Skocz do zawartości

marcinczarny

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcinczarny

  • Urodziny 26.08.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ratyczów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. moze mi ktos pomoze mam silnik ahf 110 koni i mam problem z klapa gaszaca szukam jest tego duzo na google ale u mnie to wyglada w ten sposob ze jak silnik jest zimny klapa gaszaca dziala jak juz sie nagrzeje gdy gasze juz wtedy zatrzesie silnikiem i widac ze silowink od klapy nie drgnie jak na zimnym silniku wszystkie przewody podcisnienia sa nowe gruszka napewno sprawna zawor egr czysty dodam jeszcze ze ostatnio gdy np na cpn zgasilem auto to nie moglem go odpalic krecil i wogole nie lapal czy mozeliwe ze klapa byla zamknieta i dlatego podlaczajac kabelek czesto mialem blad n239 klapy gaszacej jakos tak moze ktos wie co z tym nie tak
  2. moze mi ktos pomoze mam silnik ahf 110 koni i mam problem z klapa gaszaca szukam jest tego duzo na google ale u mnie to wyglada w ten sposob ze jak silnik jest zimny klapa gaszaca dziala jak juz sie nagrzeje gdy gasze juz wtedy zatrzesie silnikiem i widac ze silowink od klapy nie drgnie jak na zimnym silniku wszystkie przewody podcisnienia sa nowe gruszka napewno sprawna zawor egr czysty dodam jeszcze ze ostatnio gdy np na cpn zgasilem auto to nie moglem go odpalic krecil i wogole nie lapal czy mozeliwe ze klapa byla zamknieta i dlatego podlaczajac kabelek czesto mialem blad n239 klapy gaszacej jakos tak moze ktos wie co z tym nie tak
  3. może ktos mi napisze jak ustawic kąt wtrysku w ahf bo jedni pisza ze trzeba pompe przesunąć inni że na kole sruby odkrecić i kolem krecić wiec jak to jest? prosze o pomoc niech ktośmi odpisze bede wdzieczny
  4. no tak ale w BS 2 pozycja skacze mi 67-69 to jest kąt wtrysku i patrzylem go jak auto bylo dobrze rozgrzane czyli prawie 90 stopni wiec jest chyba wyprzedzony i chodzi mi tak twardo metalicznie jesli go cofne to bedzie lepiej tak okolo 50 czytalem gdzies ze idealnie jest 49-51 ale lepiej jest jak jest wyprzedzony??? ---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ---------- a jeszcze pytanie ustawiajac kąt wtrysku przyspieszam pchajac pompe do silnika czy odciągając ?? i jeszcze jedno odkrecam 3 sruby na tym kole pompy i krece kolem bardzo delikatnie czy je przesowam nie krecąc??
  5. no wiec po polsku u mnie kat jest 67-69 chyba troche zbyt duzy?? jesli by go zmienic np na 55 co by sie zmienilo?? ---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 11:02 ---------- dodam ze kolega ma audi to mu fajnie miekko chodzi a moj klepie jak te stare silniki
  6. u mnie kat wynosi 65-69 skacze hym ale sadze ze jest troche zle poprawic to bo auto klepie glosno i co sie zmieni jesli ustwie tak na 55?
  7. koledzy ja mam taki problem moj silnik to ahf i w moim n75 ktos grzebal jeden kruciec od wezyka podcisnienia byl ulamany i ciagle go przyklejam potem odpadl drugi wczoraj gdy wymienialem poduszke silnika odpadly znowu obudwa przykleilem wyjechalem ale zapomnialem podlaczyc przeplywomierz po podlaczeniu auto wyraznie jest slabsze moze ktos ma jakies pomysly i czy warto kupic uzywany n75 czy tez jakis nowy bo na allegro sa za 140 zl ale czy to jakies orginaly czy bubel ? i czy moze byc ze przez n75 auto moze byc raz slabsze a raz mocniejsze tzn turbo chodzi ale nie w pelnym zakresie przez ten zaworek ??? ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:24 ---------- a i jeszcze jedno pytanie czy n75 pasuje z kazdego tdi ?? nie wazne czy 150 koni czy tez 101 oczywiscie aby kostka pasowala ale czy wszystkie takie same ?? co sadzicie o kupnie uzywki z jakiegos angola lub rozbitka ?
  8. siema mam silnik ahf bylem u kolesia ktory zajmuje sie autami chip tunnig itd mowil ze mam idealny kat wtrysku ale u mnie w basic setting wynosi okolo 67-69 skacze i jak zapalam auto to jakby ono pali a po chwili wskazowka od obrotomierza leci poza tym silnik klepie twardo pracuje kolega ma audi i chodzi ono miekko czy jesli bym obnizyl kat jak ma byc czyli juz tak okolo 51 bylo by lepiej co by sie zmienilo??? a drugie pytanie kiedys nie mialem problemu z predkascia 180 lekko a teraz 160 sam i do 180 to juz dlugo dlugo jak sam jade kiedys we 3 os np moglem lekko 190 co moze byc?
  9. to wreszcie wina popychaczy czy tej pompy oleju ?? ze za duze cisnienie daje co ???
  10. a skoro piszecie ze zaworek w pompie moze sie zawieszac i podpiera zawory bo mam to samo to czy moze byc wina ze jest zalane za duzo oleju u mnie po wymianie jest na maxa oleju 10w/40 agipa i jak jest np -3 stopnie tak sie dzieje a jak jest 0 to juz nie moze byc wina tego ze za duzo oleju olej gestnieje po wplywem temperatury i robi sie duze cisnienie ja dzis spuscilem troche zeby bylo tak na srodku i jutro sie okaze co bedzie jak nie to chyba wymienie ta pompe i juz bo to chyba jej wina ??? a moze da sie ja jakos naprawic czy tez moze jest brudna i wyczyscic co wy na to?????????
  11. kolego ja tylko od powrotu gumowe te wymienilem wtryskow nikt nie dotykal
  12. co moge napisac rok temu na tym oleju w zimie bylo oki teraz jest tylko na zimnym i to zalezy jaka jest temperatura otoczenia np bylo -1, stopnia dadawalem gazu i bylo ok a jak juz 2 stopnie wiecej juz po przygazowaniu telepalo oleju mam na max nie wiem co to moze byc ehh chyba jak pisza podpiera ten zawor czy cos czy moze mi ktos powiedziec czy da sie to jakos naprawic zalac rzadki olej 5/40 ?????? wtedy bedzie silnik bardziej klekotal ???? albo tak juz jezdzic ---------- Post added at 10:12 ---------- Previous post was at 10:09 ---------- zamiast rozwiazac problem to sie klocicie ehhh
  13. no ok szukam ale nic sensownego nie mogę sie doszukać miał ktoś wogóle taki przypade ?? Jezeli tak to w czym szukać przyczyny ?? Czy przy wymianie przewodów od wtrysków istnieje możliwość ze może cos być nie tak ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności