-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O yeti83
- Urodziny 11.07.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
w-ch
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
witam-ja mam pytanie czy pompki AA beda pasowac do audi a6 2001 awx,bo kupilem tanio 4 pompki AA ale nie mam pojecia jakie tam teraz siedza pompki a czas ich wymiany zbliza sie wielkimi krokami,przynajmniej 2 pompek a mam jeszcze mozliwosc ich zamiany na inne wersje
-
pewnie masz wyrobione te trojkonty co sie powinny zaklinowac na zabespieczeniu i dlatego wypada waz z turbiny
-
Przy przyspieszaniu dymi na czarno-1,9tdi 130koni
yeti83 odpowiedział czarek1210 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
dziekuje za rady jakie mi udzieliliscie w ramach mojego postu,a tak na marginesie to wyciagnelem filtr powietrza i przeszedl emisje spalin bez najmniejszego problemu -
Przy przyspieszaniu dymi na czarno-1,9tdi 130koni
yeti83 odpowiedział czarek1210 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
witam,ja mam taki problem ze swoim avf,a mianowicie oblal mi przeglad na emisji spalin,limit jest 3/m a moj mial 8/m-niewiem czy to duzo czy nie,macie jakies pomysly co to moze powodowac? rozrzad na vagu mam ponad 6.7 i spalanie na jalowym 1.1 -1.2 litra wiec obstawiam ze moze to byc to,czy slusznie? dodam ze na przeglad pojechalem prosto z pracy czyli jakies 20 kilometrow po calym dniu nie uzywana auta i przed sprawdzeniem emisji spalin auto stalo 45 minut wiec raczej wystyglo -
po rozlaczeniu klem i zalozeniu nowego aku to nawet zegarek mi sie nie skasowal wartosci na fisie byly takie same jak przed wymiana akumulatora-czyz bym mial jakas dodatkowa baterie do pamieci? bo sam jestem w szoku
-
ja mam BETE i wymienialem akumulator dzisiaj i po rozlaczeniu klem i wymianie akumulatora wsiadam do paska i ku mojemu zdziwieniu nie musialem kodowac radia ale i zostaly poprzednie ustawienia climatronika i komputera pokladowego,jedyne co mi sie skasowalo to licznik kilometrow dziennych-WTF?
-
ja na twoim miejscu poluzowal bym 3 trzynastki na kole rozrzadu i przesonol delikatnie w lewo albo w prawo-ja tez tak mialem u siebie ze po zalozeniu nowego paska silnik nie chcial mi odpalic a tez bylem pewny ze nic nie ruszylem,po podpieciu do vaga pokazalo mi blad pt. brak sygnalu czujnika walka rozrzadu,poluzowalem trzynastki telikatnie przesunelem kolo i autko pali az do dzis D
-
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
yeti83 odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
moj avf 2001 117 tys km -
Które części z angielskiego Passata nie będa pasować do "naszego" ?
yeti83 odpowiedział adamB5FL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
co trzeba przeskalowac? -
probowalem bo nagle przestal jechac,zatrzymalem sie i chcialem go zapalic a jak przekrecilem stacyjke to juz bylo jasne ze to pasek
-
jechalem na 4 biegu przy 1500 obrotow spokojnie pod gore
-
tzn. moze zrobic jakies inne szkody niz pokrzywione zawory?
-
witam,ponieważ jestem tu nowy i nie moge zakladac nowych tematow poztanowilem sie podpiac pod tutejszy,a mianowicie w moim pasku 1.9 tdi avf wczoraj zerwal mi sie pasek rozrzadu,ktory mial przejechane 50 tys km,z moich odledzinach pasek poprostu pekl na pół,szczescie w nieszczesciu ze autko mam 4 tyg i ma 3 miesieczna gwarancje a sprzedawca sprzedawal auto z rozrzadem ktory zrobi jeszcze 40 tys km wiec powinien mi to zrobic w ramach gwarancji,moje pytanie jest takie czy zerwany pasek robi duze szkody w tym silniku?