Salin92 Zgłoś #1 Napisano 31 Października 2010 (edytowane) Uff nareszcie mogę założyć nowy temat. Witam wszystkich ostatnio dołączałem się do innych tematów gdyż sam nie mogłem założyć nowego tematu sory za to ;]. A więc od jakiegoś miesiąca odpalam samochód i pojechałem do sklepu tak jak zawsze wracam ze sklepu odpalam samochód a ten odpali i zgaśnie, odpali i zgaśnie i tak może z 30 razy tylko strzałko pujdzie w góre i gaśnie wszystko kontrolki działają bez zarzutu i chłop mi powiedział zmienić kluczyk do odpalania zmieniłem i podziałało ;] ale nie na długo dziś u babci jak miałem wracać do domu tez niechciał odpalic to juz sam niewiem co moze z tym byc . Mówią mi ze to może immobiliser i chiałem go wywalic ale to chyba będzie głupota. Pojechałem na komputer i na kompie wskazało mi takie cos: 021B-czujnik temp paliwa (przerwa/zwarcie) 463A-(to jest w kółeczku czyli chyba ważne ) ;]-sterownik silnika zablokowany 0207-czujnik ciśnienia rury dolotowej (zwarcie do przewodu) 0201-czujnik prędkości obrotowej Ale ja to robiłem u bielsku czyli niewiadomo czy to dobrze jest zrobione w białymstoku słyszałem za mają zawalistą stacje kontroli silników 1,9 tdi ale niewiem jak tam sa ceny jeżeli się orientujecie to powiecie mi. Mój passat b4(1995) 1,9 tdi 90 km Proszę o pomoc z góry dziękuję. Edytowane 31 Października 2010 przez Salin92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #2 Napisano 31 Października 2010 Miałem też ten problem. U mnie wystarczyło poprawić wtyczki, które dochodzą do sterownika immobilisera (taka puszka pod włącznikiem świateł). Żeby się do tego dostać trzeba albo wymontować włącznik świateł, albo półkę nad nogami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Salin92 Zgłoś #3 Napisano 31 Października 2010 ale ty chyba masz immobiliser nie standardowy bo w standardowym immobiliser to jest chyba w liczniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #4 Napisano 31 Października 2010 u mnie (ale w B3 silnik SB) było zwarcie z masą przewodu do zaworu odcięcia paliwa - taki sam objaw odpalałem i odrazu gasł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #5 Napisano 1 Listopada 2010 ale ty chyba masz immobiliser nie standardowy bo w standardowym immobiliser to jest chyba w liczniku Jest za włącznikiem schowany, jeżeli chodzi o B4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekmarcin Zgłoś #6 Napisano 1 Listopada 2010 Salin92 jak chcesz to przyjedz do mnie to Ci podłączymy auto pod kompa i pokaże Ci gdzie siedzi ta puszka od immo. Daleko nie masz, mieszkam prawie na wlocie od strony bielska, a przynajmniej zobaczymy o co chodzi. A widać masz tam dobrych mechaników jak któryś Ci powiedział, że immo jest w liczniku w b4:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Salin92 Zgłoś #7 Napisano 2 Listopada 2010 z tego co widzę z tym immo ty chyba ten mechanik się mylił mój błąd ale co z tym gaśnięciem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancioo1987 Zgłoś #8 Napisano 4 Listopada 2010 siema. ja miałem podobny bardzo problem i pomogło poruszenie kablami dochodzącymi do immo i odpalał wtedy bez problemu. podłączałem pod vaga to były tam jakieś błędy. pokasowałem je i jest git. niestety problem wracał często. pomogło wsadzenie w tą wnękę wsadzenie filtra przeciw zakłóceniowego tak żeby podpierał kable (akurat montowałem cb i podłączałem pod stacyjkę przez ten filtr no i nie miałem gdzie go wsadzić). teraz jest normalnie nie mam problemów. a czy jak przekręcisz kluczyk na zapłon to słyszysz takie tykanie? chcesz to wpadaj to podłączymy pod kompa akurat posiadam vaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielony76 Zgłoś #9 Napisano 4 Listopada 2010 Witam, w przekażniku od immu są zimne luty, spróbuj tam zajrzeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mleszczyn Zgłoś #10 Napisano 4 Listopada 2010 Jeżeli masz sterownik silnika zablokowany - to masz problem z immo (choć na czujniku temperatury masz zwarcie - dość zastanawiające). Immo jak pisali inni masz z lewej strony za włącznikiem świateł. Taka mała czarna skrzynka, do której podłączony jest przewód - wtykiem (warto wyjąć wtyczkę i przeczyścić szczoteczką drucianą). Przewód prowadzi do obręczy nałożonej na stacyjkę. W kluczyku masz magnesik który odblokowuje immo. Dostać się możesz przez obudowę bezpieczników i przekaźników - ciężko ale spróbuj. Wyjmujesz pokrywę, schylasz się (latarka się przyda) sprawdzasz gdzie się znajduje ta skrzyneczka. Dalej musisz pokombinować zgrabnymi rączkami - to tak jak nie chce Ci się obudowy zdejmować albo wyjmować włącznika świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Salin92 Zgłoś #11 Napisano 13 Listopada 2010 patrzcie takie gówno a ile głowienia się czaicie jak kupowałem samochód to dostałem 2 kluczyki i potem dorobiłem jeszcze 1 i odpalałem samochód nie z oryginalnego tylko z innych , znaczy nie ja tylko ojciec (bo jeszcze prawka nie miałem) i chyba od tego się to dzieje i immo się wali a teraz mechanik mi właśnie powiedział żeby na oryginale jeździć bo się może całkiem zwalić i na razie dobrze odpala a z tym brakiem mocy to mówi że wystarczy zmienić czujnik rury dolotowej bo się wali i wszystko będzie ok .Jedyne co go dziwiło to to dlaczego chłop który robił diagnostykę nie usuną błędów w sumie mnie tez to dziwi ;] ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:37 ---------- Dzięki za pomoc wszystkim. Temat można już zamknąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #12 Napisano 16 Listopada 2010 Witam. Chciałbym się podpiąć pod temat. Mam podobny problem z 1.8 ABS. Po odpaleniu, przełączeniu na gaz przejechaniu dowolnego dystansu i wyrzuceniu na luz, samochód gaśnie i nie ważne czy gorący czy zimny, zawsze po odpaleniu musi zgasnąć. Jednak potem już tak łatwo nie chce odpalić muszę sporo pokręcić żeby zapalił i chyba wtedy zapala na gazie i wydaje mi się że przez pierwszych kilka chwil nie działąją wszystkie cylindry. Co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #13 Napisano 16 Listopada 2010 Po odpaleniu, przełączeniu na gaz przejechaniu dowolnego dystansu i wyrzuceniu na luz, samochód gaśnie na benzynie jest tak samo?? jak odpalisz w końcu to dalej po wyluzowaniu gaśnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #14 Napisano 17 Listopada 2010 Inaczej. Przekręcam kluczyk od strzała zapala na benzynie trochę poszarpie i tak jakby wszystkie cylindry nie działały, chwile se pochodzi, przerzutka na gaz i gaśnie. Aby odpalić muszę naprawdę długo pokręcić, odpala, przejadę dowolny dystans wyrzucam na luz silnik gaśnie, nawet jak jest rozgrzany do 90st to czasem lubi zgasnąć. Na benzynie tak się nie dzieje, a napewno nie gaśnie na luzie. Przy odpalaniu tak czasem tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #15 Napisano 17 Listopada 2010 Inaczej. Przekręcam kluczyk od strzała zapala na benzynie trochę poszarpie i tak jakby wszystkie cylindry nie działały, tu bym sprawdził czujnik temperatury płynu i silnik krokowy... jak kable WN, świece?? chwile se pochodzi, przerzutka na gaz i gaśnie. Aby odpalić muszę naprawdę długo pokręcić, odpala, przejadę dowolny dystans wyrzucam na luz silnik gaśnie, nawet jak jest rozgrzany do 90st to czasem lubi zgasnąć. Na benzynie tak się nie dzieje, a napewno nie gaśnie na luzie. Przy odpalaniu tak czasem tak. gaz I czy II generacji?? jak stara jest instalacja?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #16 Napisano 17 Listopada 2010 a jak sprawdzić silnik krokowy? świece wymieniane 1rok temu przebieg około15tyś, kabli nie wymieniałem nigdy. Instalacja na śrubę, przebieg około 80tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #17 Napisano 17 Listopada 2010 a jak sprawdzić silnik krokowy? świece wymieniane 1rok temu przebieg około15tyś, kabli nie wymieniałem nigdy. Instalacja na śrubę, przebieg około 80tyś. co do tych kabli to sprawdź w nocy czy iskra na nich nie przeskakuje. poczytaj trochę na forum. jest trochę tego, 1.8 RP/ABS to popularny silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #18 Napisano 18 Listopada 2010 A kiedy instalacja gazowa była regulowana/czyszczona? Są tam jakieś filterki które powinno się wymieniać lub co najmniej czyścić. Może podjedź do jakiegoś serwisu LPG czy stacji gdzie takie instalacje montują. Skoro na benzynie nie gaśnie to widocznie wina instalacji. A od dawna masz coś takiego? Może trafiłeś na jakiś chrzczony gaz przy ostatnim tankowaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #19 Napisano 19 Listopada 2010 Na zimnym silniku obroty bardzo skaczą, zauważyłem że popracuje tak z 5s i zgaśnie, poza tym skaczą od 200 do 1400, ale rzadko, na ciepłym jest lepiej bo przynajmniej nie gaśnie i trzyma obroty ok 900, ale za to czuć tak jakby nie do końca spaloną benzynę. Na gazie obroty nie skaczą. Nagrałem film na komórce z praca silnik, ale nie wiem jak umieścić w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #20 Napisano 19 Listopada 2010 Może ciągnie gdzieś lewe powietrze?? U kumpla w Vento jak mu tak skakały obroty okazało się ze miał walnięta gumowa podstawkę pod wtryskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach