Skocz do zawartości
WW

Biały dym z rury wydechowej - co jakiś czas.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale po tankowaniu do pełna po ok 100 km auto nagle zaczęło chodzić gorzej niż ursusie tak jak by na trzy lub dwa cylindry,kopcić na biało bardzo gryzący dym, z rury wydobywa tak jak by nie spalone paliwo, na kanale 13 wychodzi (-3.01) 2.99 (-3.01) 2.99 jak to rozumieć tak jak by padły wszystkie wtryski naraz, często sprawdzam wtryski Vag-comem zdjęcie z przed ok miesiąca

[ATTACH=CONFIG]131234[/ATTACH]

 

Na print screenie korekcja idealna , a piszesz co innego.

Może na począteek wymien filtr paliwa i sprawdź,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem , kto robił program ani kto sprawdzał, ale każdy taki przypadek , który zawitał do mnie kończył się poprawienie wyłączenia dpf.

 

Gdybym i ja miał pewność , że ustanie dymienie po twoim sofcie to pojechałbym do ciebie- pierwszy soft po wyrzuceniu DPF tragedia -dym i zapach niespalonej ropy, drugi, trochę mniej dymi, ale przy kazdym odpaleniu musi zakopcić i dalej czuć ropą- w czasie jazdy bez dymu, zaczyna się dopiero na postoju, miałem już wmawiane, że brak ciśnienia, tylko że oleju nie bierze no to raczej bzdura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na print screenie korekcja idealna , a piszesz co innego.

Może na począteek wymien filtr paliwa i sprawdź,

tak ale to zdjęcie z przed trzech tyg jak było wszystko ok. Dodam jeszcze że w pokrywie zaworów robi sie duże ciśnienie az olej wycieka przez korek wlewu

Krótki filmik

https://picasaweb.google.com/103117708255261661657/ProfilePhotos

Edytowane przez zaku75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź z warsztatu Brak kompresji na drugim cylindrze, jutro głowica będzie zdjęta zobaczymy co dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poproś o pomiary przed i po robocie.

Powiedzieli jakie wartości zmierzyli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdybym i ja miał pewność , że ustanie dymienie po twoim sofcie to pojechałbym do ciebie- pierwszy soft po wyrzuceniu DPF tragedia -dym i zapach niespalonej ropy, drugi, trochę mniej dymi, ale przy kazdym odpaleniu musi zakopcić i dalej czuć ropą- w czasie jazdy bez dymu, zaczyna się dopiero na postoju, miałem już wmawiane, że brak ciśnienia, tylko że oleju nie bierze no to raczej bzdura

 

Gdybym miał taką pewność jechał bym jutro. Tylko że pewności nie ma żadnej. Każdy mechanik obstawia inny element i ma inną teorię. A koszty lądują jedynie po mojej stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się trochę powtórzę ale nie daje mi te dymienie spokoju.

Jadę na wciśniętym gazie to nie dymi, popuszczę gaz (dalej na biegu) zaczyna dymić, wcisnę sprzęgło nie dymi.Zaznaczam że jest wyciety DPF ale to nie ja go robiłem tylko poprzedni właściciel i nie wiadomo co tam jest nabrojone.

zauważyłem że wskaźnik temperatury trochę się buja. Tzn wskoczy na 80 i spadnie na 70 , wskoczy na 90 i spadnie na 80 ale po dłuższej chwili ustabilizuje się na 90.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poproś o pomiary przed i po robocie.

Powiedzieli jakie wartości zmierzyli?

 

nie powiedzieli w piątek tel z warsztatu 2 tłok pęknięty tzn na tłoku jest peknięcie ok 2 cm cylinder cały, pierścienie całe, turbina uszkodzone łopatki ale cale tylko pokancerowane ,głowica cała,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdybym i ja miał pewność , że ustanie dymienie po twoim sofcie to pojechałbym do ciebie- pierwszy soft po wyrzuceniu DPF tragedia -dym i zapach niespalonej ropy, drugi, trochę mniej dymi, ale przy kazdym odpaleniu musi zakopcić i dalej czuć ropą- w czasie jazdy bez dymu, zaczyna się dopiero na postoju, miałem już wmawiane, że brak ciśnienia, tylko że oleju nie bierze no to raczej bzdura

 

 

Przyjedź, jak nie pomogę nie zapłacisz ani grosza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem, autko zakupiłem miesiąc temu i kazałem od razu powymieniać wszystkie filtry i oleje wraz z rozrządem, warsztat zaufany więc na pewno wszystko jest ok. Już drugi raz zauważyłem że po dłuższej trasie z prędkością około 120km\h jak jadę w mieście to bardzo kopci na białoniebiesko tak przez około 2-5km i później jest jakiś czas spokój około 500km, zauważyłem że nie posiadam dpf jest wstawione takie cudo20160214_170450.jpg " Diesel particulate filter emulator" firmy "ADS" (germany EDC15, EDC16,EDC17 Siemens)

wstawił to chyba poprzednik. Czy to że tak dymi to jest normalne przy braku DPF bo ja myślałem że jak go nie ma to będzie spokój.Na desce nie wyświetlają mi się żadne kontrolki autko po tym dymieniu wydaje mi się trochę mocniejsze, boję się że będzie to moja kolejna skarbonka.

Edytowane przez manyl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I u mnie czasami zaobserwowałem że po zgaszeniu silnika pomimo niewielkiej temp na zewnatrz chodzą oba wentylatory. No i czasem w czasie jazdy puszczał biały dym (nowy papież czy co?) Ale już wszystko jasne - musi się czasem dopalić dpf jak za długo nie pogonie go po autobahnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I u mnie czasami zaobserwowałem że po zgaszeniu silnika pomimo niewielkiej temp na zewnatrz chodzą oba wentylatory. (...) Ale już wszystko jasne - musi się czasem dopalić dpf jak za długo nie pogonie go po autobahnie.

 

Na wyłączonym silniku dopalanie dpf-a :zeco

Wentylatory chodzą bo dochładzają silnik po intensywnej jeździe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie była intensywna. Na kompie temp oleju w granicach 86*.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te objawy swiadczą o przerwaniu procesu wypalania.

UWAGA;Przed wyłączeniem silnika spójrz na obroty biegu jalowego (800),jeśli są powyżej 900 i chwilowe zużycie zamiast 0,5-0,6 jest 0,9 to właśnie wypala się filtr i powinieneś jeszcze się przejechac,aż obroty i zużycie będą w normie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co grozi przerwaniem tego procesu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co grozi przerwaniem tego procesu?

 

nawet "zejsciem" paliwa do miski olejowej, mi tak prawdopodobnie poszedl walek rozrzadu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te objawy swiadczą o przerwaniu procesu wypalania.

UWAGA;Przed wyłączeniem silnika spójrz na obroty biegu jalowego (800),jeśli są powyżej 900 i chwilowe zużycie zamiast 0,5-0,6 jest 0,9 to właśnie wypala się filtr i powinieneś jeszcze się przejechac,aż obroty i zużycie będą w normie

 

u mnie na biegu jałowym spalanie jest między 1,2 a 1,4 l/h obroty 800

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie na biegu jałowym spalanie jest między 1,2 a 1,4 l/h obroty 800

 

zimny czy cieply?? jak na cieplym to wypadaloby dawki na wtryskach sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...ewentualnie synchronizację rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem wlasnie ok 900rpm i spalanie 0,9. poczekalem z 15 min i skonczyl dopalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności