Skocz do zawartości

Shewush

  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Shewush

  • Urodziny 03.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konstancin-Jeziorna

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Autorze, czy jest szansa, żebyś jeszcze raz postarał się zaktualizować post o obrazki? Niestety ale znów hosting padł a ogromnie zależy mi na zrealizowaniu projektu!
  2. Podepnę się pod temat bo mam ten sam problem.Wymiana pompy z serwem nic nie dała.
  3. Ilustracje w instrukcji pokazują, że we wnęce koła zapasowego. Pokazane jest dla wersji variant, dla sedana może być inaczej. Nie ma tu jakiś użytkowników B7, którzy mogą się wypowiedzieć przy jakiej wersji silnikowej posiada lub nie ten system?
  4. Czyli nie ma na to reguły, nie? Przeglądałem nawet w ofertach części tzw. wanny czyli wnęki koła zapasowego, w którym powinien być zbiornik adblue to nie znalazłem żadnej takiej wersji
  5. Witam wszystkich, Może orientujecie się, czy we wszystkich Paskach B7 TDI montowali już system AdBlue? EURO 6 co prawda dopiero weszło w życie w 2014 roku i rozumiem, że auta chcące spełniać wymogi muszą go mieć. Sam system podobno zaczął być stosowany od lat 08-09. Ja mam dwa Paski B6 z 2010 roku, jeden 140KM, drugi 170KM i żaden takiego wynalazku nie posiada. Zdekodowałem sobie kilka vinów i w zadnym nie znalazłem tego systemu, każdy miał za to wpisaną normę EU5 plus. Rozglądam się za Alltrackiem i nawet od 2012 roku nie znalazłem takiej sztuki (żaden sprzedający w ogłoszeniu nie chwalił się, że ma czy nie ma tego). W instrukcji obsługi pozycja "Selektywna redukcja katalityczna (AdBlue®)" nie jest oznaczona gwiazdką i według tego jest wyposażeniem standardowym. Powiedzcie mi jak to jest bo już zgłupiałem
  6. Witajcie, Proszę Was, drodzy forumowicze o pomoc w znalezieniu problemu w moim aucie. Turbosprężarka przeładowuje. Mam wskaźnik analogowy to ciśnienie w kolektorze dolotowym potrafi wskazać powyżej 2 barów. Dziwna sprawa bo, gdy na zapiętym którymkolwiek biegu startuję z niskich obrotów to przeładowanie nie jest aż tak wielkie jak gdy odpuszczam na chwilę gaz i ponownie kładę nogę na pedale. Wtedy pod maską aż furczy a wskaźnik prawie obraca się dookoła. Standardowo co jakiś czas notlauf w różnych sytuacjach, przy przyspieszaniu czy też jeździe na tempomacie po prostej. Turbosprężarka od BRD, wtryski od AWX, dolot od Iveco, nowa dwumasa i mocniejsze sprzęgło Wszystko to siedzi od ok. 4 lat, wystrojone na 193 kuce i mają przebieg niecałe 40k km. Do tej pory nie było żadnych problemów, aż do mniej więcej wakacji. Turbo wysyłane do regeneracji lecz cofnięte ze względu na brak potrzeby – tydzień czasu warsztat sprawdzał i nie wykrył nic podejrzanego. Przepływomierze wymieniane dwukrotnie, obecnie oryginalny pierburg, bez zmian. Zawór N75 sprawdzany, przez kilka dni nawet zamontowany nowy, bez zmian. Spalanie jest normalne – do pracy po „dziadkowemu” ok. 20 kilometrów poza miastem 4,2l/100km (4motion, 193KM sic!). Odpala dobrze. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach pojawiają się dość uciążliwe drgania. Po tym „odpuszczeniu gazu i ponownym naciśnięciu” o którym pisałem już wyżej potrafi zostawić za sobą pokaźnego „bąka”. Poniżej błędy silnika z kilku tygodni jazdy: Thursday,29,December,2016,10:48:29:65217 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Data version: 20130910 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl Control Module Part Number: 038 906 019 DM Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G040SG 1082 Software Coding: 00006 Work Shop Code: WSC 07777 VCID: 65CBA9D4FF9F0736075-4A3A 2 Faults Found: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) P1549 - 35-00 - Open or Short to Ground Logi statyczne: http://vaglog.pl/log-003_q9AqS.html http://vaglog.pl/log-004_ro9Q45.html http://vaglog.pl/log-007_013_018_a29ZM9.html http://vaglog.pl/log-023_p80EKc.html http://vaglog.pl/log-000_001_003_0XMZ0.html Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log-011_8792OE.html http://vaglog.pl/log-000_001_003_19n29S.html http://vaglog.pl/log-004_008_010_IZ3lrB0.html po odpuszczeniu gazu: http://vaglog.pl/log-000_001_003_8mvCpN.html http://vaglog.pl/log-004_008_010_og0w9.html http://vaglog.pl/log-011_FeKNwm4.html
  7. Turbina nowa i nie ma nalatane nawet 50k ... Przecież turbosprężarka sama w sobi działa, do czasu bo do czasu ale pompuje dobrze, nie przepompowuje. Turbo to KKK z silnika BRD
  8. Witajcie, mam problem od pewnego czasu ze swoim ATJ'tem. Moc silnika pojawia się dopiero po przekroczeniu ~2500 obr/min. Przewody wszystkie sprawdzone, jest na pewno szczelnie. Pierwsza diagnoza - N75. Ale czy na pewno... Po przejechaniu jakiejś odległości, często bardzo różnej, w momencie przyspieszania, gdy pojawi się już moc nagle następuje odcięcie turbosprężarki. Wiem to po tym, bo mam zainstalowany manometr - licznik zwyczajnie w pełnym zakresie obrotów wskazuje zerowe ciśnienie doładowania. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym jego włączeniu moc jest do momentu nienaciśnięcia gwałtownie pedału gazu. Wygląda to, jakby wchodził w tryb serwisowy. Brak jakichkolwiek DTC. Do momentu działania turbosprężarki ta w górnym zakresie obrotów pompuje tyle, co zwykle - 1,6 bar. Czy to są objawy niedziałającego zaworu N75?
  9. Witam .Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej do 1.9 ATJ 4motion na [email protected] .Z góry wielkie dzięki
  10. Witam serdecznie .Podepnę się pod temat, bo jak tak czytam wcześniejsze posty to nie bardzo rozumiem ,piszecie że przy 2000 obr ma 0,4 ,na biegu jałowym ma 0,2 itd.Ale przecież jest to pompa elektryczna i ma chyba zawsze takie same ciśnienie (tak mi się wydaje).A sprawdziłem ja w ten sposób że odpiąłem węża który zasila filtr paliwa i podłączyłem pompę na krótko to ciśnienie miała tak słabe że nie mogła przepchnąć paliwa ze zbiornika na koniec węża.Ato ciśnienie to stwarza tandem pompa która zasysa sobie paliwo a elektryczna ją wspomaga.Albo Ja mam już kiepską pompkę elektryczną. Pozdrawiam.
  11. Witam serdecznie.Podepnę się pod temat bo też mi się wydaje że to czujnik paliwa. Ale do rzeczy ,pacjent to passat B5 ATJ 4Motion( który ma aż 3 czujniki poziomu paliwa)problem polega na tym że do połowy wskaźnik wskazuje w miarę poprawnie (chociaż pierwszą kreskę osiąga po przejechaniu ok.250 km.)ale nie w tym problem,problem zaczyna się gdy w zbiorniku zostaje ok. 25L.Objawy są takie że podczas ostrego przyspieszania powyżej 2 tyś. obr.silnik zaczyna szarpać tak jak by miał za mało paliwa wskaźnik wariuje od pierwszej kreski po rezerwie do połowy i po chwili samochód gaśnie (wskaźnik w tym momencie wskazuje jedną kreskę przed rezerwą podpinam WAGa i pokazuje 14L ) .Po odczekaniu ok.3~5min. gdy wskaźnik się uspokoi i pokazuje ok. 2,5 kreski od rezerwy kręcę rozrusznikiem dosyć długo ok. 20 obr.samochód odpala i idzie normalnie bez jakichkolwiek objawów lecz po przejechaniu ok.3~4 km.zaczyna się wszystko od początku ,czyli szarpanie i po chwili gaśnie chociaż w zbiorniku fizycznie jest 20 L. paliwa a zbiornik, w którym znajduje się smok jest prawie pełen. I jeszcze jedno wskaźnik nie pokazuje w ogóle rezerwy. Co do tej pory zrobiłem: - wymieniłem filtr paliwa na MANA - test wskaźników wypadł pozytywnie - wyczyściłem smok (był prawie zabity takim szlamem) - sprawdziłem wszystkie trzy pływaki "łopatologicznie " to znaczy gdy nimi poruszam to wskaźnik opada lub idzie do góry (noże jest bardziej precyzyjny sposób ) Nie mogę zrozumieć dlaczego odcina dopływ paliwa chociaż w zbiorniku ma jakieś 20L.paliwa. Jak sprawdzić te wskaźniki by być pewnym na 100% że to ten a jest ich 3szt.i nie chcę wymieniać po kolej. Za wszelkie mądre podpowiedzi będę wdzięczny.Pozdrawiam.Shewush
  12. Panowie mam małe pytanko gdzie wpiąć się w układ wodny silnika (wiadomo zasilanie idzie do nagrzewnicy) ale nie wiem gdzie wpiąć powrót bo powinien być wpięty przed termostatem, ale w pasacie termostat jest w plastikowym króćcu zaraz przy silniku.Czy tam trzeba coś dokupić w serwisie.Oglądałem te zdjęcia z instrukcji montażu ale są one po niemiecku i nie bardzo je kumam ,jeżeli mógł bym was prosić o jakieś foty byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
  13. Witam! Ja znalazłem takie ustrojstwo. Podobnież jest to jakaś tam namiastka kompleksowego czyszczenia klimatyzacji. W końcu należy zachować pewne środki ostrożności przy czyszczeniu tj. odłączenie od napięcia oraz spryskanie bezpośrednio na parownik. Tylko jest teraz pytanie, jak i czy w passacie jest dostęp do niego? Czy ktoś się już dobierał do niego tak, żeby nie wyjmować całej deski rozdzielczej?
  14. Witam serdecznie .Panowie kupiłem Webasto i mam prośbę do znawców tematu czy jest to analogowe czy cyfrowe. Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
  15. Witam! Powiedzcie mi, czy dużo zachodu byłoby ze swapem motora AFN do B4, gdzie seryjnie gości 2 litrowy 115 konny benzyniak? Czy łapy silnika i skrzyni mają mocowania w tym samym miejscu? Jaką skrzynię wybrać do nowego silnika, oryginalnie montowaną w AFNach? Czy prócz silnika, komputera coś jeszcze trzeba zmieniać? Licznik będzie pewnie też do wymiany? zamontowany jest z FISem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności