Skocz do zawartości

level

  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O level

  • Urodziny 06.06.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    warszawa

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    ---
  1. tarcza oporowa i sprężyny naciskowe
  2. level

    Podnoszenie mocy w AAZ

    nie dotyczy jeśli masz pompę z lda przyspieszenie zmiany dynamicznego kąta wtrysku / wydłużenie kąta wtrysku :hmm
  3. błędnie podałeś model silnika B200GT/FT/FK
  4. różnice to np sprawniej przyspiesza i :fajny wygląd
  5. powinno , korby z tłokami musisz przełożyć skok maja inny , ale wiedz że twoja pompa nie da rady będzie bardzo oszczędny 5 w mieście , trasa tak z 3,7 on , mam mTDi ok 10s /100km/h na 0,7bar
  6. wpisz w szukaj i je sto przeładowanie , przewody terz możesz przejrzeć i ewentualnie powymieniać od turbiny idzie przewód (rurka) do zaworka sterującego praca sztangi turbiny
  7. wojta turbo VNT tam siedzi ,trzeba zdjąć i wyczyścić kierownice , będzie łapał notlauf - przeładowanie czyli mulił i nie osiągał pełni mocy i osiągów w wyższych partiach rpm , ewentualnie podmień zaworek sterujący turbiną może to jego być terz wina, kolega jeździ tak od ok roku , gasi w czasie jazdy jak łapie muła i dalej jedzie ,jak dla mnie to chore ale jeździ
  8. tester diagnostyczny KTS/delphi- to uniwersalne i do każdego auta podepniesz :fajny to podrzuć foto i kod silnika
  9. jakie turbo masz jeśli zwykłe to zawór regulujący w VW jest to N75 jeśli VNT to do czyszczenia kierownice , zapewne w renu wie są podobne zaworki , podaj model silnika skąd wiesz że to przeładowanie komunikat oznacza wiele rzeczy np uszkodzenie aparatury wtryskowej ( wtrysk - . wartość przelewu nie może byc większa niż 30ml. Rożnica między wtryskiwaczami nie większa niż 30%.) , podłączałeś jakiś tester diagnostyczny KTS/delphi
  10. pompa TD a 1Z muszę poszukać
  11. pod moduł od świec on połączony z temp .silnika itd najlepiej daj foto pompy dla pewności bo co innego dla ciebie i dla mnie tz auto sanie
  12. mogę takie wrzucić z 1z wygląda jak by coś się paliło w środku
  13. jeśli to Sdi to ws. to samo co TDI tylko brak Turbo , a pompa powinna być VP37 ster.elektronicznie , gaz na potencjometrze (brak linki gazu), jeśli to masz to bez wiązki i compa. możesz tylko popatrzeć na ten motor jak pracuje w oryginale lub 2 opcja to mSDI , a jeśli ma linkę gazu to zapewne 1Y a nie SDI
  14. nie wprowadzaj w błąd bo nie są p&p A4 TDI a B2 skrzynia A4 do półosi B2 nie pasuje
  15. jo:fajny mogła służyć jako element zaczepno obronny:lol2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności