MlodyS53 Zgłoś #41 Napisano 13 Grudnia 2010 Na 215/45 było w miarę ok.. Ale jednak troszke gruby profil.. Nie przeginaj! Przecież tam prawie wcale oponu nie było. Zostaw jak jest. Jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #42 Napisano 13 Grudnia 2010 215/45 to naciag ma lekki na 9 calach na 8 to za szeroka opona jesli chodzi o naciag 205/40 bedzie OK a mega naciagu tez nie bedzie wiec bez obaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #43 Napisano 19 Grudnia 2010 Ja u siebie mam 8.25 cala + opona 185/35/17 jest naciag, ale bez przeginy, byly zastanowienia nad opona 165/40 (45) ale z racji ciagania lawet z innym autkiem ( fiat 126p ) potrzebuje jakiejs trakcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #44 Napisano 20 Grudnia 2010 (edytowane) Ja u siebie mam 8.25 cala + opona 185/35/17 jest naciag pozwoliłem sobie zaprezentować twój naciąg (wszystkich ciekawi jak np taki wygląda) Edytowane 20 Grudnia 2010 przez kebab18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #45 Napisano 20 Grudnia 2010 Panowie a jeśli ja nic nie ciągne, mam 8x17, chce mieć naciąg ale taki że mogę normalnie popierdzielać autkiem (w zakrętach przycisnąć i na obwodnicy coś koło 200 polecieć) to jaka opona min musi być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #46 Napisano 20 Grudnia 2010 (edytowane) Panowie a jeśli ja nic nie ciągne, mam 8x17, chce mieć naciąg ale taki że mogę normalnie popierdzielać autkiem (w zakrętach przycisnąć i na obwodnicy coś koło 200 polecieć) Daj 185/40 bądź choćby 195/40 i powinno być dobrze 195/40 felga 8"R17 Edytowane 20 Grudnia 2010 przez kebab18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #47 Napisano 20 Grudnia 2010 Ładnie ładnie Mam tylko pytanie gdzie dostać takie laczki? Jeśli nie dostanę 195/40 to będę brał 205/40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet35i Zgłoś #48 Napisano 20 Grudnia 2010 Michale, tutaj np. dostaniesz: http://www.opony-central.pl/exec/AdvancedSearch.aspx?c=921&do=advancedSearch&pt=select&pid=16&pv_16=&pt=select&pid=27&pv_27=378&pt=select&pid=24&pv_24=637&pt=select&pid=9&pv_9=1612&pt=select&pid=5&pv_5= Heh, jeśli tylko śpisz na kasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #49 Napisano 25 Grudnia 2010 które byście polecili na felgę 8" http://moto.allegro.pl/215-40-18-kumho-ecsta-spt-7mm-4szt-i1374927200.html lub http://moto.allegro.pl/225-35-18-yokohama-sport-6-8mm-4szt-i1374927320.html o naciągu w przypadku nich nie myślę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #50 Napisano 25 Grudnia 2010 no to pytasz w zlym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #51 Napisano 31 Grudnia 2010 215/35 na 19x9 naciąg dość taki jest a tu mialem na 10x18 225/40 wiec tez tak sobie,nastepnym razem na 10 wezme 215/40 albo 225/35 z przodu mialem 215/40 na 8,5x18 co bylo całkowitym nieporozumieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #52 Napisano 1 Stycznia 2011 (edytowane) Kebab po co kombinujesz, sam wiesz jakie są drogi w bytomiu i w okolicach, ja mam fele 18" i oponki 215/40 i jest git, nie ma balonu a jakiś tam naciąg jest, tymbardziej że autem śmigam non stop to mi to wystarczy, wodzu ma tak samo chyba tylko że ja mam niżej a jak go fest naciagniesz to co kupisz gwint i i tak zostawisz go wysoko bo nie da rady go postawić tak fest nisko żeby przy tym jezdzić u nas i nic nei urwać i będzie cie to wkurzać, no chyba że na siłe chcesz mieć niżej niż ja :D ale u mnei już komfortu nie ma więc u ciebie będzie to jazda na kamieniu Edytowane 1 Stycznia 2011 przez mariuszzk85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TurboTdi Zgłoś #53 Napisano 1 Stycznia 2011 Mariusz, ana ile ty masz seta mniej więcej ustawionego? Bo właśnie w przyszłym tygodniu wkładam gwint do siebie i chciałbym to jakoś ustawic coby szło po śląsku pojeździc a nie po samej A4-ce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #54 Napisano 1 Stycznia 2011 Mam u siebie wersje sport czyli jakie 5cm nizej i jest bardzo nisko, chcialbym gwint zapodac, ale sie obawiam ze moge zalowac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #55 Napisano 2 Stycznia 2011 Ja mam bardzo nisko, na tych oponach które mam właasnie czyli 215/40/18 przód mam równo z kołem i niżej sie nie da, w sezonie dupeczka pojdzie jeszcze niżej, prawdopodobnie gwint skręce na max z tyłu, bo z przodu jest jeszcze miejsce, zobacz na fotkach w moim temacie link masz w podpisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #56 Napisano 2 Stycznia 2011 Mam u siebie wersje sport czyli jakie 5cm nizej i jest bardzo nisko, chcialbym gwint zapodac, ale sie obawiam ze moge zalowac... Nie wiem czy nie zauważyłeś ale to jest temat o oponach, nie o zawieszeniu. A tak po za tym masz coś dziwną tą wersję ''sport'' jak Ci siedzi 5centów Ori sport sadzało passata jakieś 2centy hehe większość ludzi kupuje gwint po to żeby uzyskać te 5 centów Co do naciągu tak jak mariusz mówi 215/40 na 8 calach całkiem fajnie wygląda. Bo jeśli chcesz uzyskać większy naciąg to felga musi być szersza przynajmniej 8,5'' Kolega Mapet ma fajny naciąg u siebie przy feldze 8,5'' z oponą 215 Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #57 Napisano 2 Stycznia 2011 zobaczę co jeszcze się kupi za opony, na razie czekam na felgi, aż wrócą z malunku, jutro se przedzwonię o nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #58 Napisano 2 Stycznia 2011 Nie wiem czy nie zauważyłeś ale to jest temat o oponach, nie o zawieszeniu. A tak po za tym masz coś dziwną tą wersję ''sport'' jak Ci siedzi 5centów Ori sport sadzało passata jakieś 2centy hehe większość ludzi kupuje gwint po to żeby uzyskać te 5 centów Co do naciągu tak jak mariusz mówi 215/40 na 8 calach całkiem fajnie wygląda. Bo jeśli chcesz uzyskać większy naciąg to felga musi być szersza przynajmniej 8,5'' Kolega Mapet ma fajny naciąg u siebie przy feldze 8,5'' z oponą 215 Pozdro moze i 2 , na oko sadzilem ze z 5 bo widac roznice i ja czuc w jezdzie(przyzwyczailem sie do 1.8t na standardzie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #59 Napisano 2 Stycznia 2011 moze i 2 , na oko sadzilem ze z 5 bo widac roznice i ja czuc w jezdzie(przyzwyczailem sie do 1.8t na standardzie) Możliwe;) PS. Zakładaj gwint, a nie pożałujesz zobaczę co jeszcze się kupi za opony, Ja bym się skłaniał pod 215/40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #60 Napisano 2 Stycznia 2011 Możliwe;) PS. Zakładaj gwint, a nie pożałujesz Ja bym się skłaniał pod 215/40 dobrze ze radzisz oficjalnie, bedzie wiedomo za co cie bluzgam;) nie no zart... zastanawia mnie tylko naciaganie opon, co z przyczepnoscia, mam takiego czlowieka ktory jest specem od opon i on ma specjalne opony do naciagu, ktore juz sa wyprofilowane w trapez;) to chyba roznica jest w np poslizgu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach