oczko18 Zgłoś #1 Napisano 8 Czerwca 2011 Witam mam pytanie dotyczące wymiany ale czego??? odmy czy regeneracji uszczelnień turbiny. Objawy: - po wymianie oleju (zrobiłem 520km znikło ok 0.5l oleju) - w przewodzie od turbo do IC jest olej w małej ilości ale świeży nie zaschnięty - po wymianie zabieraka w misce i na smoku znalazłem kawałki plastiku (twarde kwadraciki) Turbina daje rade na wszystkich obrotach i spadku ani zacięć mocy nie czuć. A jeżeli odma to chyba by kopcił na biało, a też nie ma takich objawów. Jak ktoś miał takie objawy to niech napisze co to było i jakie koszty. Proszę o odpowiedź co to może być. W ASO odma jest wymieniana z całą pokrywą zaworową jakieś 552zł z uszczelkami :\ Rurka do odmy jakieś 40zł Turbo regeneracja chyba z 1000zł :\ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 8 Czerwca 2011 zrób logi to koledzy powiedzą czy jest turbo ok i lepiej dowiedz się od czego są te plastiki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #3 Napisano 8 Czerwca 2011 Witam A ja mam problem z autkiem taki ze jakość pożno mi wchodzi na obroty...np na 1 biegu chce dać buta, to mija jakaś chwila i dopiero przyspiesza...nie wiem czym to jest spowodowane...turbina pada czy co innego może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 8 Czerwca 2011 KRZYSIEK.BB zrób skan błędów przez podpięcie do kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #5 Napisano 8 Czerwca 2011 To bedzie wiadomo co dolega silnikowi? jak zrobie skan. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #6 Napisano 8 Czerwca 2011 Tak bywa jak klima chodzi, troszkę przymuli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #7 Napisano 9 Czerwca 2011 w przewodzie od turbo do IC jest olej w małej ilości ale świeży nie zaschnięty To akurat jest normalne !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomxx Zgłoś #8 Napisano 9 Czerwca 2011 (edytowane) oczko18 Podaj przebieg auta i rocznik... powodem wciągania oleju mogą być uszczelniacze uszczelka pokrywy zaworów(inaczej dekla/klawiatury) bo co bądź tak jak piszą koledzy... Edytowane 9 Czerwca 2011 przez tomxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #9 Napisano 9 Czerwca 2011 Koledzy a ja mam takie pytanie - od jakiegoś czasu jak przycisnę przy wyprzedzaniu słysze gwizd turbiny. Poza tym wszystko OK, zbiera się bdb, oleju nie ubywa nic. Pytam skąd ten gwizd bo jeżdze tym autem juz dwa lata i nie było jej słychac - no jedynie na zimnym silniku przez pierwsze minuty. Czy to normalne czy coś sie zaczyna chrzanić? Może już gdzies było o tym na forumale szukałem i nie znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #10 Napisano 9 Czerwca 2011 Koledzy a ja mam takie pytanie - od jakiegoś czasu jak przycisnę przy wyprzedzaniu słysze gwizd turbiny. Poza tym wszystko OK, zbiera się bdb, oleju nie ubywa nic. Pytam skąd ten gwizd bo jeżdze tym autem juz dwa lata i nie było jej słychac - no jedynie na zimnym silniku przez pierwsze minuty. Czy to normalne czy coś sie zaczyna chrzanić? Może już gdzies było o tym na forumale szukałem i nie znalazłem. Ale taki bardziej gwizd czy swist? Jesli gwizd ktory slychac tez dosc glosno na postoju przy podniesionych obrotach to najprawdopodobniej to lozysko w turbinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oczko18 Zgłoś #11 Napisano 9 Czerwca 2011 oczko18 Podaj przebieg auta i rocznik... rok 2006 przebieg 120000km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomxx Zgłoś #12 Napisano 9 Czerwca 2011 (edytowane) mały przebieg, uszczelniacze idą przy benzyna około 280 tysi diesiel około 330tysi poproś kogoś kto się zna żeby zobaczył Ci uszczelkę dekla zaworów-one lubią iść;p sam z resztą zobaczysz "zafajdany silnik" .... Edytowane 9 Czerwca 2011 przez tomxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #13 Napisano 9 Czerwca 2011 Ale to mi sie zdarza tez jak niemam klimy właczonej....a z klimą to mi na każdym biegu tak szarpie...wygląda jakby tracił moc w silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #14 Napisano 9 Czerwca 2011 Raczej gwizd. Na wolnych obrotach nigdy nie było i nie słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oczko18 Zgłoś #15 Napisano 9 Czerwca 2011 poproś kogoś kto się zna żeby zobaczył Ci uszczelkę dekla zaworów-one lubią iść;p sam z resztą zobaczysz "zafajdany silnik" .... Cała góra i dół suchy bez żadnych wycieków tylko koło skrzyni biegów się poci. Olej z silnika był w dolocie do IC więc to raczej odma lub uszczelnienie turbo a nie uszczelnienia na pokrywie zaworowej, zresztą jak to odma to trzeba wymienić całą pokrywę zaworową bo wymienia się razem bo są scalone w ASO mówili :\ 552zł rurka do odmy 40zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graxxa Zgłoś #16 Napisano 10 Czerwca 2011 (edytowane) Nie chcę Cię martwić ale też miałem taki gwizd i gdzieś po miesiącu rozsypała mi się turbina przy wyprzedzaniu .Nowa 2300zł więc lepiej sprawdź ją wcześniej. Edytowane 10 Czerwca 2011 przez graxxa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MiG74 Zgłoś #17 Napisano 10 Czerwca 2011 przyczyna gwizdu możne być dziurawa rura (gumowa) co idzie do turbiny po lewej stronie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #18 Napisano 10 Czerwca 2011 Ale jakby była dziurawa to czy nie było by jakiś spadków mocy albo innych objawów? I w którym mniej więcej miejscu ta rura się znajduje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomxx Zgłoś #19 Napisano 10 Czerwca 2011 B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) absolutnie nie! nie ma takiej możliwości że jest zespolony... weź podjedź do warsztatu zwykłego, (nie aso ) 1. powiedzą Ci dwa razy mniej 2. i jak spierdzielą to poprawią - aso ma to w du*** 3. jeżeli samochód ma więcej niż 5 lat naprawdę warsztat, no ew. że masz nadmiar kasy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezarycezary Zgłoś #20 Napisano 12 Czerwca 2011 Witam W pierw wymien dwie rury ,pierwsza miedzy turbo a interqulerem ,druga pomiedzy interqulerem a filtrem powietrza. To sa gumy zakonczone metalowymi koncowkami na ktorych sa gomowe uszczelniacze. A jak wiadomo guma ma to do siebie ,ze parcieje,a uszczelki sa takie same jak na filtrze paliwa ,a wiec tez je szlag trafia ,tym bardziej,ze sa to elementy ruchome. Ja wymienilem obydwie i ludzie przestali sie za mna ogladac Ale tak czy siak zalatw sobie kogos kto ma VCDSa od wersji 10 wzwyz ,albo lepiej VASa ,tymi programami mozesz sprawdzic zywotnosc kazdego elementu,turbiny,wtryskow itd. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach