JacaTouran Zgłoś #61 Napisano 20 Kwietnia 2015 WitamNie wiem czy to zbieg okoliczności ale po tankowaniu do pełna po ok 100 km auto nagle zaczęło chodzić gorzej niż ursusie tak jak by na trzy lub dwa cylindry,kopcić na biało bardzo gryzący dym, z rury wydobywa tak jak by nie spalone paliwo, na kanale 13 wychodzi (-3.01) 2.99 (-3.01) 2.99 jak to rozumieć tak jak by padły wszystkie wtryski naraz, często sprawdzam wtryski Vag-comem zdjęcie z przed ok miesiąca [ATTACH=CONFIG]131234[/ATTACH] Na print screenie korekcja idealna , a piszesz co innego. Może na począteek wymien filtr paliwa i sprawdź, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #62 Napisano 20 Kwietnia 2015 Nie wiem , kto robił program ani kto sprawdzał, ale każdy taki przypadek , który zawitał do mnie kończył się poprawienie wyłączenia dpf. Gdybym i ja miał pewność , że ustanie dymienie po twoim sofcie to pojechałbym do ciebie- pierwszy soft po wyrzuceniu DPF tragedia -dym i zapach niespalonej ropy, drugi, trochę mniej dymi, ale przy kazdym odpaleniu musi zakopcić i dalej czuć ropą- w czasie jazdy bez dymu, zaczyna się dopiero na postoju, miałem już wmawiane, że brak ciśnienia, tylko że oleju nie bierze no to raczej bzdura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #63 Napisano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Na print screenie korekcja idealna , a piszesz co innego.Może na począteek wymien filtr paliwa i sprawdź, tak ale to zdjęcie z przed trzech tyg jak było wszystko ok. Dodam jeszcze że w pokrywie zaworów robi sie duże ciśnienie az olej wycieka przez korek wlewu Krótki filmik https://picasaweb.google.com/103117708255261661657/ProfilePhotos Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez zaku75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #64 Napisano 20 Kwietnia 2015 Odpowiedź z warsztatu Brak kompresji na drugim cylindrze, jutro głowica będzie zdjęta zobaczymy co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacaTouran Zgłoś #65 Napisano 20 Kwietnia 2015 Poproś o pomiary przed i po robocie. Powiedzieli jakie wartości zmierzyli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiplo Zgłoś #66 Napisano 20 Kwietnia 2015 Gdybym i ja miał pewność , że ustanie dymienie po twoim sofcie to pojechałbym do ciebie- pierwszy soft po wyrzuceniu DPF tragedia -dym i zapach niespalonej ropy, drugi, trochę mniej dymi, ale przy kazdym odpaleniu musi zakopcić i dalej czuć ropą- w czasie jazdy bez dymu, zaczyna się dopiero na postoju, miałem już wmawiane, że brak ciśnienia, tylko że oleju nie bierze no to raczej bzdura Gdybym miał taką pewność jechał bym jutro. Tylko że pewności nie ma żadnej. Każdy mechanik obstawia inny element i ma inną teorię. A koszty lądują jedynie po mojej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #67 Napisano 21 Kwietnia 2015 Ja się trochę powtórzę ale nie daje mi te dymienie spokoju. Jadę na wciśniętym gazie to nie dymi, popuszczę gaz (dalej na biegu) zaczyna dymić, wcisnę sprzęgło nie dymi.Zaznaczam że jest wyciety DPF ale to nie ja go robiłem tylko poprzedni właściciel i nie wiadomo co tam jest nabrojone. zauważyłem że wskaźnik temperatury trochę się buja. Tzn wskoczy na 80 i spadnie na 70 , wskoczy na 90 i spadnie na 80 ale po dłuższej chwili ustabilizuje się na 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #68 Napisano 25 Kwietnia 2015 Poproś o pomiary przed i po robocie.Powiedzieli jakie wartości zmierzyli? nie powiedzieli w piątek tel z warsztatu 2 tłok pęknięty tzn na tłoku jest peknięcie ok 2 cm cylinder cały, pierścienie całe, turbina uszkodzone łopatki ale cale tylko pokancerowane ,głowica cała, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacaTouran Zgłoś #69 Napisano 25 Kwietnia 2015 Gdybym i ja miał pewność , że ustanie dymienie po twoim sofcie to pojechałbym do ciebie- pierwszy soft po wyrzuceniu DPF tragedia -dym i zapach niespalonej ropy, drugi, trochę mniej dymi, ale przy kazdym odpaleniu musi zakopcić i dalej czuć ropą- w czasie jazdy bez dymu, zaczyna się dopiero na postoju, miałem już wmawiane, że brak ciśnienia, tylko że oleju nie bierze no to raczej bzdura Przyjedź, jak nie pomogę nie zapłacisz ani grosza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manyl Zgłoś #70 Napisano 28 Marca 2016 (edytowane) witam mam podobny problem, autko zakupiłem miesiąc temu i kazałem od razu powymieniać wszystkie filtry i oleje wraz z rozrządem, warsztat zaufany więc na pewno wszystko jest ok. Już drugi raz zauważyłem że po dłuższej trasie z prędkością około 120km\h jak jadę w mieście to bardzo kopci na białoniebiesko tak przez około 2-5km i później jest jakiś czas spokój około 500km, zauważyłem że nie posiadam dpf jest wstawione takie cudo " Diesel particulate filter emulator" firmy "ADS" (germany EDC15, EDC16,EDC17 Siemens) wstawił to chyba poprzednik. Czy to że tak dymi to jest normalne przy braku DPF bo ja myślałem że jak go nie ma to będzie spokój.Na desce nie wyświetlają mi się żadne kontrolki autko po tym dymieniu wydaje mi się trochę mocniejsze, boję się że będzie to moja kolejna skarbonka. Edytowane 28 Marca 2016 przez manyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #71 Napisano 6 Kwietnia 2016 I u mnie czasami zaobserwowałem że po zgaszeniu silnika pomimo niewielkiej temp na zewnatrz chodzą oba wentylatory. No i czasem w czasie jazdy puszczał biały dym (nowy papież czy co?) Ale już wszystko jasne - musi się czasem dopalić dpf jak za długo nie pogonie go po autobahnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #72 Napisano 6 Kwietnia 2016 I u mnie czasami zaobserwowałem że po zgaszeniu silnika pomimo niewielkiej temp na zewnatrz chodzą oba wentylatory. (...) Ale już wszystko jasne - musi się czasem dopalić dpf jak za długo nie pogonie go po autobahnie. Na wyłączonym silniku dopalanie dpf-a Wentylatory chodzą bo dochładzają silnik po intensywnej jeździe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #73 Napisano 7 Kwietnia 2016 Nie była intensywna. Na kompie temp oleju w granicach 86*. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jeryk Zgłoś #74 Napisano 9 Kwietnia 2016 Te objawy swiadczą o przerwaniu procesu wypalania. UWAGA;Przed wyłączeniem silnika spójrz na obroty biegu jalowego (800),jeśli są powyżej 900 i chwilowe zużycie zamiast 0,5-0,6 jest 0,9 to właśnie wypala się filtr i powinieneś jeszcze się przejechac,aż obroty i zużycie będą w normie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #75 Napisano 11 Kwietnia 2016 A co grozi przerwaniem tego procesu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #76 Napisano 11 Kwietnia 2016 A co grozi przerwaniem tego procesu? nawet "zejsciem" paliwa do miski olejowej, mi tak prawdopodobnie poszedl walek rozrzadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manyl Zgłoś #77 Napisano 13 Kwietnia 2016 Te objawy swiadczą o przerwaniu procesu wypalania.UWAGA;Przed wyłączeniem silnika spójrz na obroty biegu jalowego (800),jeśli są powyżej 900 i chwilowe zużycie zamiast 0,5-0,6 jest 0,9 to właśnie wypala się filtr i powinieneś jeszcze się przejechac,aż obroty i zużycie będą w normie u mnie na biegu jałowym spalanie jest między 1,2 a 1,4 l/h obroty 800 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #78 Napisano 13 Kwietnia 2016 u mnie na biegu jałowym spalanie jest między 1,2 a 1,4 l/h obroty 800 zimny czy cieply?? jak na cieplym to wypadaloby dawki na wtryskach sprawdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #79 Napisano 13 Kwietnia 2016 ...ewentualnie synchronizację rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #80 Napisano 14 Kwietnia 2016 Ja miałem wlasnie ok 900rpm i spalanie 0,9. poczekalem z 15 min i skonczyl dopalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach