mrozuf Zgłoś #1 Napisano 1 Grudnia 2010 Dzis zauwazylem wybrzuszenie podlogi przed fotelem pasazera zaraz przy progu. Wczesniej nie zwrocilem na to uwagi, ale wydaj mi sie ze podloga byla plaska... Czy tam znajduje sie "cos samochodowego" co wczeniej umknelo mojej uwadze? Czytajac watki o wodzie w aucie naszla mnie sugestia, ze dostala sie tam woda na dywanik/ podloge i podczas mrozu zamarzla wysklepiajac podloge... sluszna teoria? W tej kwestii mam jeszcze jedno pytanie? czy jak bede wyciagal akumulator zeby wyczyscic odplywy, to bede musal kodowac radio po ponownym podlaczeniu? Czy tez obejdzie sie bez (kodu jak to zwykle "u niemca" brak ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 1 Grudnia 2010 W tej kwestii mam jeszcze jedno pytanie? czy jak bede wyciagal akumulator zeby wyczyscic odplywy, to bede musal kodowac radio po ponownym podlaczeniu? Czy tez obejdzie sie bez (kodu jak to zwykle "u niemca" brak Raczej obejdzie się bez, musiałbyś kodować jeżeli podłaczyłbyś w innym samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #3 Napisano 1 Grudnia 2010 pod/przed fotelem pasażera masz pod wykładziną wypełniacz styropianowy, możliwe że woda przymarzła i uniosła styropian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #4 Napisano 1 Grudnia 2010 Jak tylko odepniesz klemę to na 100% będziesz musiał wpisać kod do radia , chyba że masz nie oryginalne ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #5 Napisano 1 Grudnia 2010 Jak tylko odepniesz klemę to na 100% będziesz musiał wpisać kod do radia nie prawda.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #6 Napisano 1 Grudnia 2010 Mam dużą nawigację i każde odpięcie klemy powoduje rozkodowanie radia ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #7 Napisano 1 Grudnia 2010 hm u mnie również nic nie trzeba kodować. Po podłaczeniu aku po chwili już działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrozuf Zgłoś #8 Napisano 1 Grudnia 2010 no ja mam poczciwa BETE - to w koncu trzeba kodowac czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #9 Napisano 1 Grudnia 2010 Ja mam oryginalne Rhapsody i kodu nie muszę wpisywać po odpięciu aku., ale po odpięciu samego radia już tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #10 Napisano 1 Grudnia 2010 Wojtku z tego wynika jeden wniosek ! Dobrze gdybyś posiadał kod do radyjka może się przydać , wpisanie czterech cyfr to żaden problem oczywiście jeśli zajdzie taka potrzeba . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #11 Napisano 1 Grudnia 2010 Też miałem kiedyś BETA i radio się samo rozkodowywało tylko trzeba było chwile poczekać. Jak byś chciał podłączyć w innym aucie to już będzie potrzebny kod. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #12 Napisano 1 Grudnia 2010 Czy tam znajduje sie "cos samochodowego" co wczeniej umknelo mojej uwadze? U mnie pod fotelem pasażera znajduje się identyczna pucha jak pod fotelem kierowcy. Z tym że pod fotelem kierowcy jest układ komfortu, a pod pasażera jakiś tam automat. Nie bardzo w sumie wiem co to ani czemu służy... Kiedyś dopytam mądrzejszych. Niemniej jednak pucha jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #13 Napisano 2 Grudnia 2010 Dzis zauwazylem wybrzuszenie podlogi przed fotelem pasazera zaraz przy progu. Miałem też takiego garba, ale powiązałem to z wgniecioną podłogą o krawężnik. Garb dostał z pięty i jest już płasko. Mam nadzieję, że nie trafiłem w pod [fotelem] pasażera jakiś tam automat. no ja mam poczciwa BETE - to w koncu trzeba kodowac czy nie? Jak radio opuściło fabrykę w twoim samochodzie, to samo się rozkoduje. Jak jest z innego auta, trzeba podać kod ręcznie. U mnie po podłączeniu akumulatora pojawia się na chwilę napis SAFE, po czym znika i radio zaczyna działać, ale to już OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrozuf Zgłoś #14 Napisano 2 Grudnia 2010 Dzieki za odpowiedzi, w wikent bede walczyc ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #15 Napisano 2 Grudnia 2010 U mnie pod fotelem pasażera znajduje się identyczna pucha jak pod fotelem kierowcy. Już wiem - jak ktoś ma skrzynię automatyczną to tam właśnie jest sterownik od niej. W manualach tam nie ma nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #16 Napisano 2 Grudnia 2010 Już wiem - jak ktoś ma skrzynię automatyczną to tam właśnie jest sterownik od niej. W manualach tam nie ma nic. W manualach tam jest klocek styropianowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yeti83 Zgłoś #17 Napisano 2 Grudnia 2010 ja mam BETE i wymienialem akumulator dzisiaj i po rozlaczeniu klem i wymianie akumulatora wsiadam do paska i ku mojemu zdziwieniu nie musialem kodowac radia ale i zostaly poprzednie ustawienia climatronika i komputera pokladowego,jedyne co mi sie skasowalo to licznik kilometrow dziennych-WTF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrozuf Zgłoś #18 Napisano 2 Grudnia 2010 A licznik km dzienny przypadkiem sam sie nie zeruje po ok 4h niejezdzenia? Moze jak rozlaczasz aku to sie zeruje od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #19 Napisano 2 Grudnia 2010 jedyne co mi sie skasowalo to licznik kilometrow dziennych-WTF? Norma. Kasuje się i dzienny w zegarach i 1 i 2 pamięć w fisie. Nawet jak ci pada akumulator i zakręcisz deska piszczy. I w tym momencie licznik dzienny się także kasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yeti83 Zgłoś #20 Napisano 2 Grudnia 2010 po rozlaczeniu klem i zalozeniu nowego aku to nawet zegarek mi sie nie skasowal wartosci na fisie byly takie same jak przed wymiana akumulatora-czyz bym mial jakas dodatkowa baterie do pamieci? bo sam jestem w szoku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach