DeepHeet Zgłoś #1 Napisano 14 Listopada 2010 Chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice w pompach 1Z a AFN? Mam w palnie modzenie mojego 1Z i wszyscy mówią że tam jest słaba pompa, z AFN'a lepsza. I tu się pojawia małe ale: moja pompa jest po regeneracji. Autko wcześniej użytkował mój ojciec we Włoszech a "servisowane" z racji kosztów było w Polsce i mechanicznie musiało być tip top. Jak pompa siadła to pojechała do Bosch Diesel Service i została w pełni zregenerowana. Autko odżyło i zrobiło się duuużo żwawsze. I teraz się zastanawiam czy moją zdrowiutką pompę jest sens wymieniać na tą z AFN z niewiadomą przeszłością i przebiegiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 15 Listopada 2010 Jak pompa siadła to pojechała do Bosch Diesel Service i została w pełni zregenerowana. Autko odżyło i zrobiło się duuużo żwawsze. I teraz się zastanawiam czy moją zdrowiutką pompę jest sens wymieniać na tą z AFN z niewiadomą przeszłością i przebiegiem? tłoczki takie same, natomiast różnica jest w skoku fali jeśli chodzi o Bosch Diesel Service to jeden drugiemu nie jest równy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #3 Napisano 15 Listopada 2010 Cytat:Bosch Diesel Service to jeden drugiemu nie jest równy Pewnie tak, ale robota jest profi bo auto dużo lepiej śmiga. A popa z AFN w czym jest lepsza? Bardziej wydajna na wysokich obrotach? Kiedyś czytałem o tych falach, ale nie mogę teraz nic znaleźć. I tak się zastanawiam co lepsze: niewiadoma AFN czy zdrowa 1z? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #4 Napisano 16 Listopada 2010 (edytowane) Jeżeli chodzi o kwestię podniesienia mocy,to bez wątpienia lepszą będzie pompa z afn-a. Ma,tak jak wspominał kolega lepsza falę. Fala działa na identycznej zasadzie,jak sportowy wałek rozrządu. Im agresywniejszy,tym lepsze osiągi silnika. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3bfdfb61394673bf.html Natomiast,niekoniecznie musisz kupić pompę z niewiadomego źródła pochodzenia. Na forum golfa w dziale sprzedam części jest kilka sprawnych pomp do sprzedania. Zawsze możesz kupić jakiegoś nieboszczyka i zmienić tylko falę. Z tego,co wiem,to pompa od 90tki różni się sterowaniem.Ma wtyczke z mniejsza ilością pinów. Wystarczy ponoć tylko założyć ori nastawnik i będzie hulała. Edytowane 16 Listopada 2010 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #5 Napisano 16 Listopada 2010 Zobaczę, może po modach mi mocy starczy, a jak nie to się wymieni;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #6 Napisano 17 Listopada 2010 Z tego,co wiem,to pompa od 90tki różni się sterowaniem.Ma wtyczke z mniejsza ilością pinów.Wystarczy ponoć tylko założyć ori nastawnik i będzie hulała. a to Ciekawa teoria rozszerz myśli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #7 Napisano 17 Listopada 2010 różnica wtyczką i ilością pinów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #8 Napisano 18 Listopada 2010 Chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice w pompach 1Z a AFN? tarcza oporowa i sprężyny naciskowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #9 Napisano 28 Listopada 2010 Michał czemu nie rozejrzysz sie za pompką z AHH tam fabrycznie była 11 jest to czarny koń na rynku podnoszenia mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #10 Napisano 29 Listopada 2010 A ja bym nic nie ruszal...moze chlopaki z diesel serwis wsadzili graty od AFN bo takie mieli...robic mody i patrzec kiedy paliwa brakuje. A nie wymieniac dobre na nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #11 Napisano 29 Listopada 2010 Jak po numerach poznać pompę 11-tkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #12 Napisano 29 Listopada 2010 Kolego numer pompy 11mm to 038 130 107 J Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #13 Napisano 29 Listopada 2010 tylko ? ---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:23 ---------- Kolego numer pompy 11mm to 038 130 107 J tylko jeden numer pompy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #14 Napisano 30 Listopada 2010 Ja znam tylko ten jeden i nie spotkałem się z jakimś jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #15 Napisano 1 Grudnia 2010 jeszcze koncowka ..JX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #16 Napisano 30 Stycznia 2011 Witam Mam pytanko odnośnie pompy afn z passata b5. Czy mogę wsadzić ją zamiast fabrycznej 1z? Chodzi mi o wtyczkę czy będzie pasować i o to czy będzie działać na seryjnym kompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #17 Napisano 30 Stycznia 2011 tak, jeśli kupisz z taką samą wtyczką i z takim samym mocowaniem pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #18 Napisano 31 Stycznia 2011 Wtyczka pasuje,fizycznie też pompa podejdzie. Tylko czy komputer 8 bitowy z b4 to ogarnie. Bo w b5 jest 16 bitowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #19 Napisano 31 Stycznia 2011 jeśli pompa nie będzie na fasolkach to będzie pasowała od strony mechanicznej wtyczka będzie taka sama w afn jak i w AHU czy 1Z ECU - nic do tego nie ma! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #20 Napisano 31 Stycznia 2011 Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach