riccardoa Zgłoś #161 Napisano 6 Maja 2011 ok dzieki za informacje skoro wypas to poczekam i zobacze:) jutro jadę do znajomego do warsztatu to wezmę od niego kompa i sobie do vaga podepnę i poszukam czy z poziomu kompa można pozmieniać jak znajdę coś ciekawego to napisze ---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:06 ---------- coś mi nie wyszło z cytowaniem, na drugi raz się poprawie 109 post tego wątku :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #162 Napisano 6 Maja 2011 109 post tego wątku :dobrze No wiedziałem że gdzieś blisko - tak czułem w kościach :kwiatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefanj23 Zgłoś #163 Napisano 8 Maja 2011 kiedy dowiedziałem się że mam przekładnie kierowniczą do regeneracji to już w vagu nie patrzyłem na możliwość zmiany w inspekcji..lżejszy teraz będę o kilka stówek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #164 Napisano 9 Maja 2011 Wymieniłem olej i wczesniej kasowałem inspekcję olejową licznikiem na ---- i mam pytanie czy podczas kasowania inspekcji da sie ustawić swój własny stan przy którym ta inspekcja olejowa zapali sie ponownie , interesowało by mnie 10000 km, a nie jak chyba o ile tak jest w standardzie 15000 km. I teraz moje pytania: 1. Czy da się to ustawić licznikiem ? - jak tak to jak 2. Czy trzeba to zrobić przez kabelek ? - jak tak to jakie wartości i gdzie trzeba zmieniać 3. Co wogóle oznaczają przy kasowaniu ---- (że inspekcja wogóle się nie zapali ???) , co bedzie jak np ustawie 5000 ( to będzie info 5000 przed wymianą ?? ) nie moge znales konkretniej odpowiedzi na forum ne te pytania, albo przylamowałem PLEAS HELP ME chodzi o PASSKA '99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #165 Napisano 9 Maja 2011 Wymieniłem olej i wczesniej kasowałem inspekcję olejową licznikiem na ---- i mam pytanie czy podczas kasowania inspekcji da sie ustawić swój własny stan przy którym ta inspekcja olejowa zapali sie ponownie , interesowało by mnie 10000 km, a nie jak chyba o ile tak jest w standardzie 15000 km. I teraz moje pytania: 1. Czy da się to ustawić licznikiem ? - jak tak to jak 2. Czy trzeba to zrobić przez kabelek ? - jak tak to jakie wartości i gdzie trzeba zmieniać 3. Co wogóle oznaczają przy kasowaniu ---- (że inspekcja wogóle się nie zapali ???) , co bedzie jak np ustawie 5000 ( to będzie info 5000 przed wymianą ?? ) nie moge znales konkretniej odpowiedzi na forum ne te pytania, albo przylamowałem PLEAS HELP ME chodzi o PASSKA '99 1.Nie 2.Spójrz na odpowiedź dwa posty nad twoim 3.Oznacza że skasowałeś bieżącą inspekcję i następna zaświeci się 3000km przed kolejną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #166 Napisano 9 Maja 2011 Generalnie nie ma możliwości ustawienia na 10 tys km. Masz do wyboru 15 tys (standardowa wymiana) lub Long Life, czyli co 30 tysięcy. Zmiany dokonujesz kablem i VAG-COMem. Przy kasowaniu ---- oznacza, że skasowano bieżącą inspekcję (przegląd lub olejową). Zmiany dokonujesz tak: Steuergerät Anpassung STG 17 (Kombiinstrument) auswählen STG Anpassung Funktion 10 Kanal 10 ("OIL" Meldung) (bis Mj. 1999/2000) Der neue Anpassungswert lautet "00015" für Inspektion alle 15.000km, Angabe erfolgt in 1000km (15x1000=15.000km). Kanal 11 ("INSP 01" Meldung) (bis Mj. 1999/2000) Der neue Anpassungswert lautet "00030" für Inspektion alle 30.000km, Angabe erfolgt in 1000km (30x1000=30.000km). Kanal 12 ("INSP 02" Meldung) (bis Mj. 1999/2000) Der neue Anpassungswert lautet "00036" für die Jährliche Inspektion, Angabe erfolgt in 10er Tagen (36x10=360 Tage). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #167 Napisano 9 Maja 2011 Hmmmm... na pewno nie da się ustawić na 10tys? Zdaje się że u siebie tak właśnie ustawiłem z tym że jeszcze mam kilka tys do wymiany. Na bank da się ustawić tak np w Audi A4 2002, bo tam po ustawieniu, w każdej chwili da się sprawdzić ile jeszcze pozostało km do wymiany. Przestawiłem, sprawdzałem i działa. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #168 Napisano 9 Maja 2011 Hmmmm... na pewno nie da się ustawić na 10tys? Nie, żartujemy sobie... Na bank da się ustawić tak np w Audi A4 2002, bo tam po ustawieniu, w każdej chwili da się sprawdzić ile jeszcze pozostało km do wymiany. Ale jeździsz Passatem, nie zapominaj i masz inny licznik. Przestawiłem, sprawdzałem i działa. Cieszymy się... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #169 Napisano 9 Maja 2011 (edytowane) Kanal 10 ("OIL" Meldung) (bis Mj. 1999/2000) Der neue Anpassungswert lautet "00015" für Inspektion alle 15.000km (A JAK TU USTAWIMY 10.000, ALBO MOZE "00010" ZAMIAST 00015 TO, TO NIE ZADZIAŁCZY TO ??), Angabe erfolgt in 1000km (15x1000=15.000km). (TO BĘDZIE 10X1000=10.000km) TO WTEDY NIE BEDZIE WSKAZYWAĆ CO 10 TYSI ?? i co bedzie jak zamiast ---- wpiszemy np 5000 to bedzie co 10.000 względem standardu 15.000 (tylko z napisem pozostało do oila 5000 tysi, dobrze kumam ?? pzdr all Edytowane 9 Maja 2011 przez Grzes_69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #170 Napisano 9 Maja 2011 Misiu kolorowy, skoro Ci mówię, że nie ustawisz, to się nie da. Nie przyjmie Ci wartości 00010. Ot po prostu. Można ustawić tylko 00015 i 00030 i TO WSZYSTKO! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #171 Napisano 9 Maja 2011 skoro tak twierdzisz Skarbeńku to może żeczywiście tak jest a co do ---- kresek to jak ustawie je na np 6000 to przypomni mi 15000-6000=9000 tysi ??? i dziś podczas grzebania VCDS wywalił mi dziś błąd czujnika: "00534 - Czujnik tem. oleju (G8) 30-10 - Przerw/zwarcie z plusem - Sporadyczny" mam motor 1,6 ben i on ma taki czujnik ?? nigdzie nie mogę tego znaleść, w ASO VW powiedzieli mi że te motory 1,6 ben '99 tego nie miały, więc z kąd ten błąd wywaliło, Pan w ASO wzruszał tylko ramionami, wiec co boli mojego VałWeja ?? pleass help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #172 Napisano 9 Maja 2011 Czujnik temperatury oleju ma oznaczenie 1H0 919 563. A tak w ogóle, to sprawdź instalację biegnącą do tegoż czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #173 Napisano 9 Maja 2011 a co do ---- kresek to jak ustawie je na np 6000 to przypomni mi 15000-6000=9000 tysi ???i Spróbuj ustawić taką wartość i wszystko stanie się jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #174 Napisano 10 Maja 2011 (edytowane) sorki za glupie pytanie "VAG MoD", to jest zdjątko schemaciku od silnika 1.6 benzyny '99 ?? ---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 21:53 ---------- a to nie jest przypadkiem to ?? ma troche inne oznaczenie niz podałeś http://imageshack.us/photo/my-images/863/czujnikb.jpg tylko ze tu nie ma oznaczenia mojego motoru mam silnik 1.6 ARM benze Edytowane 10 Maja 2011 przez Grzes_69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #175 Napisano 10 Maja 2011 Wskazałeś na dokładnie ten sam czujnik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #176 Napisano 11 Maja 2011 A czy można w ogóle Vagiem zlikwidować na zawsze komunikaty inspekcji serwisowej ,servisu i oleju by na fisie niewyskakiwały tego typu komunikaty ja sam wiem kiedy mam wymieniać olej i inne rzeczy serwisuje auto sam i jest mi to zbędne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #177 Napisano 11 Maja 2011 A czy można w ogóle Vagiem zlikwidować na zawsze komunikaty inspekcji serwisowej ,servisu i oleju by na fisie niewyskakiwały tego typu komunikaty ja sam wiem kiedy mam wymieniać olej i inne rzeczy serwisuje auto sam i jest mi to zbędne ? Nie można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #178 Napisano 11 Maja 2011 Nie można. Chyba, że edycja epromu. Może kolega rosiek coś podpowie. Lubi dłubać w epromach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #179 Napisano 11 Maja 2011 a co Wy na to na temat INS OIL ?? http://www.dte.com.pl/index.php?id=inspekcje2 da się czy baja ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #180 Napisano 11 Maja 2011 a co Wy na to na temat INS OIL ?? http://www.dte.com.pl/index.php?id=inspekcje2 da się czy baja ?? da sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach