Skocz do zawartości

yeti83

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O yeti83

  • Urodziny 11.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    w-ch

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. witam-ja mam pytanie czy pompki AA beda pasowac do audi a6 2001 awx,bo kupilem tanio 4 pompki AA ale nie mam pojecia jakie tam teraz siedza pompki a czas ich wymiany zbliza sie wielkimi krokami,przynajmniej 2 pompek a mam jeszcze mozliwosc ich zamiany na inne wersje
  2. pewnie masz wyrobione te trojkonty co sie powinny zaklinowac na zabespieczeniu i dlatego wypada waz z turbiny
  3. dziekuje za rady jakie mi udzieliliscie w ramach mojego postu,a tak na marginesie to wyciagnelem filtr powietrza i przeszedl emisje spalin bez najmniejszego problemu
  4. witam,ja mam taki problem ze swoim avf,a mianowicie oblal mi przeglad na emisji spalin,limit jest 3/m a moj mial 8/m-niewiem czy to duzo czy nie,macie jakies pomysly co to moze powodowac? rozrzad na vagu mam ponad 6.7 i spalanie na jalowym 1.1 -1.2 litra wiec obstawiam ze moze to byc to,czy slusznie? dodam ze na przeglad pojechalem prosto z pracy czyli jakies 20 kilometrow po calym dniu nie uzywana auta i przed sprawdzeniem emisji spalin auto stalo 45 minut wiec raczej wystyglo
  5. po rozlaczeniu klem i zalozeniu nowego aku to nawet zegarek mi sie nie skasowal wartosci na fisie byly takie same jak przed wymiana akumulatora-czyz bym mial jakas dodatkowa baterie do pamieci? bo sam jestem w szoku
  6. ja mam BETE i wymienialem akumulator dzisiaj i po rozlaczeniu klem i wymianie akumulatora wsiadam do paska i ku mojemu zdziwieniu nie musialem kodowac radia ale i zostaly poprzednie ustawienia climatronika i komputera pokladowego,jedyne co mi sie skasowalo to licznik kilometrow dziennych-WTF?
  7. ja na twoim miejscu poluzowal bym 3 trzynastki na kole rozrzadu i przesonol delikatnie w lewo albo w prawo-ja tez tak mialem u siebie ze po zalozeniu nowego paska silnik nie chcial mi odpalic a tez bylem pewny ze nic nie ruszylem,po podpieciu do vaga pokazalo mi blad pt. brak sygnalu czujnika walka rozrzadu,poluzowalem trzynastki telikatnie przesunelem kolo i autko pali az do dzis D
  8. probowalem bo nagle przestal jechac,zatrzymalem sie i chcialem go zapalic a jak przekrecilem stacyjke to juz bylo jasne ze to pasek
  9. jechalem na 4 biegu przy 1500 obrotow spokojnie pod gore
  10. tzn. moze zrobic jakies inne szkody niz pokrzywione zawory?
  11. witam,ponieważ jestem tu nowy i nie moge zakladac nowych tematow poztanowilem sie podpiac pod tutejszy,a mianowicie w moim pasku 1.9 tdi avf wczoraj zerwal mi sie pasek rozrzadu,ktory mial przejechane 50 tys km,z moich odledzinach pasek poprostu pekl na pół,szczescie w nieszczesciu ze autko mam 4 tyg i ma 3 miesieczna gwarancje a sprzedawca sprzedawal auto z rozrzadem ktory zrobi jeszcze 40 tys km wiec powinien mi to zrobic w ramach gwarancji,moje pytanie jest takie czy zerwany pasek robi duze szkody w tym silniku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności