kebab18 Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2010 Witam, chcę dokończyć modyfikację mojego afna aktualnie ma wgrany mocniejszy program i jeszcze nie zestrojone softem wtryski, na dniach będę mieć turbo BRD a strojenie u aligatora za półtorej tygodnia. Chciałbym się dowiedzieć co potrzebne do montażu BRD, czy trzeba mieć jakieś redukcje(jakie) itp, co zaślepić, co zmienić itp. Chciałbym uzyskać opinie od fachowca. Słyszałem że ktoś zrobił prawie 170KM na podobnej modyfikacji- jak ktoś wie kto to taki to byłbym wdzięczny jeśli dałby mi na niego namiar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 6 Października 2010 Przy montażu BRD do AFNa wszystko P&P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #3 Napisano 6 Października 2010 Moja seria na tych samych gratach miała 140KM, po remapie 172 na ori pompie 10 bez FMIC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #4 Napisano 6 Października 2010 Chciałbym się dowiedzieć co potrzebne do montażu BRD, czy trzeba mieć jakieś redukcje(jakie) itp, co zaślepić, co zmienić itp. Potrzebujesz tylko jednej rzeczy... śruby do zaślepienia otworu na sondę egt w części gorącej. Do tego poszukaj śruby do felg bo to ten sam skok Co do osoby która kilka dni temu wykręciła na takim stupie 171,5km i 349nm to namiar + wykres znajdziesz u mnie w temacie z wtryskami (maikpl) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71902&page=4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #5 Napisano 6 Października 2010 turbo od BRD ma szerszy wylot powietrza w części zimnej więc nie nasuniesz węża "S" od AFN (chyba że jakiś magik jesteś) wnioskuję ze masz ori IC więc proponuję ci wymienić wąż "S" na taki od AWX/AVF kątówką rozciąć szybko złączkę (tylko ostrożnie by nie uszkodzić węża) wąż od AWX/AVF ze zdjętą szybko złączką bez problemu nachodzi na wylot powietrza turbiny BRD......o śrubie zaślepiającej koledzy już pisali......reszta jest P&P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #6 Napisano 6 Października 2010 a jakby tak posmarować (smarem czy czymś podobnym) ori wąż z części zimnej i kombinować na chama wcisnąć lub na gorąco... to może by się udało bo ktoś już mi pisał, że miał mały problem z wciśnięciem węża, ale dał rady i śmiga na BRD. Śruby m14 mam jakieś tam (ew. jedną dokupię by miec do stalówek na zimę cały komplet). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #7 Napisano 6 Października 2010 Nie straszcie chłopaka, że węża nie naciągnie bo można to zrobić za pomocą płaskiego śrubokręta;) Żadnym smarem nic nie smaruj bo ori węże są dosyć rozciągliwe, a mówię to nie z gdybań tylko z autopsji:P np. wąż od dolotu 51mm też się dało naciągnąć na 57mm beż problemu;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #8 Napisano 6 Października 2010 jak już chcesz smarować, to zagotuj wody w czajniku, wlej wrzątek do kubka, zanurz go na minute a potem Ciśnij na turbo Sprawdzone Ale bez problemów wejdzie Ci wąż od AFNa! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #9 Napisano 6 Października 2010 Oj od razu bez problemu.. Bez problemu nic się nie da.. Ale jak się pomęczysz to i się zmieści.. Małe problemy przy założeniu są ale wejść wejdzie.. także zakładając ten wąż nie w mawiaj sobie, że się nie da bo na pewno się da i musi wejść skoro innym wchodził.. I faktycznie jedyne czym się różni BRD od AFN to otworem na czujnik który musisz zaślepić.. a po za tym wszystko wejdzie.. A i jeszcze jeden problem napotkasz na drodze.. a dokładnie przewód podciśnieniowy.. do AFN przychodzi do gruszki cieńki nie pamiętam jaka to średnica, a do BRD jest ten grubszy.. dlatego kup sobie nowy przewód podciśnieniowy ten grubszy chyba 6mm i go wymień bo z zaworu sterującego turbiną wychodzi przewód 6mm i jest zwężony w pewnym momencie na cienki i wchodzi do gruszki.. a Ty wymień od zaworu do gruszki na gruby i będzie śmigać.. Powodzenia w wymianie.. już chyba wszystko masz wypisane co trzeba do zmiany.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #10 Napisano 6 Października 2010 A i jeszcze jeden problem napotkasz na drodze.. a dokładnie przewód podciśnieniowy.. do AFN przychodzi do gruszki cieńki nie pamiętam jaka to średnica, a do BRD jest ten grubszy.. Na ten problem zastosowałem sztuczkę jaką opisał jarucki i działa w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #11 Napisano 7 Października 2010 to kupię dziś taki przewód do gruchy, wielkie dzięki za informacje wszystkim, a szczególnie tym którzy wierzyli, że da się zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #12 Napisano 10 Października 2010 TURBO BRD zamontowane (więcej w moim poście z opisem paska) Mam pytanie czy BRD na wolnych obrotach przy spokojnej jeździe do 2tyś gwiżdże jakby w czajniku woda się gotowała (chyba, że ten typ tak ma)- bo u mnie tak jest. Dopiero jak już się wzbudzi do pracy czyli 2,2tys/2,3tyś to zaczyna się typowy świst dla turbiny (tak mam bezpośrednio po montażu turbo). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #13 Napisano 31 Października 2010 Turbiny takie czy inne niektóre tak mają same w sobie:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedek Zgłoś #14 Napisano 30 Sierpnia 2016 witam.jestem tu nowy.poszukuje kogos co zmienił by mi mape w sterowniku silnika za przyzwoite pieniadze.mam wtryski 216.moje auto to passat b4 1.9tdi 90km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalgg91 Zgłoś #15 Napisano 4 Października 2016 Witam, Ja również przygotowuje sie do wymiany turbo na to od silnika 2.0 TDi 170 KM BRD KKK. Moje pytanie brzmi następująco: Warto brać regenerowane turbo w dobrym warsztacie (boscha) czy lepiej uzywkę kupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach