Jump to content
kruszynek

stuki podczas jazdy

    Recommended Posts

    Samochód: B7 2.0 TDI 170KM DSG
    Rok prod: 2011

    witam

    dziś pojawił się nowy problem z moim paskiem. 2.0 TDI DSG 140hp.

    problem występuje podczas jazdy powyżej 30km/h, są to cykliczne stuki, które czuć w podłodze z obydwu stron samochodu (z przodu). stuki przyspieszają wraz ze wzrostem prędkości. stukanie jakby cos było przyklejone do opony.

    sprawdziłem łożysko, chyba ok bo luzu nie bylo, a koło było dokręcone.

     

    proszę o pomoc, czy ktoś juz tak miał?

     

    mam też problem z wysokim spalaniem, ok 8-9litrów na 100km po mieście. filtr powietrza wymieniony i reszta filtrów też.

     

    jakieś rady?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM DSG
    Rok prod: 2005
    mam też problem z wysokim spalaniem, ok 8-9litrów na 100km po mieście. filtr powietrza wymieniony i reszta filtrów też.

     

    to jest normalne spalanie.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM
    Rok prod: 2005

    Ja bym sprawdził jeszcze przeguby .

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
    Rok prod: 2006

    masz juz kolego diagnoze ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
    Rok prod: 2006

    witam

    ja tez mam stuki podczas wolnej jazdy. Tylko ze te stuki dochodza z lewej strony Passata.

    Dzisiaj bylem u mechanika, podniosl auto posprawdzal koncowki itp. ale nic nie znalezli.

    Jedyne co to zauwzyli ze amortyzatory sa lekko mokre. A wiec pomalu puszczaja.

    Auto ma przejechane 155 tys km po niemieckich drogach.

    Tez sie zastanawiam co to moze byc..???

    Aha jedyne co zauwazylem to oslona po silnikiem byla w jednym miejscu luzna.

    Byc moze to to ..... nie wiem???

    A tak przy okazji ... wymiana amortyzatorow z przodu Passata w Niemczych to koszt 450€ z motazem. A znajomy z Polski powiedzial mi ze 100zl plus czesci. Spoko nie ;))

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
    Rok prod: 2006

    U mnie też coś stuka ale przy przejeżdżaniu przez tory lub większe dziury. Wydaje mi się że to nie zawieszenie ale coś w komorze silnika. Szukałem i jedyne co jest luźne to obudowa wlotu powietrza do filtra.

    Czy to możliwe żeby te plastiki tak się tłukły przy przejeżdżaniu przez tory?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---
    dziś pojawił się nowy problem z moim paskiem. 2.0 TDI DSG 140hp.

    problem występuje podczas jazdy powyżej 30km/h, są to cykliczne stuki, które czuć w podłodze z obydwu stron samochodu (z przodu). stuki przyspieszają wraz ze wzrostem prędkości. stukanie jakby cos było przyklejone do opony.

    sprawdziłem łożysko, chyba ok bo luzu nie bylo, a koło było dokręcone.

     

    Ja mialem podobne objawy, jak padlo mi lozysko w skrzyni, widze ze masz DSG wiec nie chce Cie straszyc ale jesli przeguby i lozyska w kolach ok to szukalbym w skrzyni. U mnie skonczylo sie na wymianie na nowa.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2012

    Witam!

    U mnie zaczęło stukać cyklicznie dwa dni temu, przy prędkości 40-70 km/h. Dzisiaj patrzę na opnę od stony pasażera a tam siedzi w oponie taki kawałek metalu (blaszka) wbił się w bierznik, wyciągnołem delikatnie i cisza. Powietrze z opony nie zeszło i jest OK. A juz myślałem że to coś poważnieszego, bo naprawdę czuć było na pedałach i kierownicy. Sprawdździe dobrze opony za nim coś rozbierze mechanik..

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
    Rok prod: 2006

    Witam !

    jeśli zmieniałeś opony polecam sprawdzenie tych właśnie. JA miałem podobny problem z oponami letnimi, okazało się że na przednią ośkę założyli mi te co w poprzednim sezonie miałem na tyle a one ze względu na specyfikę aut kombi często ulegają "ząbkowaniu"( twierdzenie zapożyczone od wulkanów)tzn że nierównomiernie się zużywają i powodują stukanie podczas jazdy.

     

    Pozdrawiam.

     

    daj znać na czym stanęło bo ja zanim doszedłem co jest nie tak rozebrałem cale przednie zawieszenie:taksobie

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    Jest temat o stukach wiec nowego nie będę zakładał, mam problem z lekkimi stukami w tylnym zawieszeniu, słychać to tylko przy malej prędkości max 20 km/h i przede wszystkim jadać do tylu po drodze wysypanej kamyczkami, wymieniłem po 2 tuleje na stronę czyli górna tylna zwrotnica + łącznik dolny po stronie, razem koszt 500zł i stuki nadal są, jest to pukanie takie sprężyste i dokuczliwe przy np. wyjeżdżaniu spod domu czy marketu, ogólnie jak otworze bagażnik i powyginam mu zawieszenie czyli pobujam dol góra to słychać to w lewym tylnik kole. Na diagnostyce wskazał mi tuleje i wymieniłem ale problem jest nadal i 500zl mniej.

     

    Był taki problem?? Pozdrawiam

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    Czy ma ktoś podobny problem

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    ?????

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 1996
    Jest temat o stukach wiec nowego nie będę zakładał, mam problem z lekkimi stukami w tylnym zawieszeniu, słychać to tylko przy malej prędkości max 20 km/h i przede wszystkim jadać do tylu po drodze wysypanej kamyczkami, wymieniłem po 2 tuleje na stronę czyli górna tylna zwrotnica + łącznik dolny po stronie, razem koszt 500zł i stuki nadal są, jest to pukanie takie sprężyste i dokuczliwe przy np. wyjeżdżaniu spod domu czy marketu, ogólnie jak otworze bagażnik i powyginam mu zawieszenie czyli pobujam dol góra to słychać to w lewym tylnik kole. Na diagnostyce wskazał mi tuleje i wymieniłem ale problem jest nadal i 500zl mniej.

     

    Był taki problem?? Pozdrawiam

    a górne mocowanie amorka ??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006
    a górne mocowanie amorka ??

     

    czyli co masz na myśli ??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 1996
    czyli co masz na myśli ??
    to

    77968759.th.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    czyli tam gdzie się go przykręca, czy się nie poluzował tak ??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 1996
    czyli tam gdzie się go przykręca, czy się nie poluzował tak ??
    dokładnie ale tez może już być to gniazdo wyrobione i stuka sprawdź też dolne mocowanie amorka

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    Bo jak widać na załączonym obrazku to element 14 (rura ochronna) lata u mnie jak galareta, czyli na boki uszczelniłem ja prowizorycznie taśma izolacyjna aby sprawdzić czy to to i jest troszkę lepiej, po prostu ta rura wyskakuje od amora lata na boki

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 1996
    Bo jak widać na załączonym obrazku to element 14 (rura ochronna) lata u mnie jak galareta, czyli na boki uszczelniłem ja prowizorycznie taśma izolacyjna aby sprawdzić czy to to i jest troszkę lepiej, po prostu ta rura wyskakuje od amora lata na boki
    ta rura powinna być zamontowana na końcu nr 2 na wcisk a nr 10 nie ma już w zamienniku

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006
    ta rura powinna być zamontowana na końcu nr 2 na wcisk a nr 10 nie ma już w zamienniku

     

    No tak zgadza się ale u mnie nie trzyma się do kupy do nr. 7 tylko lata na boki ta rura nr 14

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy