wujekmarcin
-
Liczba zawartości
48 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wujekmarcin
- Urodziny 16.11.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1995
-
tak, poprzecznie, ale głowica wydaje mi się że powinna pasować... pewnie ktoś z was dokonywał takiego Swapa:)?
-
Witam. Panowie, czy silnik AFN z passata b5 1999 rok podejdzie do golfa IV 1.9 tdi z tego samego roku? Niestety nie znam oznaczenia silnika w golfie. ewentualnie czy podejdzie sama glowica?
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
wujekmarcin odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Poproszę o rozkodowanie jeśli można: WVWZZZ3BZ4E290640 Z góry dziękuję:mlask -
Reasumując: 1. Lusterka z kierunkami 2. Brak kierunków w zderzakach. 3. Wydłużony okres zmiany rozrządu i inny napinacz 4. Podgrzewacz powietrza w nagrzewnicy 5. Wycieraczki Areo Twin 6. Wycieraczka tylniej szyby z innej strony 7. Przebieg dzienny nad całkowitym 8. Możliwość wyłączenia poduszki pasażera. 9. Rozbudowana magistrala CAN. 10. Trzy zagłówki tylniej kanapy w standardzie.
-
Scyzoryk też jest inny ( kształt). Pogromca - a co dokładnie zmieniło się w elektryce?
-
Witam. Panowie jakie są różnice w modelu B5g rok produkcji 2001 a 2004. Z tego co zauważyłem: 1. Lusterka z kierunkami 2. Inny kluczyk ( scyzoryk ) 3. Seryjnie montowane ESP ( tutaj nie jestem pewny) Jakie jeszcze różnice? Pozdrawiam
-
PASSAT UMARŁ 1Z TDI 1996r
wujekmarcin odpowiedział tomek19840925 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Proponowałbym Ci jeszcze sprawdzić wtryskiwacze, jednak ten tłok mógł pęknąć od zwiększonej temperatury ze względu na lanie wtrysku -
Witam. Panowie czy ma sens zakładanie pompek z AJM(a4) do AVB(B5G)? W grę nie wchodzi zakładanie innych pompek ( bo akurat takie mam za darmo). W przyszłości planuję delikatny soft ( bez zmiany turba). EDIT: znalazłem w ETCE, pompki i turbo takie samo jak w ajm
-
szkielo82, u mojego brata w 80 tdi (o dziwo miala EDS), przy podłączeniu pod waga było napisane ABS + EDS, jak się połączył, jak masz możliwość to sprawdź u siebie
-
Kolego, ja bym Ci radził sprawdzić czujnik temperatury, czasami tak jest, że na zegary pokazuje dobrze, a dla ECU pokazuję, że jest zimno i zwiększa dużo dawkę.
-
Witam Mam problem z szarpaniem, więc postanowiłem zacząć od sitka. Po odkręceniu czarnej pokrywy w bagażniku, odkręceniu górnej części pompki(takiej jasnej, do której dochodzą przewody paliwa i elektryczne), nie wiem co dalej zrobić. Jak wyjąć resztę pompki ze zbiornika? Może ktoś już to robił i ma jakieś fotostory? Pozdrawiam
-
nie odpala brak kontrolki świeczek
wujekmarcin odpowiedział majky → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kompa możesz podmienić od innego ajm-a. Komputer się szybko adaptuje, wchodząc w licznik i w bloku 001 klikasz 0 i save. i nowy komp zaadoptowany. wtedy myślę, że możesz jak coś wykluczyć uszkodzenie samego komputera. -
Salin92 jak chcesz to przyjedz do mnie to Ci podłączymy auto pod kompa i pokaże Ci gdzie siedzi ta puszka od immo. Daleko nie masz, mieszkam prawie na wlocie od strony bielska, a przynajmniej zobaczymy o co chodzi. A widać masz tam dobrych mechaników jak któryś Ci powiedział, że immo jest w liczniku w b4:)
-
a kąt wtrysku sprawdzałeś w 000 i odpaliłeś nastawy podstawowe ? czy tylko na blokach pomiarowych?? dodatkowo możesz spojrzeć na koło pasowe na dole silnika czy chodzi prosto czy się kiwa
-
Robol- a ja myślałem, że kąt wtrysku wynosić powinien 49-51 jednostek, i to jest jedyna optymalna wartość, oczywiście dane sprawdzane na silniku zagrzanym do min 80 stopni i w Basic Settings