Skocz do zawartości
Salin92

Po odpaleniu gaśnie

Rekomendowane odpowiedzi

Uff nareszcie mogę założyć nowy temat.

Witam wszystkich ostatnio dołączałem się do innych tematów gdyż sam nie mogłem założyć nowego tematu sory za to ;].

A więc od jakiegoś miesiąca odpalam samochód i pojechałem do sklepu tak jak zawsze wracam ze sklepu odpalam samochód a ten odpali i zgaśnie, odpali i zgaśnie i tak może z 30 razy tylko strzałko pujdzie w góre i gaśnie wszystko kontrolki działają bez zarzutu i chłop mi powiedział zmienić kluczyk do odpalania zmieniłem i podziałało ;] ale nie na długo dziś u babci jak miałem wracać do domu tez niechciał odpalic to juz sam niewiem co moze z tym byc . Mówią mi ze to może immobiliser i chiałem go wywalic ale to chyba będzie głupota. Pojechałem na komputer i na kompie wskazało mi takie cos:

 

021B-czujnik temp paliwa (przerwa/zwarcie)

463A-(to jest w kółeczku czyli chyba ważne ) ;]-sterownik silnika zablokowany

0207-czujnik ciśnienia rury dolotowej (zwarcie do przewodu)

0201-czujnik prędkości obrotowej

 

Ale ja to robiłem u bielsku czyli niewiadomo czy to dobrze jest zrobione w białymstoku słyszałem za mają zawalistą stacje kontroli silników 1,9 tdi ale niewiem jak tam sa ceny jeżeli się orientujecie to powiecie mi.

 

Mój passat b4(1995) 1,9 tdi 90 km

Proszę o pomoc z góry dziękuję.

Edytowane przez Salin92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem też ten problem. U mnie wystarczyło poprawić wtyczki, które dochodzą do sterownika immobilisera (taka puszka pod włącznikiem świateł). Żeby się do tego dostać trzeba albo wymontować włącznik świateł, albo półkę nad nogami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ty chyba masz immobiliser nie standardowy bo w standardowym immobiliser to jest chyba w liczniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie (ale w B3 silnik SB) było zwarcie z masą przewodu do zaworu odcięcia paliwa - taki sam objaw odpalałem i odrazu gasł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale ty chyba masz immobiliser nie standardowy bo w standardowym immobiliser to jest chyba w liczniku

Jest za włącznikiem schowany, jeżeli chodzi o B4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Salin92

jak chcesz to przyjedz do mnie to Ci podłączymy auto pod kompa i pokaże Ci gdzie siedzi ta puszka od immo. Daleko nie masz, mieszkam prawie na wlocie od strony bielska, a przynajmniej zobaczymy o co chodzi. A widać masz tam dobrych mechaników jak któryś Ci powiedział, że immo jest w liczniku w b4:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widzę z tym immo ty chyba ten mechanik się mylił mój błąd ale co z tym gaśnięciem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siema. ja miałem podobny bardzo problem i pomogło poruszenie kablami dochodzącymi do immo i odpalał wtedy bez problemu. podłączałem pod vaga to były tam jakieś błędy. pokasowałem je i jest git. niestety problem wracał często. pomogło wsadzenie w tą wnękę wsadzenie filtra przeciw zakłóceniowego tak żeby podpierał kable (akurat montowałem cb i podłączałem pod stacyjkę przez ten filtr no i nie miałem gdzie go wsadzić). teraz jest normalnie nie mam problemów. a czy jak przekręcisz kluczyk na zapłon to słyszysz takie tykanie? chcesz to wpadaj to podłączymy pod kompa akurat posiadam vaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, w przekażniku od immu są zimne luty, spróbuj tam zajrzeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz sterownik silnika zablokowany - to masz problem z immo (choć na czujniku temperatury masz zwarcie - dość zastanawiające).

Immo jak pisali inni masz z lewej strony za włącznikiem świateł. Taka mała czarna skrzynka, do której podłączony jest przewód - wtykiem (warto wyjąć wtyczkę i przeczyścić szczoteczką drucianą). Przewód prowadzi do obręczy nałożonej na stacyjkę. W kluczyku masz magnesik który odblokowuje immo.

Dostać się możesz przez obudowę bezpieczników i przekaźników - ciężko ale spróbuj.

Wyjmujesz pokrywę, schylasz się (latarka się przyda) sprawdzasz gdzie się znajduje ta skrzyneczka. Dalej musisz pokombinować zgrabnymi rączkami - to tak jak nie chce Ci się obudowy zdejmować albo wyjmować włącznika świateł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrzcie takie gówno a ile głowienia się czaicie jak kupowałem samochód to dostałem 2 kluczyki i potem dorobiłem jeszcze 1 i odpalałem samochód nie z oryginalnego tylko z innych , znaczy nie ja tylko ojciec (bo jeszcze prawka nie miałem) i chyba od tego się to dzieje i immo się wali a teraz mechanik mi właśnie powiedział żeby na oryginale jeździć bo się może całkiem zwalić i na razie dobrze odpala a z tym brakiem mocy to mówi że wystarczy zmienić czujnik rury dolotowej bo się wali i wszystko będzie ok .Jedyne co go dziwiło to to dlaczego chłop który robił diagnostykę nie usuną błędów w sumie mnie tez to dziwi ;]

 

---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:37 ----------

 

Dzięki za pomoc wszystkim.

Temat można już zamknąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym się podpiąć pod temat. Mam podobny problem z 1.8 ABS. Po odpaleniu, przełączeniu na gaz przejechaniu dowolnego dystansu i wyrzuceniu na luz, samochód gaśnie i nie ważne czy gorący czy zimny, zawsze po odpaleniu musi zgasnąć. Jednak potem już tak łatwo nie chce odpalić muszę sporo pokręcić żeby zapalił i chyba wtedy zapala na gazie i wydaje mi się że przez pierwszych kilka chwil nie działąją wszystkie cylindry. Co robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po odpaleniu, przełączeniu na gaz przejechaniu dowolnego dystansu i wyrzuceniu na luz, samochód gaśnie

na benzynie jest tak samo??

jak odpalisz w końcu to dalej po wyluzowaniu gaśnie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inaczej. Przekręcam kluczyk od strzała zapala na benzynie trochę poszarpie i tak jakby wszystkie cylindry nie działały, chwile se pochodzi, przerzutka na gaz i gaśnie. Aby odpalić muszę naprawdę długo pokręcić, odpala, przejadę dowolny dystans wyrzucam na luz silnik gaśnie, nawet jak jest rozgrzany do 90st to czasem lubi zgasnąć. Na benzynie tak się nie dzieje, a napewno nie gaśnie na luzie. Przy odpalaniu tak czasem tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inaczej. Przekręcam kluczyk od strzała zapala na benzynie trochę poszarpie i tak jakby wszystkie cylindry nie działały,

tu bym sprawdził czujnik temperatury płynu i silnik krokowy...

jak kable WN, świece??

chwile se pochodzi, przerzutka na gaz i gaśnie. Aby odpalić muszę naprawdę długo pokręcić, odpala, przejadę dowolny dystans wyrzucam na luz silnik gaśnie, nawet jak jest rozgrzany do 90st to czasem lubi zgasnąć. Na benzynie tak się nie dzieje, a napewno nie gaśnie na luzie. Przy odpalaniu tak czasem tak.

gaz I czy II generacji??

jak stara jest instalacja??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzić silnik krokowy? świece wymieniane 1rok temu przebieg około15tyś, kabli nie wymieniałem nigdy. Instalacja na śrubę, przebieg około 80tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak sprawdzić silnik krokowy? świece wymieniane 1rok temu przebieg około15tyś, kabli nie wymieniałem nigdy. Instalacja na śrubę, przebieg około 80tyś.

co do tych kabli to sprawdź w nocy czy iskra na nich nie przeskakuje. poczytaj trochę na forum. ;) jest trochę tego, 1.8 RP/ABS to popularny silnik. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kiedy instalacja gazowa była regulowana/czyszczona? Są tam jakieś filterki które powinno się wymieniać lub co najmniej czyścić. Może podjedź do jakiegoś serwisu LPG czy stacji gdzie takie instalacje montują. Skoro na benzynie nie gaśnie to widocznie wina instalacji. A od dawna masz coś takiego? Może trafiłeś na jakiś chrzczony gaz przy ostatnim tankowaniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku obroty bardzo skaczą, zauważyłem że popracuje tak z 5s i zgaśnie, poza tym skaczą od 200 do 1400, ale rzadko, na ciepłym jest lepiej bo przynajmniej nie gaśnie i trzyma obroty ok 900, ale za to czuć tak jakby nie do końca spaloną benzynę. Na gazie obroty nie skaczą. Nagrałem film na komórce z praca silnik, ale nie wiem jak umieścić w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ciągnie gdzieś lewe powietrze?? U kumpla w Vento jak mu tak skakały obroty okazało się ze miał walnięta gumowa podstawkę pod wtryskiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności