Skocz do zawartości

arek.ustronie

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arek.ustronie

  • Urodziny 08.10.1972

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ustronie

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1973

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wskazanie powinno być w granicach 90 stopni ( rozgrzany silnik) i nie ważne czy auto stoi czy jedzie i który ma nawiew tak mocno temp. nie powinna spadac
  2. kolego nie dawno wymieniałem oba drążki kierownicze poleciały mi od strony kolumny kierowniczej po wymianie cudo przy okazji wszystkie gumy na wahaczach itp
  3. kolego miałem ten sam problem w skrzyni coś tam się odkręciło i zębatka spadła z frezu wymiana zębatki już nie pamiętam ale chyba jakieś 300 zł i po kłopocie
  4. Witajcie koledzy i koleżanki jak zwykle jak by Malto było problemów przed świętami to jeszcze pasek się zbuntował i nie pali. Rozrusznik jest Ok, bo na "krótko" pali na 100% to kostka, bo na przewodzie do elektromagnesu przy zapłonie mam 4volty. Kostkę już kupiłem i jutro chce się za to zabrać czy ktoś już to robił i jak się do tego zabrać w kierownicy jest poduszka
  5. z tego co przeczytałem to widzę że ja też chyba mam coś walniętę. mi przy wyłączonym zapłonie szyby nie działają co to może być
  6. miałem ten sam problem okazało się że kabel od dylnego czujnika przerywał konkretnie masa czyli ekran . zlokalizowałem przerwe połączyłem i jest ok
  7. z tego co pamiętam to są dwa przewody które idą od zamka szary i chyba zielony jak podasz +12v to jeden zamyka a drugi otwiera nie pamiętam który otwiera a który zamyka jeżeli centralka od alarmu daje -12v to trzeba przekazniki sory za mało precyzyjne wskazówki ale montowałem rok temu i już zapomniałem jak potrzebujesz bardziej precyzyjnie to w sobote bede coś tam grzebał to zerkne
  8. też tak miałe jak zamykałem kluczykiem to woliło bezbiecznki. Gdy przekrecasz kluczyk to +12v leci to pompik i przez połączenie do centrali alarmowej. Ja o ile dobrze pamiętam to poradziłem sobie używając diody blokującej napięcie takiej samej ja do kierunkowskazów lub przekaznika jeżeli jest to ci potrzebne to zerknę jak to dokładnie było (montaż rok temu pamieći brak) alarm MAGICAR jakiś tam
  9. kurcze w moim pasku wersja GL z domykaniem szyb przy wyłączonej stacyjce nie mogę z szybami nic zrobić. Dopiero przekręcam kluczyk i mogę otworzyć lub zamknąć szyby może ja mam też awarie
  10. w moim b4 otwieraniem i zamykaniem sterują dwa przewody o ile pamiętam to chyba zielony i szary . na te przewody podaje impuls (+12v) tylko nie pamiętam który zamyka a który otwiera. jeżeli centralka od alarmu daje (-12v) to przekaźniki ja tak miałem. pozdrawiam
  11. spoko już poradziłem sobie sam dzięki
  12. pewnie że obrotomierz nie ma nic wspólnego z poduszką .Chodziło mi o to że jeżeli trzeba będzie demontować liczniki to dobrze by było odkręcić kierownice będzie wygodnie a silnik to 2000 cm 16v 94r silnik ABF
  13. kupiłem swego paska i już obrotomierz przy wyłączonym silniku pokazywał 200 obr/min nie opadał na zero. a teraz na wyłączonym silniku pokazuje 800/900 obr/min . Silnik pracuje bez zmian,obroty równo bez szarpania. Sam obrotomierz po odpaleniu silnika też pracuje równo tylko ze oszukuje.Czytałem na forum że styki przerywają. Posiadam poduszkę w kierownicy i jeżeli to te styki to jak sie zabrać do tej poduszki żeby nie było bum
  14. arek.ustronie

    radio

    dx podczas wyszukiwania stacji zwiększasz czułość radia i znajduje słabsze stacje tak mi sie wydaje lo to chyba chodzi o lokalne stacje vf dokładnie nie pamiętam bo już nie ma tego radia ale to chyba działa tylko w Niemczech radio wyszukuje jakieś komunikaty drogowe czy coś tam jeżeli się mylę to nie krzyczcie dawno temu miałem to radio pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności