lukas.g60 Zgłoś #61 Napisano 2 Stycznia 2011 stavros co to za opony ??Specjalne do naciągu hihi,kazda co ma rant ochronny jest specjalna do naciągu,a swoja drogą 215/40 na 8 czy 8,5 to kupa,u mnie tak bylo z przodu.opony to falkeny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #62 Napisano 2 Stycznia 2011 Widzialem w tej hurtowni opony toyo czy cos takiego ktore jak staly w regale mialy trapez a rant stykajacy sie z felga byl w pionie jak wtedy gdy nie ma naciagu. do tego byla wilka reklama ze to nowosc i ze sa lepsze niz dotychczasowe naciaganie standardowych opon. Widzialm to juz dawno kolo roku wiec to zadna nowosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #63 Napisano 3 Stycznia 2011 Opona naciągnięta jest fajna, elegancko wygląda i tyle, bo jezdzi sie inaczej, trzeba wiele bardziej uwazać zeby nie uszkodzić felg na czyms bo ranty juz masz calkowicie odsłoniete w tym przypadku, a auto kupuje sie do swobodnej jazdy a nie zeby sie z nim obchodzic jak z jajkiem, po drugie jak za bardzo naciagniesz to lubią sie dziaćtakie rzeczy jak utrata powietrza w oponach podczas intensywniejszych opadów deszczu czy szybsze uszkodzenie opony, choc nie zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #64 Napisano 3 Stycznia 2011 swoja drogą 215/40 na 8 czy 8,5 to kupa dla mnie na 8,5 jzu fajnei wtyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #65 Napisano 3 Stycznia 2011 215/35 to fajnie wygląda ale na 9 calach jak za bardzo naciagniesz to lubią sie dziaćtakie rzeczy jak utrata powietrza w oponach podczas intensywniejszych opadów deszczu no to mnie rozbawiło do łez :rotfl: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #66 Napisano 4 Stycznia 2011 215/35 to fajnie wygląda ale na 9 calach no to mnie rozbawiło do łez :rotfl: kolega ma racje, zaciekawil mnie temat i siegnelem glebiej...faktycznie znawcy pisza ze przy zbyt wielkim naciagu opona nie styka sie ranten na plasko ale jedynie jego krawedzia i uciaka powietrze przy jezdzie w opadach deszczu bo woda podcieka od zewnatrz i naciag sie zeslizguje. Oczywiscie podobno to incydenty zadkie, ale...jednak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
90PS Zgłoś #67 Napisano 4 Stycznia 2011 Oczywiscie podobno to incydenty zadkie, ale...jednak. mi się po prostu wydaję że ktoś złapał zwyczajnie kapcia w momencie gdy padał deszcz i ot już teoria spiskowa gotowa. jeden powie drugiemu, drugi trzeciemu coś doda, trzeci napisze gdzieś bzdury, jakiś "kowalski" to przeczyta i później krążą takie teorie mam 215mm na 9 cali założone i nie ma czy deszcz czy błoto jadę dalej. nie raz się zdarzyło że samochód stał cały weekend w kałuży jak deszcz lał i jakoś koła które były zanurzone po sam rant nie "puszczały" powietrza. trzeba napisać do pogromców mitów, niech to sprawdzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #68 Napisano 4 Stycznia 2011 mi się po prostu wydaję że ktoś złapał zwyczajnie kapcia w momencie gdy padał deszcz i ot już teoria spiskowa gotowa. jeden powie drugiemu, drugi trzeciemu coś doda, trzeci napisze gdzieś bzdury, jakiś "kowalski" to przeczyta i później krążą takie teorie mam 215mm na 9 cali założone i nie ma czy deszcz czy błoto jadę dalej. nie raz się zdarzyło że samochód stał cały weekend w kałuży jak deszcz lał i jakoś koła które były zanurzone po sam rant nie "puszczały" powietrza. trzeba napisać do pogromców mitów, niech to sprawdzą bez kitu, mogli by sie podjac;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GuzekRZ Zgłoś #69 Napisano 4 Stycznia 2011 mam jedno pytanie odnosnie naciaganie tych oponek na felgi.. czy nie zmniejszy sie przez to zywotnosc opon? czy bedzie mialo to dobry kontakt z podlozem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #70 Napisano 4 Stycznia 2011 mam jedno pytanie odnosnie naciaganie tych oponek na felgi.. czy nie zmniejszy sie przez to zywotnosc opon? czy bedzie mialo to dobry kontakt z podlozem? zapoznaj sie z tematem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1086989#post1086989 albo wpisz w wyszukiwarke: Nowe, węższe opony, problem na koleinach zasady te sa uniwersalne, naciaganie w trapes niesie za soba konsekwencje, dlatego ktos zrobil opony ori do tego celu, ale sa niesamowicie drogie wiec wszyscy zakladaja normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GuzekRZ Zgłoś #71 Napisano 4 Stycznia 2011 otoż to wlasnie sa drogie i tego sie obawiałem.. jednakze jakie polecacie oponki jakiej np. firmy ktroe by dlugo wytrzymały w takich warunkach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #72 Napisano 4 Stycznia 2011 pirelli, yokohama, kumho, dunlop, toyo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GuzekRZ Zgłoś #73 Napisano 4 Stycznia 2011 aha czyli szykowac sie na wiekszy wydatek jakbym chciał takie zakladac.. no nic wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #74 Napisano 4 Stycznia 2011 aha czyli szykowac sie na wiekszy wydatek jakbym chciał takie zakladac.. no nic wielkie dzieki lepiej poszukaj specjalnych opon do naciagu w google maja wtedy taka sama zywotnosc jak normalnie zakladane i takie sam e parametry trakcji w roznych warunkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #75 Napisano 4 Stycznia 2011 jak macie takei pytania o uzytecznosc tego to po co to robic? to przeciez jest nieuzyteczne! jak ktos jezdzi autem do pracy i na maisto i ma seryjne auto nie bawi go tuning i naciagi to po co to robic - niech zalozy szerszy kapec np na 8,5 cala 225 i tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #76 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) ja kupiłem dziś takie gumy w weekend jadę odebrać i założyć na 8" (zobaczymy jak to wyjdzie) http://moto.allegro.pl/215-40-18-kumho-ecsta-spt-7mm-4szt-i1374927200.html Edytowane 4 Stycznia 2011 przez kebab18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #77 Napisano 4 Stycznia 2011 kumpel ma 215 na 8 calach i naciagu tym nie zrobisz zeby bl musi byc 8,5 cala minimum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #78 Napisano 4 Stycznia 2011 trudno zobaczy się jak to siądzie, firma firmie nie równa, ale zgadzam się z Tobą Mapet, no ale rozsądek za użytkowaniem felg przemawia, ale lans swoją drogą też jest fajny (który odpuściłem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #79 Napisano 5 Stycznia 2011 Powinno być równo z felgą, może minimalnie pociągnięte ale tylko tak delikatnie, ale przynajmniej pojezdzisz na tym na naszych pięknych bytomskich drogach, zapodaj zdjęcie felg po malowaniu i ile płaciłes?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #80 Napisano 5 Stycznia 2011 zapodaj zdjęcie felg po malowaniu i ile płaciłes?? zdjęcia są u mnie w temacie, cena także Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach