Skocz do zawartości
s27

Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA !!!

Rekomendowane odpowiedzi

moja druga pompka sypie błędami(zwarcie do plusa,przekroczona granica regulacji) umówiłem sie do Autopremium w Poznaniu zobaczymy co powie VAS jeżeli będzie odpowiedni błąd naprawa za Free autko narazie na chodzie

 

Po rozmowie tel z ASO autko musi przyjechać na lawecie zostaje czekać na awarie!!!.

Edytowane przez szczetke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaki numer błedu wyskakuje podczas problemów z pompowtryskiwaczami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po skasowaniu błędów wracają po tygodniu:

 

004708 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 2 (N241): przekroczono granicę regulacji

P1264 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny

Edytowane przez szczetke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"004708 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 2 (N241): przekroczono granicę regulacji

P1264 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny"

 

 

przy tych błędach moim zdaniem na 99 % do wymiany nie pompka tylko wiązka zasilająca wtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to niestety mój Passat jest w tym 1%, wymieniłem wiązkę w ASO i nadal jak sypał błędami tak sypie (zresztą już prawie 2 lata)

004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

P1264 - 006 - Short to Plus - Intermittent

004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded

P1261 - 006 - Short to Plus - Intermittent

004711 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam spisane bledy dzieki ktorym pasior kwalifikuje sie d wymiany wtryskow - jutro rano zapodam bo mam pracy .... wszystkie salony robia akcje serwisowa na wtryski ale nie chwala sie tym majac nadzieje ze przyjedzie kowalski ktory z checia zaplaci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam spisane bledy dzieki ktorym pasior kwalifikuje sie d wymiany wtryskow - jutro rano zapodam bo mam pracy .... wszystkie salony robia akcje serwisowa na wtryski ale nie chwala sie tym majac nadzieje ze przyjedzie kowalski ktory z checia zaplaci :)

 

no to fajnie kolego - dzieki za pamiec o nas biednych urzytkownikach b6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numery błędów jaki podano mi w bydgoskim salonie

 

17925 - P1517

8578 - P2146

17448 - P1040

17796 - P1388

17978 - P1570

 

Powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi wyskoczyl blad 17678 PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270-006 Short to plus- Intermittent co wedlug spisu kolegi lukop2 nie kwalifikuje sie do darmowej naprawy. Auto jezdzi tylko raz wlaczyl sie tryb awaryjny przy ok 160kmh, ktory po ponownym uruchomieniu zniknal.Zreszta nie wiem czy ta akcja jest takze w Anglii, szperalem troszke na angielskich forach i paru osoba udalo sie naprawic za pol ceny.

 

Chcialbym wymienic wiazke zasilajaca wtryski, czy moze ktos zna numer katalogowy tej wiazki do BKP ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17978 - P1570 - Engine Start Blocked by Immobilizer - zastanawia mnie co do pompowtrysku ma immo...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aby nie było koledzy , podałem błędy jakie podał mi bydgoski salon ... nie pracuje tam wiec nie biorę odpowiedzialności za ta informacje jakby co ..

 

a akcja dotyczy wszystkich samochodów VW i wszystkie salony sa w nią objete .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i faktycznie nie musi być u nich auto serwisowane??? Bo ostatni serwis mailem Lipiec 2009

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy tych błędach moim zdaniem na 99 % do wymiany nie pompka tylko wiązka zasilająca wtryski
no to złe masz zdanie, przy zwarciu pompki bardzo często siada także wiązka...sama wiązka do wymiany to przypadek dość rzadki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcialbym wymienic wiazke zasilajaca wtryski, czy moze ktos zna numer katalogowy tej wiazki do BKP ?

03G 971 033 M - w ASO około 377,- brutto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto nie musi miec historii serwisowej , wazne aby bylo VW i aby nie bylo grzebane przy pompkach np regenrecja - wtedy podobno odpada ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja tak profilaktycznie pytałem w serwisie w Tarnowie tylko jeszcze w kwietniu to się dowiedziałem że serwis dopłaca do takiej wymiany cos ok.70% ale żeby pokrywali 100% to nic takiego mi nie mówili sprawdzili tylko jakie mam wtryski po nr. VIN i powiedzieli że jak mi padnie to łapę się na tą dopłatę ale żeby pokryli 100% to nic takiego mi nie powiedzieli

no chyba że to dopiero w maju się zmieniło????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak , niby od maja pokrywaja 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie od 28 kwietnia. Tak wynika z informacji, którą otrzymałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość, z tego co zdołałem się zorientować czytając to forum od kilku miesięcy każdego po przebiegu 150 kkm czeka prędzej czy później padnięcie pompowtrysku/ów. Jeszcze żeby VAG zajął się napędem pomy oleju to było by super (bo padnięcie pompy oleju jest raczej gorsze niż wtrysku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z bardzo sprawdzonego źródła dorzuce swoje 3 grosze

 

VW oczywiście bierze się za wymiane, ale daje też kilka innych obostrzeń

- Kazde auto jest traktowane indywidualnie, zrzut z VAS'a/VAG'a jest wysyłany do KT i tam dalej, wiec decyzja zapada nie odrazu a po kilku dniach, dlatego nie ma sytuacji ze konkretne kody błedów są brane pod uwagę, i też ze to w PL decydują o naprawie, tylko w DE

- Każde auto nie może być starsze niż 7 lat

- W przypadku jakiejkolwiek ingerencji we wtryski (regeneracja, itp), nie kwalifikujemy się

- Auta po programach tez się nie kwalifikują

- jeżeli Auto ma więcej niż 150 tyś km wtedy VW zwraca do 75% kosztów, powyżej 200 tyś sprawa jest rozpatrywana indywidualnie

- akcja dotyczy tylko i wyłacznie polski i niemiec

- akcja trwa od 28 kwietnia 2011, narazie bezterminowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności