Skocz do zawartości

wujekmarcin

  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wujekmarcin

  • Urodziny 16.11.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. tak, poprzecznie, ale głowica wydaje mi się że powinna pasować... pewnie ktoś z was dokonywał takiego Swapa:)?
  2. Witam. Panowie, czy silnik AFN z passata b5 1999 rok podejdzie do golfa IV 1.9 tdi z tego samego roku? Niestety nie znam oznaczenia silnika w golfie. ewentualnie czy podejdzie sama glowica?
  3. Poproszę o rozkodowanie jeśli można: WVWZZZ3BZ4E290640 Z góry dziękuję:mlask
  4. Reasumując: 1. Lusterka z kierunkami 2. Brak kierunków w zderzakach. 3. Wydłużony okres zmiany rozrządu i inny napinacz 4. Podgrzewacz powietrza w nagrzewnicy 5. Wycieraczki Areo Twin 6. Wycieraczka tylniej szyby z innej strony 7. Przebieg dzienny nad całkowitym 8. Możliwość wyłączenia poduszki pasażera. 9. Rozbudowana magistrala CAN. 10. Trzy zagłówki tylniej kanapy w standardzie.
  5. Scyzoryk też jest inny ( kształt). Pogromca - a co dokładnie zmieniło się w elektryce?
  6. Witam. Panowie jakie są różnice w modelu B5g rok produkcji 2001 a 2004. Z tego co zauważyłem: 1. Lusterka z kierunkami 2. Inny kluczyk ( scyzoryk ) 3. Seryjnie montowane ESP ( tutaj nie jestem pewny) Jakie jeszcze różnice? Pozdrawiam
  7. Proponowałbym Ci jeszcze sprawdzić wtryskiwacze, jednak ten tłok mógł pęknąć od zwiększonej temperatury ze względu na lanie wtrysku
  8. Witam. Panowie czy ma sens zakładanie pompek z AJM(a4) do AVB(B5G)? W grę nie wchodzi zakładanie innych pompek ( bo akurat takie mam za darmo). W przyszłości planuję delikatny soft ( bez zmiany turba). EDIT: znalazłem w ETCE, pompki i turbo takie samo jak w ajm
  9. szkielo82, u mojego brata w 80 tdi (o dziwo miala EDS), przy podłączeniu pod waga było napisane ABS + EDS, jak się połączył, jak masz możliwość to sprawdź u siebie
  10. Kolego, ja bym Ci radził sprawdzić czujnik temperatury, czasami tak jest, że na zegary pokazuje dobrze, a dla ECU pokazuję, że jest zimno i zwiększa dużo dawkę.
  11. Witam Mam problem z szarpaniem, więc postanowiłem zacząć od sitka. Po odkręceniu czarnej pokrywy w bagażniku, odkręceniu górnej części pompki(takiej jasnej, do której dochodzą przewody paliwa i elektryczne), nie wiem co dalej zrobić. Jak wyjąć resztę pompki ze zbiornika? Może ktoś już to robił i ma jakieś fotostory? Pozdrawiam
  12. Kompa możesz podmienić od innego ajm-a. Komputer się szybko adaptuje, wchodząc w licznik i w bloku 001 klikasz 0 i save. i nowy komp zaadoptowany. wtedy myślę, że możesz jak coś wykluczyć uszkodzenie samego komputera.
  13. Salin92 jak chcesz to przyjedz do mnie to Ci podłączymy auto pod kompa i pokaże Ci gdzie siedzi ta puszka od immo. Daleko nie masz, mieszkam prawie na wlocie od strony bielska, a przynajmniej zobaczymy o co chodzi. A widać masz tam dobrych mechaników jak któryś Ci powiedział, że immo jest w liczniku w b4:)
  14. a kąt wtrysku sprawdzałeś w 000 i odpaliłeś nastawy podstawowe ? czy tylko na blokach pomiarowych?? dodatkowo możesz spojrzeć na koło pasowe na dole silnika czy chodzi prosto czy się kiwa
  15. Robol- a ja myślałem, że kąt wtrysku wynosić powinien 49-51 jednostek, i to jest jedyna optymalna wartość, oczywiście dane sprawdzane na silniku zagrzanym do min 80 stopni i w Basic Settings
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności