Skocz do zawartości
Shewush

[B4] Swap z 2.0 8V benzyna na 1.9 AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Powiedzcie mi, czy dużo zachodu byłoby ze swapem motora AFN do B4, gdzie seryjnie gości 2 litrowy 115 konny benzyniak? Czy łapy silnika i skrzyni mają mocowania w tym samym miejscu?

Jaką skrzynię wybrać do nowego silnika, oryginalnie montowaną w AFNach?

Czy prócz silnika, komputera coś jeszcze trzeba zmieniać? Licznik będzie pewnie też do wymiany? zamontowany jest z FISem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ,podepne sie pod tematjakiś czas temu zakupiłem passata b4 2.0 benzyna syncro celem swapu na 1.9 Tdi.

Czy kroś z was robił juz taki swap?nie koniecznie do syncro,interesuje mnie najbardziej kwestia instalacji elektrycznej.Czy jest taka mozliwość aby wszystko pasowalo plug&play ?ewentualnie jakie podzespoły musze zdobyć aby wszystko było na ori wiązkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same pytania a odpowiedzi brak :(

Rozwijajcie temat bo robi mi się pilny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukajka... i trochę własnej inwencji...

 

Tu masz podobną akcję.. podkreślam PODOBNĄ ---> Chyba-pierwszy-Passat-B4-z-silnikiem-1-6-TDint-SB-Relacja

 

A tu masz coś o remontach oraz modach.... Bo jak coś robić to porządnie... --->PASSAT-reaktywacja- by JACU6X6

 

No i oczywiście myśl przewodnia :)

Powiem tyle

Zrób takiego swapa i go opisz na tym forum od 2005 roku było dziesiątki takich tematów ale ci którzy robili swapa nic nie pisali dopiero jak to zrobili (VR5 z B5 w B3 np). Zrób to i to opisz a nam szczeny opadną :) bo tak to rozważania teoretyczne będą a swapa i tak nie będzie jak wielu innych ....

 

A w czasie roboty możesz o coś zapytać jak się pogubisz wtedy ktoś napewno odpowie z sensem.

Powodzenia w Swapowaniu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akutat SB ma niewiele wspólnego z TDI. Moja rada to kupuj całe "walone" auto i masz kpl. i nie martwisz się duperelami. Kupisz tylko silnik w zestawie to zaraz wyjdzie brak tego i tamtego. Pomyśl logicznie i to jest najlepsza z możliwych opcji, to co Ci zbywa sprzedajesz i zwraca Ci się połowa swapu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może sb ma niewiele z tdi... ale samo doprowadzenie paliwa i info spod maski sporo może pomóc... A skoro ktoś zadaje pytania czysto teoretyczne (nie zaczął jeszcze nawet szukać części czy też rozkręcać autko) to znaczy że nie wie jak się za to zabrać... A taki swap to wyższa szkoła jazdy bo jest dużo nieprzewidzianych napraw i poprawek. Najważniejsze to silnik, wiązka, komp, skrzynia i ława (chyba jest inna- ale pewny nie jestem) do tego kupa chęci, i sporo godzin pracy. A nowy silnik dobrze by było przejrzeć co by go za miesiąc znowu nie wyciągać bo coś się sypnie. I tu pojawiają się koszty. Jak Kolega wyżej wspomniał- kompletny rozbitek na części i dasz rady. Przydały by się też podstawowe wiadomości z obsługi narzędzi warsztatowych. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(...) ława (chyba jest inna- ale pewny nie jestem)

 

We wszystkich czterocylindrówkach jest taka sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
We wszystkich czterocylindrówkach jest taka sama.

 

Dobrze wiedzieć :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
We wszystkich czterocylindrówkach jest taka sama.

Chociaż tyle,niestety u mnie dawcą bedzie toledo.więc pewnie braki są nieuniknione.


 

tymczasem postanowiłem sie zaprezentować:

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/115096-B4-Tdi-SYNCRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czeka Cię masa pracy, nie będziesz miał łatwo... W TDi prawie wszystko jest inne, sam jestem ciekaw, czy ktoś robił taką zabawę;) TDi syncro- marzenie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czeka Cię masa pracy, nie będziesz miał łatwo... W TDi prawie wszystko jest inne, sam jestem ciekaw, czy ktoś robił taką zabawę;) TDi syncro- marzenie:)

 

oczywiście że nie jestem pierwszy który chcę to zrobić,kolega queek chętnie służy pomocą.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=226323

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje pomocy w ogarnięciu tematu pod który sie podpiołem do końca dzis podłaczyłem akumulator silnik kręci,jednak nie zapala.

Do swapu zakupilem wiązke z passata b4 AFN,w związku z tym mam kilka pytań do osób posiadający taki silnik u siebie .

 

Co powinno się znajdować w miejscu zaznaczonym na poniższym zdjęciu?

26177576561214174719.jpg

 

jak dokladnie i gdzie w orginale są zamontowane są zaworek n75 oraz n18?

oraz jezeli są takie same jak toledo elementy z poniższych zdjęć?

zbiornik ciśnienowy

25702729222449006869.jpg

i to coś

00459950372737481297.jpg

 

dodatkowo po przekręceniu zapłonu okazalo się że wymieniony już wcześniej licznik nie wyświetla kilometrów

nie dzialają wskaźniki ani obrotomierz.Dziala tylko podświetlenie.

Klima mruga bez opamientania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności