kruszynek Zgłoś #1 Napisano 10 Października 2010 witam dziś pojawił się nowy problem z moim paskiem. 2.0 TDI DSG 140hp. problem występuje podczas jazdy powyżej 30km/h, są to cykliczne stuki, które czuć w podłodze z obydwu stron samochodu (z przodu). stuki przyspieszają wraz ze wzrostem prędkości. stukanie jakby cos było przyklejone do opony. sprawdziłem łożysko, chyba ok bo luzu nie bylo, a koło było dokręcone. proszę o pomoc, czy ktoś juz tak miał? mam też problem z wysokim spalaniem, ok 8-9litrów na 100km po mieście. filtr powietrza wymieniony i reszta filtrów też. jakieś rady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekus Zgłoś #2 Napisano 10 Października 2010 mam też problem z wysokim spalaniem, ok 8-9litrów na 100km po mieście. filtr powietrza wymieniony i reszta filtrów też. to jest normalne spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #3 Napisano 11 Października 2010 Ja bym sprawdził jeszcze przeguby . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbaty Zgłoś #4 Napisano 28 Października 2010 masz juz kolego diagnoze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek111 Zgłoś #5 Napisano 2 Listopada 2010 witam ja tez mam stuki podczas wolnej jazdy. Tylko ze te stuki dochodza z lewej strony Passata. Dzisiaj bylem u mechanika, podniosl auto posprawdzal koncowki itp. ale nic nie znalezli. Jedyne co to zauwzyli ze amortyzatory sa lekko mokre. A wiec pomalu puszczaja. Auto ma przejechane 155 tys km po niemieckich drogach. Tez sie zastanawiam co to moze byc..??? Aha jedyne co zauwazylem to oslona po silnikiem byla w jednym miejscu luzna. Byc moze to to ..... nie wiem??? A tak przy okazji ... wymiana amortyzatorow z przodu Passata w Niemczych to koszt 450€ z motazem. A znajomy z Polski powiedzial mi ze 100zl plus czesci. Spoko nie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #6 Napisano 3 Listopada 2010 U mnie też coś stuka ale przy przejeżdżaniu przez tory lub większe dziury. Wydaje mi się że to nie zawieszenie ale coś w komorze silnika. Szukałem i jedyne co jest luźne to obudowa wlotu powietrza do filtra. Czy to możliwe żeby te plastiki tak się tłukły przy przejeżdżaniu przez tory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #7 Napisano 3 Listopada 2010 dziś pojawił się nowy problem z moim paskiem. 2.0 TDI DSG 140hp.problem występuje podczas jazdy powyżej 30km/h, są to cykliczne stuki, które czuć w podłodze z obydwu stron samochodu (z przodu). stuki przyspieszają wraz ze wzrostem prędkości. stukanie jakby cos było przyklejone do opony. sprawdziłem łożysko, chyba ok bo luzu nie bylo, a koło było dokręcone. Ja mialem podobne objawy, jak padlo mi lozysko w skrzyni, widze ze masz DSG wiec nie chce Cie straszyc ale jesli przeguby i lozyska w kolach ok to szukalbym w skrzyni. U mnie skonczylo sie na wymianie na nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #8 Napisano 3 Listopada 2010 Witam! U mnie zaczęło stukać cyklicznie dwa dni temu, przy prędkości 40-70 km/h. Dzisiaj patrzę na opnę od stony pasażera a tam siedzi w oponie taki kawałek metalu (blaszka) wbił się w bierznik, wyciągnołem delikatnie i cisza. Powietrze z opony nie zeszło i jest OK. A juz myślałem że to coś poważnieszego, bo naprawdę czuć było na pedałach i kierownicy. Sprawdździe dobrze opony za nim coś rozbierze mechanik.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernig Zgłoś #9 Napisano 3 Listopada 2010 Witam ! jeśli zmieniałeś opony polecam sprawdzenie tych właśnie. JA miałem podobny problem z oponami letnimi, okazało się że na przednią ośkę założyli mi te co w poprzednim sezonie miałem na tyle a one ze względu na specyfikę aut kombi często ulegają "ząbkowaniu"( twierdzenie zapożyczone od wulkanów)tzn że nierównomiernie się zużywają i powodują stukanie podczas jazdy. Pozdrawiam. daj znać na czym stanęło bo ja zanim doszedłem co jest nie tak rozebrałem cale przednie zawieszenie:taksobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #10 Napisano 30 Kwietnia 2011 Jest temat o stukach wiec nowego nie będę zakładał, mam problem z lekkimi stukami w tylnym zawieszeniu, słychać to tylko przy malej prędkości max 20 km/h i przede wszystkim jadać do tylu po drodze wysypanej kamyczkami, wymieniłem po 2 tuleje na stronę czyli górna tylna zwrotnica + łącznik dolny po stronie, razem koszt 500zł i stuki nadal są, jest to pukanie takie sprężyste i dokuczliwe przy np. wyjeżdżaniu spod domu czy marketu, ogólnie jak otworze bagażnik i powyginam mu zawieszenie czyli pobujam dol góra to słychać to w lewym tylnik kole. Na diagnostyce wskazał mi tuleje i wymieniłem ale problem jest nadal i 500zl mniej. Był taki problem?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #11 Napisano 1 Maja 2011 Czy ma ktoś podobny problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #12 Napisano 4 Maja 2011 ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 4 Maja 2011 Jest temat o stukach wiec nowego nie będę zakładał, mam problem z lekkimi stukami w tylnym zawieszeniu, słychać to tylko przy malej prędkości max 20 km/h i przede wszystkim jadać do tylu po drodze wysypanej kamyczkami, wymieniłem po 2 tuleje na stronę czyli górna tylna zwrotnica + łącznik dolny po stronie, razem koszt 500zł i stuki nadal są, jest to pukanie takie sprężyste i dokuczliwe przy np. wyjeżdżaniu spod domu czy marketu, ogólnie jak otworze bagażnik i powyginam mu zawieszenie czyli pobujam dol góra to słychać to w lewym tylnik kole. Na diagnostyce wskazał mi tuleje i wymieniłem ale problem jest nadal i 500zl mniej. Był taki problem?? Pozdrawiam a górne mocowanie amorka ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #14 Napisano 4 Maja 2011 a górne mocowanie amorka ?? czyli co masz na myśli ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 4 Maja 2011 czyli co masz na myśli ?? to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #16 Napisano 4 Maja 2011 czyli tam gdzie się go przykręca, czy się nie poluzował tak ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 4 Maja 2011 czyli tam gdzie się go przykręca, czy się nie poluzował tak ?? dokładnie ale tez może już być to gniazdo wyrobione i stuka sprawdź też dolne mocowanie amorka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #18 Napisano 4 Maja 2011 Bo jak widać na załączonym obrazku to element 14 (rura ochronna) lata u mnie jak galareta, czyli na boki uszczelniłem ja prowizorycznie taśma izolacyjna aby sprawdzić czy to to i jest troszkę lepiej, po prostu ta rura wyskakuje od amora lata na boki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 4 Maja 2011 Bo jak widać na załączonym obrazku to element 14 (rura ochronna) lata u mnie jak galareta, czyli na boki uszczelniłem ja prowizorycznie taśma izolacyjna aby sprawdzić czy to to i jest troszkę lepiej, po prostu ta rura wyskakuje od amora lata na boki ta rura powinna być zamontowana na końcu nr 2 na wcisk a nr 10 nie ma już w zamienniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #20 Napisano 4 Maja 2011 ta rura powinna być zamontowana na końcu nr 2 na wcisk a nr 10 nie ma już w zamienniku No tak zgadza się ale u mnie nie trzyma się do kupy do nr. 7 tylko lata na boki ta rura nr 14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach