Skocz do zawartości

dancioo1987

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dancioo1987

  • Urodziny 01.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsk Podlaski

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  • Link do tematu o samochodzie
    63839

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Odgrzewam temat bo dopiero mam możliwość zamontowania multifunkcji. Problem mój polega na tym że nie działa sterowanie z radia. Nie wiem co poszło nie tak. Próbowałem na przekaźniku 452. Tempomat działa. Mam radio mcd z wiązką telefonu i manetkę tempomatu. Podłączyłem wszystko zgodnie z pierwszym postem od Mr X i za cholere nie da się sterować radiem. Nie widzę nigdzie rozpiski dokładnej dla przekaźnika 451 w który też się ubezpieczyłem. Którego w końcu mam użyć? Z tego co widziałem w temacie któryś z użytkowników wstawił schemat dla obu przekaźników ale tam jest tylko podłączenie radia. Rozumiem że tempomat podłącza się tak samo jak w przypadku 451? Nie mam już siły do tego. Co najlepsze i nie wiem czy ma to z tym związek to po zamontowaniu wszystkiego zaczęło wywalać na fisie check brake pads gdzie w hamulcach w vcds nie ma żadnego błędu a klocki są w dobrym stanie bo tydzień wcześniej były czyszczone.. W sobotę dla pewności sprawdzałem czy dobrze jest podłączone (nic nie zmieniałem) i podczas jazdy przestał dziać tempomat (nie włącza się). Nie wiem czy to ma jakiś z tym związek. Dziś wymontowałem tą wiązkę. Wracając do multifunkcji chciałbym się uporać z tym i w końcu zrobić żeby to działało jak należy. Próbowałem przy pierwszej próbie montażu wysunąć białą wtyczkę pod komputerem. może tam coś nie łączy? Jakieś pomysły? Sory za litanię ale chciałem opisać jak najdokładniej. Dodam jeszcze żę przyglądałem się wtyczce telefonu idącej do radia i nie widzę tam przewodów oznaczonych jako can l i can h, chyba że komunikacja can jest po innych przewodach. Pozdrawiam.
  2. a ja się podepnę pod temat żeby nie śmiecić na forum. a więc u mnie objawy są troche inne ale tez dotyczą mechanizmu szyby ale tylnej prawej, mianowicie sama potrafi się otwierać. wieczorem gdy zamknę, rano wychodząc do roboty jest uchylona i jest szpara wysokości może z 5 cm. nie wiem co z tym jest może sterownik silniczka już dostaje hopla? nie ważne czy sterowanie tylnymi szybami z przodu jest włączone czy nie. macie jakieś pomysły? narazie to odłączyłem całkowicie wtyczkę w drzwiach. pozdravwiam.
  3. ja widziałem raz na aledrogo przerobioną manetkę, nawet pisałem do kolesia i szkoda że nie kupiłem. koleś po prostu przełożył tą część manetki z przełącznikiem od mfa, wytarł napisy, i przełożył do lewej manetki z kierunkami. chyba 65zł kosztowała.
  4. a mnie się udało zrobić tani tempomat, tylko zamiast przycisków dzwonkowych zastosowałem zwykłe włączniki jak w lampkach nocnych bo tamtych nie mieli w elektroniku, ale najważniejsze że działa:hurra teraz trzeba zbierać szmal na ori manetkę, która niestety się ceni ostatnio po 250zł na aledrogo widziałem
  5. to ja sie może podepne pod temat żeby nie śmiecić, tu mam pytanie: czy we wszystkich pasiach b4 z silnikiem 1z jest sprzęgło hydrauliczne czy to zależy od wersji wyposażenia bądź czegoś innego? coś mi ciężko ono chodzi jak są mrozy po wciśnięciu wolno odbija, chyba gdzieś woda siedzi. pozdro.
  6. w moim pasku jest jedna blaszka po prawej stronie halogenu a po lewej od blendy środkowej przymocowane na wkręta
  7. to ja się podepnę pod temat żeby nie śmiecić na forum. mam podobny problem tylko że z przodu i na dodatek światło świeci cały czas, zamknę drzwi to też świeci i nie gaśnie nie wiem co się stało wcześniej było ok to stało się tak nagle ot samo z siebie, sprawdzałem krańcówki przy drzwiach, wyglądają ok, nie wiem gdzie szukać przyczyny. może jakieś sugestie? pozdravwiam.
  8. siema. ja miałem podobny bardzo problem i pomogło poruszenie kablami dochodzącymi do immo i odpalał wtedy bez problemu. podłączałem pod vaga to były tam jakieś błędy. pokasowałem je i jest git. niestety problem wracał często. pomogło wsadzenie w tą wnękę wsadzenie filtra przeciw zakłóceniowego tak żeby podpierał kable (akurat montowałem cb i podłączałem pod stacyjkę przez ten filtr no i nie miałem gdzie go wsadzić). teraz jest normalnie nie mam problemów. a czy jak przekręcisz kluczyk na zapłon to słyszysz takie tykanie? chcesz to wpadaj to podłączymy pod kompa akurat posiadam vaga.
  9. 1.9TDI 90KM (standard) w trasie mfa pokazał 4.7l/100km, jazda z prędkością 100-120km/h w porywach przy wyprzedzaniu do 130
  10. Ja miałem wymienianą szybę przednią już 2 razy! Pierwszy raz to blacharz wymieniał po stłuczce a drugi raz pojechałem do firmy już. Wymieniałęm w AutoGlass Jaan dla mnie najbliżej było do Białego stoku więc tam się umówiłem i tam wymieniałem. Zapłaciłem chyba 550zł razem z wymianą. Chłopaki raz dwa wymienili tylko musiałem poczekać jakieś 2 godziny żeby trochę klej podsechł. Później 2 doby parkowania na równym podłożu żeby szyba się dobrze ułożyła i jest gicik. Szyba chyba była razem z tym plasticzkiem więc oni go chyba wycinali nie pamiętam dobrze bo to było w grudniu zeszłego roku.
  11. witam ponownie. Sam już nie wiem co się dzieje. Może komputer ma jakieś błędy? (zresztą na pewno bo dłuuuugo nie był podłączany i nikt nie kasował błędów) Przyśpieszenie wróciło. Testowałem dziś wracając do domu. Normalnie przyśpiesza na każdym biegu. W każdym bądź razie przydałoby się podłączyć pod VAG-a i pokasować błędy. Pozdro.
  12. wujku marcinie a czy to za darmo by było? w biayłm bywam chyba raz w miesiącu po wypłacie zawsze ale jakoś w tym się nie udało. w następnym tygodniu mam urlop to będe miał czas to mógłbym przyjechać
  13. yyy a tak się zapytam gdzie jest ten zawór n75??? i wogóle jak wygląda??? nie znam się na mechanice więc się pytam. trzeba chyba będzie pod komputer jechać ale cholera jasna za nawet podłączenie ściągają 50zł. no dobra przyjdzie kwiecień i wypłata to pojade bo nie mam szmalu a do wypłaty jakoś przejeżdżę.
  14. @mielke ty mnie nie strasz bo u mnie krucho z kasą @rabes niestety ale nie mam takiej możliwości chyba że się udać do mechanika bo tak ze znajomych nie posiada nikt niedawno jeszcze było dobrze, na 4 biegu wydusiłem 140km/h przy wyprzedzaniu
  15. witam. nie wiedziałem jak to nazwać ale postaram się sprecyzować mój problem. otóż ostatnio chciałem sobie sprawdzić jak mój pasek przyśpiesza od 0. Na każdym biegu kręciłem do 3,5 tyś obrotów. 1,2,3 bieg wporządku idzie dobrze, ale już jak na 4 biegu dochodzi do 2750 obr. to przyśpieszenie znika pomimo że pedał jest w podłodze, przyśpiesza już wtedy jakby chciał a nie mógł, na 5 biegu to samo. Cóż może być przyczyną??? Może ktoś wie??? Dodam jeszcze że od ok 1600-1700 obr zaczyna wciskać w fotel tak jak powinno być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności