Skocz do zawartości

manyl

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O manyl

  • Urodziny 15.04.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Arkadiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Czeladź, woj. Śląskie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam podobny problem tylko że u mnie objawia się on tym że auto odpala i gaśnie po osiągnięciu temperatury 90st. Jak zimny chodzi jak nowy jak się rozgrzeje potrafi zgadnąć przy dojezdrzaniu do skrzyżowania. Na komputerze żadnych błędów! Wymieniłem już pompowtryski, akumulator., rozrusznik, sprawdziłem pompy paliwa i kompresję. Wszystko jest jak nowe a problem nadal istnieje. Jeden mechanik obstawia jeszcze czujnik g28. Czy jest możliwe że jest uszkodzony a vcds pokazuje go prawidłowo? Pi odpieciuczujnika temperatury auto odpala normalnie. Proszę o pomoc bo naprawy wchlonely już ponad 4 tyś a nierozwiazalem problemu.
  2. witam serdecznie, nie znalazłem swojego problemu więc się podłączę, posiadam passata b6 DSG 2.0 tdi 140 KM 2006r problem mam tylko rano jak silnik jest zimny , nie mogę ruszyć autem na żadnym biegu ani do przodu ani do tyłu, muszę poczekać 10-15 sek aż się troszkę olej rozprowadzi lub nie wiem może to sprawa ciśnienia i wtedy już idzie normalnie, nic innego się nie dzieje podczas jazdy sprzęgło chodzi normalnie nic nie stuka, nie szarpie , nie ślizga biegi zmienia płynnie chodzi jak nówka. cały problem jest tylko przez pierwsze 10-15 sek po pierwszym uruchomieniu, przez resztę dnia chodzi już normalnie. Olej i filtry zmieniałem jakieś 15 tyś temu. Co prawda na warsztacie ale takim zaufanym więc chyba raczej wymienili. co myślicie o tym problemie?
  3. znalazłem taki zamiennik dpf na allegro http://allegro.pl/vw-passat-b6-1-9-2-0-tdi-filtr-czastek-stalych-dpf-i5578758235.html czy warto go kupić? na oryginał za 7000 mnie nie stać a chcę się pozbyć tego emulatora i wrócić do pierwotnego softu. tak się jeszcze zastanawiam czy nie udać się do ASO może jakaś darmowa akcja objęła by te wtryski?
  4. Tylko jest pytanie dlaczego dymi tak rzadko co 200-300km skoro byłyby to wtryski to powinien dymic cały czas
  5. dziś wróciłem ponownie z warsztatu gdzie był montowany emulator DPF , autko cały czas dymi na biało-niebiesko- bardziej nawet niebiesko. w/g komputera zawartość sadzy 0%, autko dymi najczęściej na zimnym silniku tak do 50 stopni C. mechanik zauważył że dawki paliwa na wtryskach są dziwne - pierwszy 0,68 , drugi -2,82 trzeci 3,68 a czwarty 1,44 czy to oznacza że są one do regeneracji? bo tak zasugerował mechanik. na wolnych obrotach na biegu P mam 800-840 obrotów i spalanie 1.3 l/h ma ktoś jakiś pomysł. jest jeszcze ponoć druga wersja że któraś z sond za lub przed DPF daje błędne dane temperatury i komputer wtedy zwiększa dawkę bo chce dopalić filtr. czy to może być prawda? u tego mechanika byłem pierwszy raz więc nie mam zdania czy ma rację czy gada głupoty. proszę o pomoc i fachowe rady.
  6. u mnie na biegu jałowym spalanie jest między 1,2 a 1,4 l/h obroty 800
  7. więc tak, poradziłem sobie z kierunkowskazem pod lewą podłużnicą jest taka duża kostka w której są piny od kierunkowskazów i świateł przeciwmgielnych, była cała zasyfiona. wyczyściłem i po kłopocie. pozdrawiam
  8. Mam identyczny problem tyle że z lewym kierunkiem, nie miałem żadnego dzwona. Rano działał a w południe już nie. Żarówki nowe napięcia 0 Pomocy za tydzień mam przegląd
  9. witam mam podobny problem, autko zakupiłem miesiąc temu i kazałem od razu powymieniać wszystkie filtry i oleje wraz z rozrządem, warsztat zaufany więc na pewno wszystko jest ok. Już drugi raz zauważyłem że po dłuższej trasie z prędkością około 120km\h jak jadę w mieście to bardzo kopci na białoniebiesko tak przez około 2-5km i później jest jakiś czas spokój około 500km, zauważyłem że nie posiadam dpf jest wstawione takie cudo " Diesel particulate filter emulator" firmy "ADS" (germany EDC15, EDC16,EDC17 Siemens) wstawił to chyba poprzednik. Czy to że tak dymi to jest normalne przy braku DPF bo ja myślałem że jak go nie ma to będzie spokój.Na desce nie wyświetlają mi się żadne kontrolki autko po tym dymieniu wydaje mi się trochę mocniejsze, boję się że będzie to moja kolejna skarbonka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności