Shewush Zgłoś #1 Napisano 21 Grudnia 2010 Witam! Powiedzcie mi, czy dużo zachodu byłoby ze swapem motora AFN do B4, gdzie seryjnie gości 2 litrowy 115 konny benzyniak? Czy łapy silnika i skrzyni mają mocowania w tym samym miejscu? Jaką skrzynię wybrać do nowego silnika, oryginalnie montowaną w AFNach? Czy prócz silnika, komputera coś jeszcze trzeba zmieniać? Licznik będzie pewnie też do wymiany? zamontowany jest z FISem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nuneek Zgłoś #2 Napisano 3 Lutego 2012 Witam wszystkich ,podepne sie pod tematjakiś czas temu zakupiłem passata b4 2.0 benzyna syncro celem swapu na 1.9 Tdi. Czy kroś z was robił juz taki swap?nie koniecznie do syncro,interesuje mnie najbardziej kwestia instalacji elektrycznej.Czy jest taka mozliwość aby wszystko pasowalo plug&play ?ewentualnie jakie podzespoły musze zdobyć aby wszystko było na ori wiązkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #3 Napisano 4 Lutego 2012 Same pytania a odpowiedzi brak Rozwijajcie temat bo robi mi się pilny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #4 Napisano 4 Lutego 2012 szukajka... i trochę własnej inwencji... Tu masz podobną akcję.. podkreślam PODOBNĄ -- Chyba-pierwszy-Passat-B4-z-silnikiem-1-6-TDint-SB-Relacja A tu masz coś o remontach oraz modach.... Bo jak coś robić to porządnie... --PASSAT-reaktywacja- by JACU6X6 No i oczywiście myśl przewodnia Powiem tyleZrób takiego swapa i go opisz na tym forum od 2005 roku było dziesiątki takich tematów ale ci którzy robili swapa nic nie pisali dopiero jak to zrobili (VR5 z B5 w B3 np). Zrób to i to opisz a nam szczeny opadną bo tak to rozważania teoretyczne będą a swapa i tak nie będzie jak wielu innych .... A w czasie roboty możesz o coś zapytać jak się pogubisz wtedy ktoś napewno odpowie z sensem. Powodzenia w Swapowaniu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chwedor Zgłoś #5 Napisano 4 Lutego 2012 Akutat SB ma niewiele wspólnego z TDI. Moja rada to kupuj całe "walone" auto i masz kpl. i nie martwisz się duperelami. Kupisz tylko silnik w zestawie to zaraz wyjdzie brak tego i tamtego. Pomyśl logicznie i to jest najlepsza z możliwych opcji, to co Ci zbywa sprzedajesz i zwraca Ci się połowa swapu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #6 Napisano 4 Lutego 2012 Może sb ma niewiele z tdi... ale samo doprowadzenie paliwa i info spod maski sporo może pomóc... A skoro ktoś zadaje pytania czysto teoretyczne (nie zaczął jeszcze nawet szukać części czy też rozkręcać autko) to znaczy że nie wie jak się za to zabrać... A taki swap to wyższa szkoła jazdy bo jest dużo nieprzewidzianych napraw i poprawek. Najważniejsze to silnik, wiązka, komp, skrzynia i ława (chyba jest inna- ale pewny nie jestem) do tego kupa chęci, i sporo godzin pracy. A nowy silnik dobrze by było przejrzeć co by go za miesiąc znowu nie wyciągać bo coś się sypnie. I tu pojawiają się koszty. Jak Kolega wyżej wspomniał- kompletny rozbitek na części i dasz rady. Przydały by się też podstawowe wiadomości z obsługi narzędzi warsztatowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 4 Lutego 2012 (...) ława (chyba jest inna- ale pewny nie jestem) We wszystkich czterocylindrówkach jest taka sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #8 Napisano 4 Lutego 2012 We wszystkich czterocylindrówkach jest taka sama. Dobrze wiedzieć :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nuneek Zgłoś #9 Napisano 4 Lutego 2012 We wszystkich czterocylindrówkach jest taka sama. Chociaż tyle,niestety u mnie dawcą bedzie toledo.więc pewnie braki są nieuniknione. tymczasem postanowiłem sie zaprezentować: http://forum.vw-passat.pl/threads/115096-B4-Tdi-SYNCRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lizuk Zgłoś #10 Napisano 6 Lutego 2012 Czeka Cię masa pracy, nie będziesz miał łatwo... W TDi prawie wszystko jest inne, sam jestem ciekaw, czy ktoś robił taką zabawę TDi syncro- marzenie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nuneek Zgłoś #11 Napisano 6 Lutego 2012 Czeka Cię masa pracy, nie będziesz miał łatwo... W TDi prawie wszystko jest inne, sam jestem ciekaw, czy ktoś robił taką zabawę TDi syncro- marzenie:) oczywiście że nie jestem pierwszy który chcę to zrobić,kolega queek chętnie służy pomocą. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=226323 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nuneek Zgłoś #12 Napisano 12 Lutego 2013 Potrzebuje pomocy w ogarnięciu tematu pod który sie podpiołem do końca dzis podłaczyłem akumulator silnik kręci,jednak nie zapala. Do swapu zakupilem wiązke z passata b4 AFN,w związku z tym mam kilka pytań do osób posiadający taki silnik u siebie . Co powinno się znajdować w miejscu zaznaczonym na poniższym zdjęciu? jak dokladnie i gdzie w orginale są zamontowane są zaworek n75 oraz n18? oraz jezeli są takie same jak toledo elementy z poniższych zdjęć? zbiornik ciśnienowy i to coś dodatkowo po przekręceniu zapłonu okazalo się że wymieniony już wcześniej licznik nie wyświetla kilometrów nie dzialają wskaźniki ani obrotomierz.Dziala tylko podświetlenie. Klima mruga bez opamientania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach