slawciol Zgłoś #1 Napisano 5 Listopada 2010 Witam, czy warto brudzić się aby poprawić kąt wtrysku, powinien być około 50 a jest: Czy tak ustawiony kąt może być przyczyną ciężkiego odpalania jak silnik zimny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #2 Napisano 5 Listopada 2010 załóż rękawiczki i popraw kąt wtrysku i przy okazji sprawdź [ustaw] dawkę ,sprawdź świece żarowe mogą mieć już dość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #3 Napisano 5 Listopada 2010 załóż rękawiczki i popraw kąt wtrysku i przy okazji sprawdź [ustaw] dawkę ,sprawdź świece żarowe mogą mieć już dość. dawka jest ok ( 3,8-4) świeczki ok, więc jutro za ustawianie pompy. Jak przestawię kąt na właściwy, to dawka mi się nie zmieni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #4 Napisano 6 Listopada 2010 tylko rozgrzej silnik do minimum 80*C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #5 Napisano 6 Listopada 2010 no pewnie że się zmieni ustaw ok,50-65 w tych granicach:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syncro 2.2 Zgłoś #6 Napisano 6 Listopada 2010 warto..warto...u mnie wygladał podobnie ,po korekcji inne auto...poprawiła się dynamika pod obciążeniem i ranne odpalanie zdecydowanie na plus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #7 Napisano 6 Listopada 2010 przy takim kącie to trzeba pompe pchnąć do silnika czy do chłodnicy ? i czy najlepszym punktem jest niebieska linia czy troszkę nad czy pod ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #8 Napisano 7 Listopada 2010 daj tak na 53 delikatnie nad linią najlepiej włącz chmurkę i wypośrodkuj,do silnika przy spieszasz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #9 Napisano 7 Listopada 2010 Dzięki za odpowiedzi, w tygodniu wezmę się za to, sobota wypadła od wszelkich prac przy autku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sarmik Zgłoś #10 Napisano 31 Grudnia 2010 Witam Ostatnio przy okazji robienia m.in. wtrysków sprawdziłem kąt wtrysku (VAG 704, tdi timing). Powiedzmy ,że był ok. Ale zaczęło mnie zastanawiać coś innego. Kąt cały czas pływał kilka stopni. Czy to jest normalne? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinczarny Zgłoś #11 Napisano 9 Marca 2011 u mnie kat wynosi 65-69 skacze hym ale sadze ze jest troche zle poprawic to bo auto klepie glosno i co sie zmieni jesli ustwie tak na 55? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 9 Marca 2011 A po polsku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinczarny Zgłoś #13 Napisano 11 Marca 2011 no wiec po polsku u mnie kat jest 67-69 chyba troche zbyt duzy?? jesli by go zmienic np na 55 co by sie zmienilo?? ---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 11:02 ---------- dodam ze kolega ma audi to mu fajnie miekko chodzi a moj klepie jak te stare silniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #14 Napisano 11 Marca 2011 nie patrzy się czy ma 50 czy 60 czy też 40 bo to zależy od temp paliwa , (nastawnik pompa itp) trzeba zajrzeć na wykres i ustawić na niebieskiej lini ja miałem trochę pod linią poprawiłem o 5 jednostek i jest idealnie na lini i w mrozy była odczuwalna różnica minimalna bo wcześniej i tak od razu odpalał ale po zmianie jeszcze szybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #15 Napisano 11 Marca 2011 U mnie po poprawieniu nie ma żadnej różnicy, jest teraz na niebieskiej lini, tak jak ciężko odpalał, tak dalej ciężko odpala, lecz problem jest u mnie chyba w rozruszniku (tulejki) bo i ciężko kręci i pewnie nie ma odpowiedniego kopa. MARCINCZARNY po polsku to znaczy, że są literki takie jak: ą, ś, ć, ó, ż itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #16 Napisano 11 Marca 2011 a jaką masz dawkę paliwa ? to też może być przyczyną problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #17 Napisano 11 Marca 2011 (edytowane) a jaką masz dawkę paliwa ? to też może być przyczyną problemów Przy ok. 90st 3,8 Temat był tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=92176 Na razie odpuściłem, zrobiło się cieplej i jakoś kręci, z tym że rozrusznik według mnie jest temu winien, bo aku zmieniałem i dalej słabo kręci, momentami rozrusznik hamuje, więc raczej tulejki out Edytowane 11 Marca 2011 przez slawciol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinczarny Zgłoś #18 Napisano 11 Marca 2011 no tak ale w BS 2 pozycja skacze mi 67-69 to jest kąt wtrysku i patrzylem go jak auto bylo dobrze rozgrzane czyli prawie 90 stopni wiec jest chyba wyprzedzony i chodzi mi tak twardo metalicznie jesli go cofne to bedzie lepiej tak okolo 50 czytalem gdzies ze idealnie jest 49-51 ale lepiej jest jak jest wyprzedzony??? ---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ---------- a jeszcze pytanie ustawiajac kąt wtrysku przyspieszam pchajac pompe do silnika czy odciągając ?? i jeszcze jedno odkrecam 3 sruby na tym kole pompy i krece kolem bardzo delikatnie czy je przesowam nie krecąc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #19 Napisano 11 Marca 2011 no tak ale w BS 2 pozycja skacze mi 67-69 to jest kąt wtrysku i patrzylem go jak auto bylo dobrze rozgrzane czyli prawie 90 stopni wiec jest chyba wyprzedzony i chodzi mi tak twardo metalicznie jesli go cofne to bedzie lepiej tak okolo 50 czytalem gdzies ze idealnie jest 49-51 ale lepiej jest jak jest wyprzedzony??? ---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ---------- a jeszcze pytanie ustawiajac kąt wtrysku przyspieszam pchajac pompe do silnika czy odciągając ?? i jeszcze jedno odkrecam 3 sruby na tym kole pompy i krece kolem bardzo delikatnie czy je przesowam nie krecąc?? 1.to jest dział B3, B4 2 Do silnika przyspieszasz, od silnika opóźniasz 3 luzujesz delikatnie pompę, nie koło 4 dbaj o język polski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach