popiolek4 Zgłoś #41 Napisano 29 Sierpnia 2012 Chyba i u mnie turbina zaczyna dawac znac o sobie. Od jakiegos czasu zauwazylem ze po dluzszym postoju zaczyna kopcic na niebiesko po odpaleniu. Jeszcze jakies pol roku temu puscil dymka tak tylko symbolicznie, ale teraz jest go znacznie wiecej. No i zuwazylem tez zwiekszone zuzycie oleju. Podczas jazdy nie kopci wogole. Dzis zdjalem rure od intercolera i w srodku jest mokro od oleju, a w zakamarkach na metalowych koncach rur stoi olej. W intercolerze nie ma oleju ale tez jest mokro. Autko ma dopiero 150 tys km przebiegu i narazie wykluczam uszczelniacze. Cos lipne te auta robia teraz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #42 Napisano 29 Sierpnia 2012 mam to samo z tym ze 200 tys ma przejechane.olej bierze odkąd go posiadam ale podobno w normie sie miesci. ale rano wstyd troche odpalac... w norwegii to raczej chyba nie bedziesz tego robił co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #43 Napisano 30 Sierpnia 2012 Znaczy sie, zrobie to u tu u siebie w warsztacie ale zakupie w polsce, tak jak mase innych rzeczy. Tu turbina nowa ori to koszt ok 4500 zl, a na Allegro patrzylem wczaraj to mozna juz wyrwac za 2300 zl. Planuje przez zime jeszcze przejezdzic a pozniej bede musial zakupic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #44 Napisano 30 Sierpnia 2012 na Allegro patrzylem wczaraj to mozna juz wyrwac za 2300 zl. zapytaj sprzedawce czy to przypadkiem nie jest turbo z Chin albo Rumunii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #45 Napisano 30 Sierpnia 2012 (edytowane) Chyba i u mnie turbina zaczyna dawac znac o sobie. Od jakiegos czasu zauwazylem ze po dluzszym postoju zaczyna kopcic na niebiesko po odpaleniu. Jeszcze jakies pol roku temu puscil dymka tak tylko symbolicznie, ale teraz jest go znacznie wiecej. No i zuwazylem tez zwiekszone zuzycie oleju. Podczas jazdy nie kopci wogole. Takie objawy to wcale nie musi być turbo. Może to być przez pogarszającą się drożność odmy (częsty przypadek w 1.9TDI, gdzie jest ona nieco skopana już w samej swojej budowie). zapytaj sprzedawce czy to przypadkiem nie jest turbo z Chin albo Rumunii Nie koniecznie musi być z Chin (choć i tam też mają swoje oficjalne fabryki) U mnie taka wychodzi podobnie cenowo...a nawet deko taniej i są to oryginalne turbiny od autoryzowanego dystrybutora. Edytowane 30 Sierpnia 2012 przez Radoslav Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #46 Napisano 30 Sierpnia 2012 Takie objawy to wcale nie musi być turbo. Może to być przez pogarszającą się drożność odmy (częsty przypadek w 1.9TDI, gdzie jest ona nieco skopana już w samej swojej budowie). Ale o co dokladnie chodzi z tą odmą. Moze kolega opisac problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #47 Napisano 30 Sierpnia 2012 Ale o co dokladnie chodzi z tą odmą. Moze kolega opisac problem? Może tak będzie łatwiej http://forum.vw-passat.pl/threads/14582-ODMA-W-AVF-AWX?highlight=odma http://forum.vw-passat.pl/threads/15570-Odma-separator-oleju-pocenie-sie-oleju?highlight=odma http://forum.vw-passat.pl/threads/104890-Czy-to-odma-czy-turbina-Passat-b6?highlight=odma i jeszcze kilka innych wątków. Także polecam lekturę, bo to może tylko to... Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #48 Napisano 30 Sierpnia 2012 jak jest odpowietrzenie odmy przytkane to olej lubi trafiać do dolotu , tak słyszałem. a wracając do turbiny to ja naprzykład nie mam żadnych niepokojących dżwięków, ale mam problem bo czasem nie mam mocy i musze zgasić silnik i odpalić , czasem parokrotnie i wyskakuje błąd silnika i emision workshop czy coś takiego. nie wiem czy to ma coś wspólnego z tą turbiną .wcześniej traciłem moc w trakcie depa i to byla wina kierownic w turbo ale podobno(tak twierdzi machanik ) juz sie nie zacinają. a z tym brakiem mocy meczę sie już ze dwa lata i nie wiem co to bo przeładowania nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #49 Napisano 30 Sierpnia 2012 jak jest odpowietrzenie odmy przytkane to olej lubi trafiać do dolotu , tak słyszałem. Moim zdaniem to chyba zle slyszales. Jesli odma jest przytkana to olej nie trafi do dolotu. Wtedy oznaka jest pocenie sie silnika, najczesciej z simmeringow. A tak wogole, to dzis zdjalem odme i wszystko jest ok. Na jakis czas wprowadzilem ją do butelki a otwor w dolocie zatkalem. Zobacze ile oleju sie nazbiera i czy bedzie sucho w IC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #50 Napisano 30 Sierpnia 2012 jak jest odpowietrzenie odmy przytkane to olej lubi trafiać do dolotu , tak słyszałem. a wracając do turbiny to ja naprzykład nie mam żadnych niepokojących dżwięków, ale mam problem bo czasem nie mam mocy i musze zgasić silnik i odpalić , czasem parokrotnie i wyskakuje błąd silnika i emision workshop czy coś takiego. nie wiem czy to ma coś wspólnego z tą turbiną .wcześniej traciłem moc w trakcie depa i to byla wina kierownic w turbo ale podobno(tak twierdzi machanik ) juz sie nie zacinają. a z tym brakiem mocy meczę sie już ze dwa lata i nie wiem co to bo przeładowania nie ma. Miałem to samo wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania wraz z przepływką i po problemie z odcinaniem turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #51 Napisano 2 Września 2012 a czujniki kupowałeś nowe czy z allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #52 Napisano 2 Września 2012 a czujniki kupowałeś nowe czy z allegro Czujnik nowy bo używanych się nie opłaca. Napisz do kolegi Weso on ci załatwi nowy w bdb pieniądzach oczywiście ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosta Zgłoś #53 Napisano 2 Września 2012 Witam! Mam problem z regenerowaną turbiną.Problem wygląda następująco turbo załącza sie przy 3 tys obrotów na vag-u nie pokazuje żadnych błedów przepływka ok,mapsensor ok,węże całe (uklad szczelny).Co może być przyczyną zle zregenerowana turbina? bo juz nic mi do głowy nie przychodzi.. 1.9 131 avf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #54 Napisano 2 Września 2012 Witam! Mam problem z regenerowaną turbiną.Problem wygląda następująco turbo załącza sie przy 3 tys obrotów na vag-u nie pokazuje żadnych błedów przepływka ok,mapsensor ok,węże całe (uklad szczelny).Co może być przyczyną zle zregenerowana turbina? bo juz nic mi do głowy nie przychodzi.. 1.9 131 avf Kamil oddawaj turbo do reklamacji, miałem we wcześniejszym samochodzie to samo. Dlatego lepiej zaryzykować i kupić używkę albo dozbierać do nowej turbinki niż regenerować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosta Zgłoś #55 Napisano 3 Września 2012 Jeszcze dzisiaj zobaczę zawór n75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #56 Napisano 3 Września 2012 Jeszcze dzisiaj zobaczę zawór n75. Dokładnie tak zrób, a następnie przydałyby się logi dynamiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosta Zgłoś #57 Napisano 3 Września 2012 Niby się troche odmulił ale na 1 biegu za wysoko łapie około 3 tyś obrotów ale na innych biegach od dołu sie kreci.Niby one tak maja ze na jedynce nie ma szału.Nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #58 Napisano 3 Września 2012 Robiles cos z tym N75 czy sam jakos sie odmulil? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosta Zgłoś #59 Napisano 4 Września 2012 No wymieniłem i jest lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #60 Napisano 12 Października 2012 no moja turbina zrobiona.wirnik po goracej stronie wyszczerbany przez kierownice i oczywiscie zatarte kierownice .koszt 950 z demontazem i montazem turbiny. niestety karetka i sowa jak byly tak sa nadal. dodatkowo podziekowania dla wozny83 za podpowiedz odnosnie czujników. wymienilem czujnik cisnienia doladowania i problem znikl. wczesniej sprawdzil mi koles vagiem i był błąd niewiarygodny odczyt cisnienia doladowania. przeplywki nie wymienialem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach