Skocz do zawartości
kebab18

Afn+216+brd+dobry soft

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcę dokończyć modyfikację mojego afna

aktualnie ma wgrany mocniejszy program i jeszcze nie zestrojone softem wtryski, na dniach będę mieć turbo BRD a strojenie u aligatora za półtorej tygodnia.

Chciałbym się dowiedzieć co potrzebne do montażu BRD, czy trzeba mieć jakieś redukcje(jakie) itp, co zaślepić, co zmienić itp. Chciałbym uzyskać opinie od fachowca. Słyszałem że ktoś zrobił prawie 170KM na podobnej modyfikacji- jak ktoś wie kto to taki to byłbym wdzięczny jeśli dałby mi na niego namiar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy montażu BRD do AFNa wszystko P&P :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja seria na tych samych gratach miała 140KM, po remapie 172 na ori pompie 10 bez FMIC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałbym się dowiedzieć co potrzebne do montażu BRD, czy trzeba mieć jakieś redukcje(jakie) itp, co zaślepić, co zmienić itp.

 

Potrzebujesz tylko jednej rzeczy... śruby do zaślepienia otworu na sondę egt w części gorącej. Do tego poszukaj śruby do felg bo to ten sam skok :P

 

Co do osoby która kilka dni temu wykręciła na takim stupie 171,5km i 349nm to namiar + wykres znajdziesz u mnie w temacie z wtryskami (maikpl) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71902&page=4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo od BRD ma szerszy wylot powietrza w części zimnej więc nie nasuniesz węża "S" od AFN (chyba że jakiś magik jesteś) wnioskuję ze masz ori IC więc proponuję ci wymienić wąż "S" na taki od AWX/AVF kątówką rozciąć szybko złączkę (tylko ostrożnie by nie uszkodzić węża) wąż od AWX/AVF ze zdjętą szybko złączką bez problemu nachodzi na wylot powietrza turbiny BRD......o śrubie zaślepiającej koledzy już pisali......reszta jest P&P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakby tak posmarować (smarem czy czymś podobnym) ori wąż z części zimnej i kombinować na chama wcisnąć lub na gorąco... to może by się udało bo ktoś już mi pisał, że miał mały problem z wciśnięciem węża, ale dał rady i śmiga na BRD.

Śruby m14 mam jakieś tam (ew. jedną dokupię by miec do stalówek na zimę cały komplet).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie straszcie chłopaka, że węża nie naciągnie bo można to zrobić za pomocą płaskiego śrubokręta;)

Żadnym smarem nic nie smaruj bo ori węże są dosyć rozciągliwe, a mówię to nie z gdybań tylko z autopsji:P np. wąż od dolotu 51mm też się dało naciągnąć na 57mm beż problemu;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak już chcesz smarować, to zagotuj wody w czajniku, wlej wrzątek do kubka, zanurz go na minute a potem Ciśnij na turbo :D Sprawdzone :)

 

Ale bez problemów wejdzie Ci wąż od AFNa!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj od razu bez problemu.. :) Bez problemu nic się nie da.. :) Ale jak się pomęczysz to i się zmieści.. :P

 

Małe problemy przy założeniu są ale wejść wejdzie.. także zakładając ten wąż nie w mawiaj sobie, że się nie da bo na pewno się da i musi wejść skoro innym wchodził.. :)

 

I faktycznie jedyne czym się różni BRD od AFN to otworem na czujnik który musisz zaślepić.. a po za tym wszystko wejdzie.. :)

 

A i jeszcze jeden problem napotkasz na drodze.. a dokładnie przewód podciśnieniowy.. do AFN przychodzi do gruszki cieńki nie pamiętam jaka to średnica, a do BRD jest ten grubszy.. dlatego kup sobie nowy przewód podciśnieniowy ten grubszy chyba 6mm i go wymień bo z zaworu sterującego turbiną wychodzi przewód 6mm i jest zwężony w pewnym momencie na cienki i wchodzi do gruszki.. a Ty wymień od zaworu do gruszki na gruby i będzie śmigać.. :)

 

Powodzenia w wymianie.. już chyba wszystko masz wypisane co trzeba do zmiany.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A i jeszcze jeden problem napotkasz na drodze.. a dokładnie przewód podciśnieniowy.. do AFN przychodzi do gruszki cieńki nie pamiętam jaka to średnica, a do BRD jest ten grubszy..

Na ten problem zastosowałem sztuczkę jaką opisał jarucki i działa w 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to kupię dziś taki przewód do gruchy,

wielkie dzięki za informacje wszystkim, a szczególnie tym którzy wierzyli, że da się zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TURBO BRD zamontowane (więcej w moim poście z opisem paska)

 

Mam pytanie czy BRD na wolnych obrotach przy spokojnej jeździe do 2tyś gwiżdże jakby w czajniku woda się gotowała (chyba, że ten typ tak ma)- bo u mnie tak jest. Dopiero jak już się wzbudzi do pracy czyli 2,2tys/2,3tyś to zaczyna się typowy świst dla turbiny (tak mam bezpośrednio po montażu turbo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbiny takie czy inne niektóre tak mają same w sobie:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.jestem tu nowy.poszukuje kogos co zmienił by mi mape w sterowniku silnika za przyzwoite pieniadze.mam wtryski 216.moje auto to passat b4 1.9tdi 90km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja również przygotowuje sie do wymiany turbo na to od silnika 2.0 TDi 170 KM BRD KKK.

Moje pytanie brzmi następująco:

Warto brać regenerowane turbo w dobrym warsztacie (boscha) czy lepiej uzywkę kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności