kebab18 Zgłoś #141 Napisano 2 Kwietnia 2011 jaką dać na przód 9cali ja bym coś takiego wrzucał ale bardziej do 205 bym się przekonywał by lepszą trackcję mieć 195/45/17 lub 205/40/17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian25-90 Zgłoś #142 Napisano 4 Kwietnia 2011 a jak to będzie przy poponach 225/45 na tyle 10 cali? 205/40 bedą mniej wiecej równe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #143 Napisano 4 Kwietnia 2011 Jeśli można, to się wtrącę :pardon Nigdy nie zastanawiałem się nad naciągiem opon, ale jako że mam zamiar zmieniać felgi (na 18") to chciałbym zadać pytanie. Jak to jest z eksploatacją takiego cudu, chodzi mi o "średni" naciąg, bez żadnego hardcoru. Wiem, że trzeba jeszcze bardziej uważać na felgi, ale jak to jest z wytrzymałością tychże opon. Mają dużo krótszą żywotność? P.S. krystian25-90 niedość, że mamy tak samo na imię, jesteśmy z tego samego rocznika, to na dodatek oboje z Wrocławia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian25-90 Zgłoś #144 Napisano 4 Kwietnia 2011 P.S. krystian25-90 niedość, że mamy tak samo na imię, jesteśmy z tego samego rocznika, to na dodatek oboje z Wrocławia heh ciekawy zbieg okoliczności ja jestem z okolic wrocka a dokładniej z oleśnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #145 Napisano 4 Kwietnia 2011 a jak to będzie przy poponach 225/45 na tyle 10 cali?powinno to wyglądać bardzo podobnie jak tutaj, może troszkę delikatniej http://tyrestretch.com/cache/10_225_45_R18/10_225_45_R18_Hankook_Ventus_595.jpg a z przodu 205 coś jak tutaj http://tyrestretch.com/cache/9_205_40_R17/9_205_40_R17_Toyo_T1R_2_595.jpg wszystko zależy od opon, opona oponie nie równa, jedne bardziej się naciągają , inne mniej Naxus Opona bez naciągu, czy z naciągiem tak samo się zużywa, lecz prawdopodobieństwo uszkodzenia felgi lub boku opony wzrasta, przy naciągu troszkę więcej trzeba nadmuchać powietrza (o 0,3bar przy średnim, przy hardcore dmuchają by w kole było koło 3/3,2 bara) komfort na harcorowym naciągu z dużą ilością powietrza w kole spada. Naciąg jest tylko dla oka, praktycznych właściwości nie zauważam ale polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #146 Napisano 4 Kwietnia 2011 Naciąg jest tylko dla oka, praktycznych właściwości nie zauważam ale polecam. spalanie mniejsze jest na wąskiej oponie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #147 Napisano 4 Kwietnia 2011 Tak też przypuszczałem, ale wolałem się upewnić. Dzięki za odpowiedź :kciuki A co do krystian25-90 to jeszcze jedno pytanie. Co oznacza 25 w Twoim nicku ? Bo ja urodziłem się 25 kwietnia, jeśli to też jest dzień Twoich urodzin to chyba padnę :hehe Normalnie jak klony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian25-90 Zgłoś #148 Napisano 5 Kwietnia 2011 nie nie urodzilem sie 25 kwietnia przypadkowa liczba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #149 Napisano 6 Kwietnia 2011 Moze i banalne pytanie ale ja nie wiem wiec pytam Was. Czy na takie felgi da rade naciagnac opony w trapez? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #150 Napisano 6 Kwietnia 2011 Czy na takie felgi da rade naciagnac opony w trapez? pewnie że da tylko zależy jaką mają szerokość te felgi,bo żeby był jakiś naciąg to opona musi być węższa od felgi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
izbalca Zgłoś #151 Napisano 7 Kwietnia 2011 Wtrace sie troche:P Mam pyatnie jaka oponke powieniem posiadac na feldze? Otoz posiadam na tyle kola 18 9/5 i oponke 235/35 a na przdzie mam felgi 8/5 i posiaam opone 225/40 przodzy mam calkiem łyse musze i chce wymienic najlepiej na weższa moje pytanie to czy przy takim zestawieniu musi byc jakis konkretny rozmiar bo inaczej opona mi sie szybko zjedzie czy moge wstawic inna wezsza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #152 Napisano 7 Kwietnia 2011 pewnie że da tylko zależy jaką mają szerokość te felgi,bo żeby był jakiś naciąg to opona musi być węższa od felgi Normalnie zalozone mam na nich opony 225/55 R17, rozmiaru felgi nie znam. Wiec jaka opone na to naciagnac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #153 Napisano 7 Kwietnia 2011 Normalnie zalozone mam na nich opony 225/55 R17, rozmiaru felgi nie znam. Wiec jaka opone na to naciagnac? pierwsze co trzeba zrobić to sprawdzić jaki masz rozmiar felgi,szerokość (J) bez tego ani rusz drugie to zależy jaki to ma być naciąg polecam stronkę http://www.tyrestretch.com/index.php tu można zobaczyć jak wygląda dana opona na danej feldze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #154 Napisano 4 Maja 2011 Odgrzeję lekko kotleta Jestem zmuszony w moim Pasku B5 zrobić opony w trapez na przodzie. Niestety ostatnimi czasy wydało się sporo pieniędzy, a jak wiadomo "niestandardowe" rozmiary opon są troszkę droższe. Mam możliwość kupna "po znajomości" nieużywanych opon, lecz wyprodukowanych w 2007 roku. Co sądzicie o takim cudzie? Opony są firmy Toyo Tires. Znalazłem takie również na alledrogo: http://moto.allegro.pl/toyo-px4-205-40r18-i1589257063.html Chodzi o taki własnie rozmiar - 205/40 na felgę 18x8 co daje lekki naciąg. Czy takie opony zdadzą egzamin? Proszę o opinie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #155 Napisano 6 Maja 2011 Będzie ciekawy naciąg, niski komfort podróżowania, uważaj na felgę bo już nie wiele będzie ją chronić, ja mam ciut szerszą bo 215/40 R18 i dość dobrze czuć wszystkie nie równości, chcesz naciąg to polecam, a sama opona pewnie też godna uwagi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #156 Napisano 6 Maja 2011 Będzie ciekawy naciąg, niski komfort podróżowania, uważaj na felgę bo już nie wiele będzie ją chronić, ja mam ciut szerszą bo 215/40 R18 i dość dobrze czuć wszystkie nie równości, chcesz naciąg to polecam, a sama opona pewnie też godna uwagi Czy chce to sam nie wiem, ale jak nie poszerze nadkoli to nie bede mial wiecej opcji zeby mi przód nie obcieral przy glebie wiec jeszcze sie zastanawiam co wybrać, najgorsze to to, ze nie wiem czy napewno trapez pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #157 Napisano 6 Maja 2011 acham Czy chce to sam nie wiem, ale jak nie poszerze nadkoli to nie bede mial wiecej opcji zeby mi przód nie obcieral przy glebie wiec jeszcze sie zastanawiam co wybrać, najgorsze to to, ze nie wiem czy napewno trapez pomoże acham, zapomniałem dodać, że przy naciągu trzeba troszkę więcej powietrza dmuchną w koło, jeśli masz mega sztywną glebę to pomoże, ale jak potrafi bez problemu zabujać przodem dobre kilka centymetrów... Nie wiem jak dużo wystaje Ci koło z przodu, ale zawsze jeszcze jest opcja klepania błotników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #158 Napisano 6 Maja 2011 Felga 8 cali z ET35 przy oponie 225 i wystaje pare mm ale niestety na gwincie MTS ktory jest prawie jak seria. Wiec skok jest duży. Najgorzej jest na dziurach przy skreconych kołach bo nawet małe nierówności i potrafi dobić do nadkola. Podnioslem juz paskuda ale jeszcze potrafi przytrzec. Nie mam pojęcia co z tym zrobic, poszerzył bym nadkole o 1cm ale wiem ze jest ryzyko zniszczenia lakieru, a autko ma blachę i lakier w stanie idealnym... Jak sie wku... to zdejmuje gwint, zaloze same sprezyny -35 i bede mial koze ale przynajmniej blachy nie zniszcze. ---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:52 ---------- Artur, jak orientujesz sie w tym temacie to odwiedź mojego paska i zobacz co i jak moze mi cos poradzisz. Byłbym bardzo wdzięczny Link w podpisie \/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #159 Napisano 6 Maja 2011 Przy 225/40 przy mojej glebie przód ocierał o nadkola , przy 215/35 nie ma tego problemu już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #160 Napisano 7 Maja 2011 Felga 8 cali z ET35 przy oponie 225 i wystaje pare mm ale niestety na gwincie MTS ktory jest prawie jak seria. Wiec skok jest duży. Najgorzej jest na dziurach przy skreconych kołach bo nawet małe nierówności i potrafi dobić do nadkola. Podnioslem juz paskuda ale jeszcze potrafi przytrzec. Nie mam pojęcia co z tym zrobic, poszerzył bym nadkole o 1cm ale wiem ze jest ryzyko zniszczenia lakieru, a autko ma blachę i lakier w stanie idealnym... Zaryzykowałbym z naciągnięciem 205/40 powinno wystarczająco pomóc, a dla bezpieczeństwa by opony nie pociąć oddaj do kogoś co umie klepać błotniki (by zagiąć wewnętrzną krawędź błotnika, i nie będzie opcji by coś przycierało), szkoda, że ten gwint MTS taki miękki jest, ja kupiłem amorki ta-technix i również okazały się miekkutkie jak i MTS, jednak gwinty KW,Eibacha, H&R, Weiteca biją te tańsze łeb na szyje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach