Skocz do zawartości

Sarmik

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sarmik

  • Urodziny 15.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kraków/skarżysko-kamienna

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Witam Panowie, podepnę się moim "problemikiem" z Climatronikiem. Ostatnio robiłem podejście do wymiany nagrzewnicy. Niestety poległem po wyciągnięciu deski. W związku z tym mam kilka pytań. 1) Czy, żeby wyciągnąć nagrzewnicę trzeba wyciągnąć całego klimatronica (lub chociaż go odgiąć od grodzi?) 2) gdzieś natknąłem sięna informację, że trzeba spuścić czynnik z układu. Czy to prawda? 3) Najważniejsze - czy istnieje sposób na wymianę nagrzewnicy w układzie Climatronic BEZ rzeźbienia całego Climatronica i spuszczania czynnika z klimy? Dzieki z góry za odpowiedzi i podpowiedzi jak sensownie się za to zabrać - tak, żeby nie marnować czasu na rzeczy niepotrzebne. Ostatnim razem uzbrojony w narzędzia poległem po wyciągnięciu deski. Widok i perspektywa rzeźbienia całego climatronica w aucie - mówiąc szczerze mnie przeraziła (robiłem to sam). Pozdrawiam
  2. Witam Ostatnio przy okazji robienia m.in. wtrysków sprawdziłem kąt wtrysku (VAG 704, tdi timing). Powiedzmy ,że był ok. Ale zaczęło mnie zastanawiać coś innego. Kąt cały czas pływał kilka stopni. Czy to jest normalne? Dzięki.
  3. Witam Może pomogę - miałem podobny problem... Auto na mrozach ciężko paliło, szedł biały dym z wydechu, kąt wtrysku ok. Szarpało strasznie silnikiem (do tego stopnia, że rozwaliło poduchy pod nim); W zaznajomionym warsztacie przy wyamienie poduch wyciągneliśmy wtryski i zawieżliśmy do sprawdzenia. Sam widziałem testy - rozpylały pięknie, ale "trybem przerywanym" nie rozpylały dawki raz konkretnie - tylko skokowo(przy okazji cieśnienia skakały jak wściekłe). Na moich oczach chłop odkręcił końcówkę. Iglice trzeba było wyciągać obcęgami WSZYSTKIE były "przypieczone" do końcówek... Po zrobieniu wtrysków (wczoraj założone) - dzisiaj (przy -11 C) odpalił od kopa. ŻADNYCH problemów. Ja bym sprawdził wtryski jeszcze raz (podkładki pod nie nie kosztują dużo). Pozdrawiam
  4. Dzięki wielkie za info. Gadałem z gościem, który ma cały sterownik z ECON; tylko twierdził, że on to próbował przepiąć i nie chciało to chodzić. Dzisiaj podjade i podmienie (sam sterownik) w ramach testu. Zobaczymy co się wydarzy. Pozdr.
  5. Podepnę się pod temat. Ktoś podmieniał sterowniki Climatronica? Ktoś podejrzewa jaki może być efekt? Rozważam taki zabieg. Szczerze mówiąc pomysł wstawiania wyłącznika średnio mi się podoba. Pozdr.
  6. Mam podobnie (bez hałasu przy skrecaniu) i zastanawiam się o co chodzi. Póki co obstawiam źle ustawioną zbieżność. Dam znać jeśli dowiem się wcześniej o co chodzi; Pozdr.
  7. Ok. w tym momencie otwarcie przyznaję, że wszystkie klapy, klapki mi się deliktanie mówiąc popier&^#$^; Błąd odczytany z panelu: 413 1; Rozważam Jednak powstrzymuje mnie przed tym prak pewności, że będzie to działać jak należy; Zapomniałbym - po jednej z osatniej ulew zauważyłem, że kapie woda po prawej stronie (mnie więcej w lini prostej pod filrem przeciwpyłkowym); zastanwiam się, czy jest możliwe przelanie się w tamtym miejscu wody i n ile to może mieć w tym wypadku znaczenie... ? Dzięki i pozdrawiam
  8. O innej nie mówiłem (spiętrzająca powietrze). Wspomniałem o klapie na której wskazuje Climatronic błąd. Jednak nie bardzo wiem jaki ona może mieć związek z nie ogrzewaniem auta (?) Poza tym błędów innych na niema. Ktoś ma może jeszcze jakieś pomysły? A czy normalne jest, że auta nie można ogrzać jeśli ma się na to ochotę(pomijam upały i temperaturę powyżej dwudziestukilku stopni)? Troszeczkę odchodząc od tematu - wydaje mi się dziwne, że chcąc dogrzać auto (nawet latem - podczas chłodniejszej nocy) kompresor cały czas pracuje (mimo, że - moim zdaniem - nie jest to potrzebne, chyba, że się mylę, jeśli tak proszę o wyprowadzenie z błędu); bo tak naprawdę - po co? Po chwili zastanowienia... Ile tak naprawdę jest czujników temperatury wewnątrz auta? Może któryś z czujników świruje i daje złe wskazania? Później wiadomo co może się dziać.. Pozdrawiam
  9. Wentylatory ładnie zaskakują i dopiero poźniej słychać sprzęgiełko na kompresorze. Więc tu chyba wszystko ok. Co w takim wypadku z zarejestrowaniem błędu po odpięciu kompresora? Wydaje się, że od razu powinien wisieć błąd. Co przekaźników coś więcej będę w stanie powiedzieć jutro. Po tym jak sztuka po sztuce będe podmieniał. Z tą klapą, że tak powiem jest w ogóle dziwny temat; mianowicie kilka razy przyglądałem się jej pracy (żona siedziałą za kierwonicą-o zgrozo ) po przekręceniu kluczyka ona lekko odskakuje i obraca się zwiększając prześwit; nie wiem jak to wygląda w czasie jazdy i jak powinno to wyglądać. Pozdrawiam
  10. Po odpięciu sprężarki ładnie grzeje; od razu sprawdziłem błędy i... jest tylko ten dotyczący "silniczka klapy spiętrzania powietrza". Czy "przypadkiem" nie powinien od razu wywalić błędu o "braku" sprężarki? Masz na myśli ten długi czarny? On chyba steruje wentylatorami (?); Dzięki i pozdrawiam
  11. Dzięki za szybkie info; Czujnik temp wewnętrznej (ten pod zegarami był wymieniony); jutro podjade do znajomego i postaram się podmienić panel sterujący; gdzie szukać przekaźników? Za chwilę postaram się odpiąć spreżarkę i sprawdzić efekt (póki auto ciepłe); Pozdr.
  12. Skrót myślowy... poprostu czuć różnicę. Wcześniej nie miałem czasu/możliwości przysłuchać się ogólnej pracy silnika (+sprężarki); pomijając odpowiedzi (za które dziękuję) - tak, sprężarka jest włączana mimo ustawienia grzania na MAX;
  13. Witam Podepnę się pod temat; Climatronic, oczywiście nie grzeje (ostatniej zimy jeszcze grzał); jest tylko jeden błąd (silnik klapy spiętrzającej powietrze - o tyle dziwne, że klapa się przestawia); tak naprawdę zauważyłem, że przestał grzać po nabiciu klimy. Mimo ustawienia HI na Climatronicu ciepłe powietrze leci tylko przez chwilę - później już tylko zimne (tak jakbym chłodził wnętrze auta); auto jest słabe - wnioskuję, że sprężarka pracuje; I tu moje pytanie: od czego zacząć? (przeczytałem cały wątek i szczerze mówiąc nic mi nie przychodzi do głowy); Dzięki wielkie z góry za pomoc; Pozdr.
  14. Ile czasu zajeła ta opreacja?
  15. Zgadza się pod warunkiem, że nie bierzesz pod uwagę producenta tarcz/klocków; temat przerabiałem nie raz, nie dwa (nie tylko w passacie)i to ma naprawdę duże znaczenie; gorsze jakościowo klocki/tarcze i za chwilę będziesz narzekać, że nie hamuje, pyli, głośne itd. Mam i nie narzekam. Tarcze (wentylowane) i klocki; wydaje mi się, że stosunek cena/jakość jest bardzo dobrze; Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności