szczetke Zgłoś #101 Napisano 16 Maja 2011 (edytowane) moja druga pompka sypie błędami(zwarcie do plusa,przekroczona granica regulacji) umówiłem sie do Autopremium w Poznaniu zobaczymy co powie VAS jeżeli będzie odpowiedni błąd naprawa za Free autko narazie na chodzie Po rozmowie tel z ASO autko musi przyjechać na lawecie zostaje czekać na awarie!!!. Edytowane 17 Maja 2011 przez szczetke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #102 Napisano 16 Maja 2011 a jaki numer błedu wyskakuje podczas problemów z pompowtryskiwaczami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #103 Napisano 16 Maja 2011 (edytowane) po skasowaniu błędów wracają po tygodniu: 004708 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 2 (N241): przekroczono granicę regulacji P1264 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny Edytowane 16 Maja 2011 przez szczetke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomassss Zgłoś #104 Napisano 16 Maja 2011 "004708 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 2 (N241): przekroczono granicę regulacji P1264 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny" przy tych błędach moim zdaniem na 99 % do wymiany nie pompka tylko wiązka zasilająca wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rm888 Zgłoś #105 Napisano 16 Maja 2011 to niestety mój Passat jest w tym 1%, wymieniłem wiązkę w ASO i nadal jak sypał błędami tak sypie (zresztą już prawie 2 lata) 004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded P1264 - 006 - Short to Plus - Intermittent 004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 006 - Short to Plus - Intermittent 004711 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 006 - Short to Plus - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukop2 Zgłoś #106 Napisano 16 Maja 2011 mam spisane bledy dzieki ktorym pasior kwalifikuje sie d wymiany wtryskow - jutro rano zapodam bo mam pracy .... wszystkie salony robia akcje serwisowa na wtryski ale nie chwala sie tym majac nadzieje ze przyjedzie kowalski ktory z checia zaplaci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #107 Napisano 16 Maja 2011 mam spisane bledy dzieki ktorym pasior kwalifikuje sie d wymiany wtryskow - jutro rano zapodam bo mam pracy .... wszystkie salony robia akcje serwisowa na wtryski ale nie chwala sie tym majac nadzieje ze przyjedzie kowalski ktory z checia zaplaci no to fajnie kolego - dzieki za pamiec o nas biednych urzytkownikach b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukop2 Zgłoś #108 Napisano 17 Maja 2011 Numery błędów jaki podano mi w bydgoskim salonie 17925 - P1517 8578 - P2146 17448 - P1040 17796 - P1388 17978 - P1570 Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki76 Zgłoś #109 Napisano 17 Maja 2011 Mi wyskoczyl blad 17678 PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270-006 Short to plus- Intermittent co wedlug spisu kolegi lukop2 nie kwalifikuje sie do darmowej naprawy. Auto jezdzi tylko raz wlaczyl sie tryb awaryjny przy ok 160kmh, ktory po ponownym uruchomieniu zniknal.Zreszta nie wiem czy ta akcja jest takze w Anglii, szperalem troszke na angielskich forach i paru osoba udalo sie naprawic za pol ceny. Chcialbym wymienic wiazke zasilajaca wtryski, czy moze ktos zna numer katalogowy tej wiazki do BKP ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #110 Napisano 17 Maja 2011 17978 - P1570 - Engine Start Blocked by Immobilizer - zastanawia mnie co do pompowtrysku ma immo...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukop2 Zgłoś #111 Napisano 17 Maja 2011 aby nie było koledzy , podałem błędy jakie podał mi bydgoski salon ... nie pracuje tam wiec nie biorę odpowiedzialności za ta informacje jakby co .. a akcja dotyczy wszystkich samochodów VW i wszystkie salony sa w nią objete ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #112 Napisano 17 Maja 2011 i faktycznie nie musi być u nich auto serwisowane??? Bo ostatni serwis mailem Lipiec 2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #113 Napisano 17 Maja 2011 przy tych błędach moim zdaniem na 99 % do wymiany nie pompka tylko wiązka zasilająca wtryski no to złe masz zdanie, przy zwarciu pompki bardzo często siada także wiązka...sama wiązka do wymiany to przypadek dość rzadki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreas2 Zgłoś #114 Napisano 17 Maja 2011 Chcialbym wymienic wiazke zasilajaca wtryski, czy moze ktos zna numer katalogowy tej wiazki do BKP ? 03G 971 033 M - w ASO około 377,- brutto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukop2 Zgłoś #115 Napisano 17 Maja 2011 auto nie musi miec historii serwisowej , wazne aby bylo VW i aby nie bylo grzebane przy pompkach np regenrecja - wtedy podobno odpada ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #116 Napisano 17 Maja 2011 a ja tak profilaktycznie pytałem w serwisie w Tarnowie tylko jeszcze w kwietniu to się dowiedziałem że serwis dopłaca do takiej wymiany cos ok.70% ale żeby pokrywali 100% to nic takiego mi nie mówili sprawdzili tylko jakie mam wtryski po nr. VIN i powiedzieli że jak mi padnie to łapę się na tą dopłatę ale żeby pokryli 100% to nic takiego mi nie powiedzieli no chyba że to dopiero w maju się zmieniło???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukop2 Zgłoś #117 Napisano 18 Maja 2011 tak , niby od maja pokrywaja 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
servee79 Zgłoś #118 Napisano 18 Maja 2011 Dokładnie od 28 kwietnia. Tak wynika z informacji, którą otrzymałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #119 Napisano 18 Maja 2011 Dobra wiadomość, z tego co zdołałem się zorientować czytając to forum od kilku miesięcy każdego po przebiegu 150 kkm czeka prędzej czy później padnięcie pompowtrysku/ów. Jeszcze żeby VAG zajął się napędem pomy oleju to było by super (bo padnięcie pompy oleju jest raczej gorsze niż wtrysku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #120 Napisano 18 Maja 2011 z bardzo sprawdzonego źródła dorzuce swoje 3 grosze VW oczywiście bierze się za wymiane, ale daje też kilka innych obostrzeń - Kazde auto jest traktowane indywidualnie, zrzut z VAS'a/VAG'a jest wysyłany do KT i tam dalej, wiec decyzja zapada nie odrazu a po kilku dniach, dlatego nie ma sytuacji ze konkretne kody błedów są brane pod uwagę, i też ze to w PL decydują o naprawie, tylko w DE - Każde auto nie może być starsze niż 7 lat - W przypadku jakiejkolwiek ingerencji we wtryski (regeneracja, itp), nie kwalifikujemy się - Auta po programach tez się nie kwalifikują - jeżeli Auto ma więcej niż 150 tyś km wtedy VW zwraca do 75% kosztów, powyżej 200 tyś sprawa jest rozpatrywana indywidualnie - akcja dotyczy tylko i wyłacznie polski i niemiec - akcja trwa od 28 kwietnia 2011, narazie bezterminowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach