" chyba nigdy takiego przekroju w ręku nie miał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #132 Napisano 8 Grudnia 2013 zastanawiam się nad wymianą środkowego tlumika, na jakiś przelot, ale środkowe przeloty są przede wszystkim w benzyniakach... a tam jest mniej spalin... tak się zastanawiam... czy to dobra droga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #133 Napisano 8 Grudnia 2013 zastanawiam się nad wymianą środkowego tlumika, na jakiś przelot, ale środkowe przeloty są przede wszystkim w benzyniakach... a tam jest mniej spalin... tak się zastanawiam... czy to dobra droga ja mam zamiast środkowego przelotowy 2,5 cala i końcowy oryginalny i daje radę , choć jest trochę głośniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #134 Napisano 8 Grudnia 2013 właśnie chciałbym zachować ciszę wewnątrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #135 Napisano 8 Grudnia 2013 zawsze można dodatkowo wygłuszyć w środku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #136 Napisano 8 Grudnia 2013 Tak, zalać asfaltem drzwi i dziwić się że samochód nie jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #137 Napisano 8 Grudnia 2013 Tak, zalać asfaltem drzwi i dziwić się że samochód nie jedzie nie popadajmy w paranoję wygłuszenie środkowego tunelu powinno w zupełności pomóc ... chociaż trochę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #138 Napisano 8 Grudnia 2013 właśnie chciałbym zachować ciszę wewnątrz jest głośniej od serii, ale nie ma tragedii, kiedyś miałem całkowity przelot 2,5 no to wtedy było dość głośno ale do wytrzymania gdyby nie trasy(bo właśnie wtedy było to najbardziej uciążliwe) pewnie ten przelot by został Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #139 Napisano 8 Grudnia 2013 ja mam downpipe 3" z kwasowki i jestem zadowolony bo wszystko jest lepsze od zatkanego kata;p;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #140 Napisano 28 Grudnia 2016 Odświeże temat... Od dawna mam wywalony kat ale od niedawna zauważyłem że jadąc na jakimkolwiek biegu przy dodaniu gazu by przyspieszyć jest znacznie głośniej w aucie, czy może to być wina źle przeprowadzonego zabiegu usunięcia kata? Czy mając ten DP będzie nadal czuć spaliny na zewnątrz? Z tych postów wiem że z pewnością będzie trochę głośniej a mi zależy na powrocie jednak do ori kata no chyba że daje inne możliwości ten DP... Chcę ciszej i bez tego smrodu tak więc dla mnie raczej ori kat...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach