s27 Zgłoś #1 Napisano 21 Września 2010 Witam pojawiła się oferta regeneracji pompowtryskiwaczy firmy SIEMENS do 2.0TDI. proponuję zamieszczać info przez osoby które skorzystały z usługi tej firmy lub innych, może w końcu ktoś będzie je regenerował skutecznie http://allegro.pl/03g130073d-wtrysk-siemens-naprawa-03g-130-073-m-i1230315715.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #2 Napisano 21 Września 2010 Mialem klienta ze standartowa usterka. Padla elektronika w pompce a jak wiadomo na siemensie sa szeregowo polaczone wiec auto zgaslo i tyle z zycia mialo. Przebieg REALNY 140tys km Wymontowalem wtryski i zostaly wyslane do ww zakladu. Przyszly po 2dniach. Po wlozeniu odpalil bez protestow. Korekcje w normie. BIPy tez ladne. Mysle ze warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #3 Napisano 21 Września 2010 pojawiła się oferta regeneracji pompowtryskiwaczy Podałeś link do aukcji - za 2 miesiące nie będzie wiadomo o co chodzi. Podlinkuj sprzedawcę, to będzie mógł sobie ktoś sprawdzić czy gość dalej ma to w ofercie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawaroti Zgłoś #4 Napisano 22 Września 2010 Link do sprzedawcy (dla potomnych): http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1165425 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #5 Napisano 22 Września 2010 A jak sprawdzic czy mam wtryski SIEMENS czy BOSCH? VCDS'em można? czy dopiero po padnieciu sie dowiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #6 Napisano 22 Września 2010 Mozna sprawdzic VDCS zobacz czy sterownik jak sie identyfikuje wyzuca gdzies opis PPD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #7 Napisano 22 Września 2010 A to nie po kodzie silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #8 Napisano 5 Listopada 2010 widzę kolejną atrakcyjniejszą ofertę naprawy na allegro, link do osoby która wystawia aukcję za 550zł http://allegro.pl/show_user.php?uid=1224829 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #9 Napisano 6 Listopada 2010 U mnie taki zapis: Component: R4 2.0l PPD1.5 G 0907 czyli jakie mam pompowtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #10 Napisano 6 Listopada 2010 U mnie taki zapis: Component: R4 2.0l PPD1.5 G 0907 czyli jakie mam pompowtryski? Przepraszam kolegę ale post napisany jest nie na temat, zakładając nowy wątek miałem na myśli przybliżenie tematu związanego z dużymi kosztami jakie dotykają użytkowników 2.0TDI na oprogramowaniu SIEMENSA bo przy wymianie 4 szt. na nowe to koszt w obecnie min. 5 - 6 tys. zł. a w przypadku ich regeneracji, która zawsze jest wątpliwa zmniejszają się o 50% tylko czy gra warta świeczki na dłuższą metę Proszę pisać o regeneracji SIEMENSA i nie dopytywać o inne sprawy, kto jakie ma oprogramowanie i wtryskiwacze jest post na forum z podanymi kodami silnika tylko należy troszeczkę poszperać !!! :kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #11 Napisano 6 Listopada 2010 (edytowane) Nie warto za 550 zł i pół roku gwarancji podawałem linka do stronyhttp://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71558&page=6 z kolesiem który daje rok gwarancji i robi to za 600 zł rachunek jest prosty a decyzja należy do was. Wiem że robił to dla rob555 i był zadowolony co prawda nie minął rok ale życie pokaże . Edytowane 6 Listopada 2010 przez robert.gda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr81 Zgłoś #12 Napisano 10 Listopada 2010 Witajcie, Mam problem. Ostatnio podczas jazdy komp odłączał mi turbo i okazało się że turbina jest do wymiany. Niestety za którymś razem jak odłączyło mi turbo pojawił się błąd pompowtryskiwacza. U mechanika skasowaliśmy błąd z kompa i wymieniłem turbinę. Po zamontowaniu okazało się że jeden z pompowtrysków ma większą dawkę palia niż pozostałe. Silnik wpada w drgawski na wolnych obrotach i jest to bardzo czuć. Jest tak na zimnym i ciepłym silniku. Ciekawy jestem czy ktoś z was miał taką usterkę? Czy jest to wina, uszkodzenie pompowtruskiwacza i trzeba go zregenerować? czy może to coś innego sprawia że jeden z siemiensów pompuje więcej paliwa na ustawieniach fabrycznych, dodam że pompa ciśnienia była wymieniana w wakacje. dzięki za pomoc. ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:25 ---------- ok, sorrki nie przeczytałem 2 postów wyżej. sprawa jest na inny temat w forum. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #13 Napisano 14 Listopada 2010 pojawia się kolejna oferta naprawy, link do gościa który wystawia aukcję http://allegro.pl/show_user.php?uid=4231416 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #14 Napisano 14 Listopada 2010 pojawia się kolejna oferta naprawy, link do gościa który wystawia aukcję http://allegro.pl/show_user.php?uid=4231416 Gość w opisie aukcji pisze że po regeneracji u niego poza udzieloną pisemną gwarancją udziela ustnej porady aby w przyszłości uniknąć podobnej usterki? Dobrze by było uzyskać taką poradę zanim padnie mi wtrysk a właśnie mam siemens tylko czy ktoś tak za free udzieli takiej porady? może jak ktoś się zdecyduje na regenerację u w/w to podzieli się tą informacją żeby uchronić innych przed przykrą awarią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #15 Napisano 18 Listopada 2010 PPD1.5 PPD= Piezo Pumpe Düse (piezo pompowtryskiwacze) 1.5 - generacja techniczna dot. sterowania, końcówek, etc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benton Zgłoś #16 Napisano 8 Grudnia 2010 Skorzystałem z regeneracji wtrysków siemensa z aukcji użytkownika allegro: Aneta374. Przy 2 sztukach, bez faktury, zapłaciłem 900pln. Samochód jeździ teraz bez problemu. Można polecić takie rozwiązanie Jeśli chodzi o wspomnianą poradę z opisu aukcji, to usłyszałem, że należy wymienić wiązkę zasilającą pompowtryskiwacze na nową z ASO, koszt części podobno ok 350pln. Jaka jest zasadność takiej wymiany - nie wiem, nie wiem też czy ten koszt jest realny. Może teraz stosują inny stop jako materiał przewodów albo dorzucili jakieś zabezpieczenia, są mniejsze zakłócenia... laikowi trudno powiedzieć. Jeżeli ktoś wymieniał taką wiązkę, to niech podzieli się spostrzeżeniami oraz nr katalogowym części w VW. Pozdrawiam i życzę jak najdłuższych przebiegów bez usterki pompowtryskiwaczy 03G130073D / 03G130073M. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #17 Napisano 8 Grudnia 2010 Regeneracja wiadomo a jaka cena aby zakupić nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #18 Napisano 8 Grudnia 2010 od 1400-1500 w górę za jeden w serwisie jakieś 2800 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #19 Napisano 9 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o wspomnianą poradę z opisu aukcji, to usłyszałem, że należy wymienić wiązkę zasilającą pompowtryskiwacze na nową z ASO, koszt części podobno ok 350pln. Jaka jest zasadność takiej wymiany - nie wiem, nie wiem też czy ten koszt jest realny. Może teraz stosują inny stop jako materiał przewodów albo dorzucili jakieś zabezpieczenia, są mniejsze zakłócenia... laikowi trudno powiedzieć.Jeżeli ktoś wymieniał taką wiązkę, to niech podzieli się spostrzeżeniami oraz nr katalogowym części w VW. Jeżeli ktoś wymieniał tak profilaktycznie w/w listwę to proszę o opinie na ten temat jaki koszt itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siemens_PPD Zgłoś #20 Napisano 13 Grudnia 2010 Witam. Zajmuję się regeneracją oraz zapobieganiem przed wystąpieniem zwarcia w cewkach piezoelektrycznych w pompowtryskiwaczach Siemens PPD w VW Passat 2.0 TDI tel 792830476 EMAIL [email protected] Co najważniejsze w tym że po zrobieniu kompletu wtrysków zapomina się o temacie zwarcia w cewkach gdyż nie wystąpi ono już w poprawionej przeze mnie Cewce. Wypróbowane we własnym aucie 88 tyś już przejechałem po naprawie Passat 2.0 TDI BKP Przebieg 234 tyś 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach