xplo Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2010 (edytowane) Witam Piszę w imieniu brata, chce on zmienić autko, aktualnie jeździ Vectra B 99 rok. Jego znajomy z tej samej korporacji kupił rok temu B6 2.0 TDI - brat się nie zna dokładnie na tych kodach silników, czy ma DPF itp. Więc powiedziałem mu aby się go spytał i jutro ma zamiar to zrobić. Ja czytałem swego czasu sporo o tych silnikach bo sam chciałem taki ale w Golfie V. Proponowałem bratu 1.9 TDI 105 km, jednak sam tak przemyślałem tą sprawę i wydaje mi się, że będzie to straszny muł. Autko oczywiście Variant. Dokształciłem się czytając forum i poradziłem mu rocznik od 2007. Jednak tak czytałem i chyba po 2007 kod silnika BMP wszystkie są z DPF-ami ? Pomimo tego wydaje mi się, że 2.0 TDI 140 km byłby lepszym wyborem pod względem dynamiki, elastyczności a wcale tak dużo by nie spalił, jednak naczytałem się na temat tego co siada czyli ten dwumas, głowica, wtryski itd. Wiem na pewno, że BKD jest złym wyborem, obiło mi się, że te 16v są wadliwe, i szukać 8v (zapewne wszystkie z DPF-em?) Chciałbym uprzedzić, brat nie chce innego auta. Więc takie odpowiedzi są zbędne. Według mnie jest to dobre auto na taxi, przestronne, wygodne, dobrze wykończone a w końcu jest to jego miejsce pracy więc musi się czuć komfortowo. Auto będzie szukał w wersji comfortline, z wyposażenia co interesuje to samościemniające lusterko, multifunkcyjna kierownica, duży FIS, podgrzewane fotele, 4 elektryczne szyby, najlepiej nagłośnienie z większą ilością głośników 10 ?, climatronic. Prosiłbym abyście napisali co o tym myślicie (może zasugerujecie jaki kod silnika 2.0 TDI byłby najlepszy na taxi), ale powtarzam jedynie wchodzi w gre B6-tka. Kwota 50 tyś zł. Ups chyba zły dział Edytowane 23 Września 2010 przez xplo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #2 Napisano 23 Września 2010 (edytowane) 80% taxi w niemczech passat,touran,octavia, ma silnik 1,9tdi 105ps idealny na taryfe niech brat szuka 105 ps http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searchresults.html?pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25%2C4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25200&makeModelVariant2.modelId=37&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.makeId=22900&makeModelVariant3.modelId=10&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxPrice=9001&ambitCountry=DE&siteId=GERMANY&features=TAXI&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de Edytowane 23 Września 2010 przez olekot13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #3 Napisano 24 Września 2010 Liczyłem na więcej odpowiedzi, jeśli jednak zdecydowałby się na 2.0 TDI to który kod silnika szukać ? Oczywiście bez DPF-a. Jednak tak w sercu jestem przekonany, że 1.9 TDI niezawodny ale do takiego ciężaru autka jeszcze Variant może wykończyć kierownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #4 Napisano 24 Września 2010 105 na Taxi nie będzie muł, pewny silnik mało pali, dynamika zadowalająca z tego co wiem ma inną skrzynię biegów, występującą w golfie+, altei itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #5 Napisano 24 Września 2010 Od którego roku są 105-tki z DPF-ami ? Oraz który kodowo silnik wybrać ? Kwota 50 tyś a jeśli się da to niższa. Wyposażenie: Auto będzie szukał w wersji trendline / comfortline, z wyposażenia co interesuje to samościemniające lusterko, multifunkcyjna kierownica, duży FIS, podgrzewane fotele, 4 elektryczne szyby, najlepiej nagłośnienie z większą ilością głośników 10 ?, climatronic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #6 Napisano 24 Września 2010 koleś ma 2.0 tdi też na taksie i zadowolony tylko on ma BMP 2006 z dpf . Niemiaszki mają wszystkie 1,9 bluemotion bo euro klasy panują tylko dla tego ,moim zdaniem .A dpf-u bym się nie obawiał ,mam i od półtorej roku nic z nim się nie dzieje ,jeżeli się zacznie to wytnę dziada i już :DA bynajmniej nie będzie bąków sadził przy depnięciu ,dla mnie nie jest to takie głupie ten dpf , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #7 Napisano 24 Września 2010 Dla mnie też nie jest to głupie, gdyby nie powodował problemów. Mój brat jeździ jak to powiedzieć strasznie wolno, zmienia biegi do 2 tyś obr. Już mu to mówiłem, że jak będzie miał tera diesla to zapiecze kierownice, więc jeszcze do tego by dochodził DPF, który by się wypalał co 100-200 km zapewne, zwiększone spalanie itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #8 Napisano 24 Września 2010 przy 16 calach i przy takiej co opisujesz jeździe 7 litrów mu pociągnie ,a jak zacznie wypalać to 7,2 i to na mieście panie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #9 Napisano 24 Września 2010 No nie wiem, sporo o tych Dpf-ach czytałem i raczej nie proponowałbym zakupu auta z tym bratu na taxi. Czy ktoś mógłby powiedzieć jaki kod we wlepie oznacza, że auto posiada DPF ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan201 Zgłoś #10 Napisano 24 Września 2010 Silnik BKD nigdy nie był montowany w Passacie. Do tego nie wiem dlaczego piszesz, że BKD jest złym wyborem. Na pewno nie ma wadliwego napędu pompy oleju i wyrabiającego się zabieraka i gniazda w wałkach wyrównoważających. Jedyna wada tego silnika jak i większości silników 2.0 TDI (16V) montowanych w Passatach to pękające głowice. Ale to nie występuje jakoś nagminnie, napewno rzadziej niż awaria samarowania w silnikach z wałkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #11 Napisano 24 Września 2010 bratu polecam 1.9 na taxę. nawet z DPF, to mozna usunąć. w mieście w zupełności wystarczy. moim wykulałem 20 tyś w 4 miesiące. na liczniku mam 210 tyś. jeszcze się nic nie urwało, nic nie było naprawiane. co nie znaczy ze zaraz się nie urwie. ale zdecydowana większoość 2.0 TDI nie dobija 160 tyś km bez poważniejszej awarii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #12 Napisano 25 Września 2010 Hej luccass jeździsz na taxi tym passkiem ? Czy posiadasz wersję z DPF-em ? Czy orientujesz się może które kodowo 1.9 TDI nie posiada DPF-a ? Czytałem wczoraj topic o BLS-ie tutaj na forum i niezbyt zachęca ten silniczek. Ty masz chyba BXE ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #13 Napisano 25 Września 2010 W moim BXE nie ma DPF a czy jest czy nie ma to informację będziedz miał na wlepce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #14 Napisano 25 Września 2010 Czytałem wczoraj topic o BLS-ie tutaj na forum i niezbyt zachęca ten silniczek. Ja już jezdze 2 BLS'em przejechałem nimi ok 150 tyś i nic się nie dzieje , nie bierze ani grama oleju także nie mogę złego słowa powiedzieć na BLS'a A jak mało mocy to można chipa zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #15 Napisano 25 Września 2010 Stiepa o tym to wiem, ale jaki kod odpowiada, czy jest DPF czy nie ma na wlepie ? Jest tam napisane gdzieś DPF ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #16 Napisano 25 Września 2010 ale jaki kod odpowiada, czy jest DPF czy nie ma na wlepie ? 7GG = Emission standard EU4 DPF Chyba o ten chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #17 Napisano 25 Września 2010 (edytowane) Tak dokładnie siedzę i czytam forum, już wiem, że 2.0 TDI nie polecę bratu :manga Znalazłem także ten kod 0GG to brak, a 7GG ma DPF. Doczytałem, że większość BLS ma DPF, a BXE nie więc chyba trzeba szukać BeXE. Edytowane 25 Września 2010 przez xplo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #18 Napisano 27 Września 2010 Hej luccass jeździsz na taxi tym passkiem ? Czy posiadasz wersję z DPF-em ? Czy orientujesz się może które kodowo 1.9 TDI nie posiada DPF-a ? Czytałem wczoraj topic o BLS-ie tutaj na forum i niezbyt zachęca ten silniczek. Ty masz chyba BXE ? z kodów wynika że DPF mam, nie jeżdze taxi, ale robie 50 tyś na rok, więc w miejscu nie stoję. jak jest problem z DPF to się czyści, albo wycina. z tego co wiem BXE ma DPF każde. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #19 Napisano 28 Września 2010 Dzięki za odpowiedź, z tego co wyczytałem tutaj na forum to większość BLS ma DPF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek5810 Zgłoś #20 Napisano 19 Września 2013 (edytowane) Panowie powiedzcie, czy ktoś jeździ Passatem B5FL po taxi Niemiec? Mam chęć kupić takiego Passka. Chcę się wybrać do Berlina albo Hamburga. Interesuje mnie tylko, czy ktoś jeździ budyniowym Passatem i jak się sprawuje. Nie chcę odpowiedzi typu: lepiej zadbanego B5 z niższym przebiegiem itd. Dzisiaj już się nie patrzy na przebieg. Jak ktoś coś wie to byłbym wdzięczny za każde info. Wiem, że to dział B6 ale nie ma takiego tematu w dziale B5 Edytowane 19 Września 2013 przez maciek5810 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach