Skocz do zawartości
s27

Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA !!!

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec tak

Jestem po wymianie wtrysku nr4 w Krakowie u Beltowskiego całkowicie za darmo, niestety sprawa w moim przypadku była bardzo skomplikowana.

Auto stanęło w Szwecji na autostradzie po ściągnięciu auta do aso okazało się że nie mają czasu, gość z pomocy zaproponował inny warsztat (normalka) mając nadzieję że szybko zlokalizują problem zgodziłem się I TO BYŁ BŁĄD.

Po 2 dniach szukania stwierdzili że wtrysk nr1 zapytali czy wymieniamy, moja odpowiedz oczywiście że tak była szansa że w końcu pojadę dalej, po zamontowaniu nowego wtrysku zonk auto nie pali. :zeco

Wtryskiwacz z częściami które kupiłem kosztował ponad 4000zł do tego ich robocizna ok 1500zl.

Zabrałem auto do Polski (kolejne koszty) i tu na szczęście wymiana za darmo jak sie okazało pompki nr 4 a nie 1 jak diagnozowali w niby "warsztacie"

 

Chciałbym przestrzec ludzi którym padnie wtrysk za granicą, naprawiajcie tylko w ASO, jest bardzo duża szansa naprawy za darmo i uniknięcia niepotrzebnych kosztów (jak w moim przypadku ok 8000zl)

 

Pozdrawiam i życzę jak najmniej awarii

 

 

edit

Kolego marekbialek co do czasu w jakim zapada decyzja to bardzo się mylisz, nie jest to kilka dni a kilka minut (może godz) u mnie decyzja zapadła praktycznie odrazu po odczytaniu odpowiedniego błędu, o których już było pisane kilka postów wcześniej

Edytowane przez trix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po zamontowaniu dwóch regenerowanych pompowtrysków przy przyśpieszaniu auto drży, co może być przyczyną tego? Po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów.

Edytowane przez pas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich na forum!

Auto przerywa przy obrotach 1800 na zimnym silniku. Występuje taki błąd: 4508 Ventil fuer Pumpe/Duesel Zylinder 2-N241 Regelgrenze ueberschritten, sporadic error.

Czy kończy się 2gi pompowtrysk? Może ktoś pomoże.

auto ma przejechane ok 220tyś, w tamtym roku jesienią pojawiły się podobne obiawy i auto po jakimś czasie staneło, pompowtrtysk i wiązka do wymiany koszt ASO 3300pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

Wczoraj byłem w serwisie Plichta w Gdańsku. Bardzo miła obsługa, ale nie otym .Po pierwsze zdiagnozowali usterke nad którą myślało par ę dobrych i zaufanych warsztatów, w jednym kazano wymienić przekładnię kierowniczą , niepotrzebne koszta itd ( 3 mies. walki).

 

 

PO DRUGIE

DOSTAŁEM INFORMACJĘ ŻE WTRYSKI SIEMENSA ( BMA I INNE ) BĘDĄ WYMIENIONE RAZEM Z WIĄZKĄ (AUTO NA LAWECIE , NIE GRZEBANE WTRYSKI) CAŁKOWICIE ZA DARMO. AUTO DO 6 LAT, Z HISTORIĄ SERWISOWĄ. TYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

jAK ZWYKLE ŻYCIE ZWERYFIKUJE.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PO DRUGIE

DOSTAŁEM INFORMACJĘ ŻE WTRYSKI SIEMENSA ( BMA I INNE ) BĘDĄ WYMIENIONE RAZEM Z WIĄZKĄ (AUTO NA LAWECIE , NIE GRZEBANE WTRYSKI) CAŁKOWICIE ZA DARMO. AUTO DO 6 LAT, Z HISTORIĄ SERWISOWĄ. TYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

jAK ZWYKLE ŻYCIE ZWERYFIKUJE.

 

Ale niusa walnąłeś!

Przeczytałeś chociaż kilka ostatnich postów zanim go ten tego... napisałeś?

I te duże litery...:kwasny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- jeżeli Auto ma więcej niż 150 tyś km wtedy VW zwraca do 75% kosztów, powyżej 200 tyś sprawa jest rozpatrywana indywidualnie

 

Skąd masz kolego takie informacje?? moje ma 400tyś i nawet nie wspomnieli o czymś takim,wytrsk wymieniony za free, decyzja takze zapada praktycznie odrazu po odczytaniu kodu błedów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powitac kolegow,w moim pasku narazie jest wszystko ok,ale co jak by padly w uk???

czy ktos was sie spotykal z wymiana za free?? jak kto wyglada na wyspach??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, po zamontowaniu dwóch regenerowanych pompowtrysków przy przyśpieszaniu auto drży, co może być przyczyną tego? Po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów.

Musi sie uklad odpowietrzyc i to tyle a co do UK nie ma tu nic za darmo ja bylem w ASO bo mi siadal i po ciezkich targach 860 hehe kupilem nowke z ebaya za 260 plus wymiana u znajomego 60 wiec 320 to nie jest jeszcze zle pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, po zamontowaniu dwóch regenerowanych pompowtrysków przy przyśpieszaniu auto drży, co może być przyczyną tego? Po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów

 

Moze kolego wrescie odzyskal moc i Nm dwumasowka szarpia?

Albo te dwa co zostaly sa tak slabe ze jest duza roznica wydajnosci na 2cyl...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W marcu pisałem o reg. pompek - auto po kilku tygodniach zaczęło ciężej odpalać, silnik na wolnych obrotach faluje, przydymia na czarno, po odpaleniu nie pracuje 4 cyl. i BIP 0,00 ale po chwili załapuje a po odczytaniu błędów wywaliło;

 

004711 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 3 (N242): przekroczono granicę regulacji

P1267 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 25

Przebieg: ------km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2011.05.10

Czas: 12:46:07

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 800 /min

Moment obrotowy: 24.0 Nm

Prędkość: 0.0 km/h

72.93 %

Tekst: 5.375 uF

Tekst: 11.75 mJ

Tekst: 12 mJ

Nieznane dane, B/D: 000 217 119

 

004720 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 4 (N243): przekroczono granicę regulacji

P1270 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 25

Przebieg: ------ km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2011.05.10

Czas: 12:46:07

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 768 /min

Moment obrotowy: 32.0 Nm

Prędkość: 0.0 km/h

72.54 %

Tekst: 5.500 uF

Tekst: 9.50 mJ

Tekst: 12 mJ

Nieznane dane, B/D: 000 217 119

 

004713 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 4 (N243): sygnał niezrozumiały

P1269 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 25

Przebieg: ------ km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2011.05.10

Czas: 12:46:32

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 768 /min

Moment obrotowy: 40.0 Nm

Prędkość: 0.0 km/h

65.13 %

Tekst: 5.625 uF

Czas: 0.00 ms

Tekst: 0.00 mJ

 

Ciekawe jaki finał problemu bo kolega miał jechać i reklamować pompki ale jeszcze go nie widziałem.

Edytowane przez s27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, przejechałem już na tych pompowtryskach regenerowanych tak ok. 700 km i nadal szarpie, drży tak od 1800 do 2500 obrotów i niema mocy. Na postoju wcześniej chwilowe spalanie wyświetlało 0,4 l, a teraz 1l. Kolego rob555 wcześniej szedł jak burza, a teraz jest mułowaty, wcześniej wymieniłem dwa na nowe bo mi padły i było wszystko w porządku. Później zregenerowałem te dwa padnięte i włożyłem je w miejsce tych dwóch co nie były ruszane, żeby mieć już spokój z pompowtryskami. Ale stało się jak się stało. Mechanik podejrzewa że któryś z regenerowanych pompowtrysków jest zapieczony lub leje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak to wkoncu jest panowie z tymi pompkami na wyspach trzeba placic a w PL nie???Pytam bo mi dzis jeden padl a koszta to nie male...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, a czy wymieniają BOSCHA za darmo, czy tylko wadliwą serię SIEMENSA???

silnik 2.0 140 BMP

Edytowane przez lazaj71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jak to wkoncu jest panowie z tymi pompkami na wyspach trzeba placic a w PL nie???Pytam bo mi dzis jeden padl a koszta to nie male...

 

I ja sie zaczynam bac jak czytam te posty, niedlugo czeka mnie wyprawa do PL i nie wiem czego sie spodziewac po drodze.

Ile zawolali w ASO?

Edytowane przez tmstp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

pilnie potrzebuję uszkodzonych (spalona cewka) pompowtrysków siemens 03G130073D - ważne aby nie były regenerowane czy też w jakiś sposób ingerowano w nie.

Pompowtryski do Passata b6 2.0 TDI 140km silnik BKP.

 

Każdego kto mógłby mi pomóc proszę o kontakt.

Edytowane przez przemyslawch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam super wiadomosc dla posiadaczy B6 w UK. VW wymienia wtryski za darmo jezeli ktorykolwiek byl uszkodzony do tej pory. Mialem wczoraj telefon od VW UK zeby zaaranzowac wizyte w servisie, niestety ja sie juz swojego paska pozbylem, czego teraz zaluje (sprobuje jeszcze powalczyc o zwrot kosztow z poprzednich napraw).

Telefon byl nastepstwem skargi ktora wyslalem do VOSA na temat wtryskow, byla to akcja zorganizowana przez forum passata w uk. Nie jestem pewien czy przeprowadza wymiane bez tej skargi, ale warto sprobowac. Jesli nie to wypelnienie formy zajmuje tylko kilka minut online.

Pozdrawiam i powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam super wiadomosc dla posiadaczy B6 w UK. VW wymienia wtryski za darmo jezeli ktorykolwiek byl uszkodzony do tej pory. Mialem wczoraj telefon od VW UK zeby zaaranzowac wizyte w servisie, niestety ja sie juz swojego paska pozbylem, czego teraz zaluje (sprobuje jeszcze powalczyc o zwrot kosztow z poprzednich napraw).

Telefon byl nastepstwem skargi ktora wyslalem do VOSA na temat wtryskow, byla to akcja zorganizowana przez forum passata w uk. Nie jestem pewien czy przeprowadza wymiane bez tej skargi, ale warto sprobowac. Jesli nie to wypelnienie formy zajmuje tylko kilka minut online.

Pozdrawiam i powodzenia

 

bez problemwo w tej chwili wymienają, jeden z moich klientów ma passata i padł mu pompowtrysk 1 i 2 i w serwisie wymienili mu gratis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi padł pompo wtrysk. Jutro laweta i ciągnę do szczecina. Opisze sytuacje. Nawet nie płaci się za podłączenie kompa ????? Od reki naprawiają bo będę go ciagnał 100km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi padł pompo wtrysk. Jutro laweta i ciągnę do szczecina. Opisze sytuacje. Nawet nie płaci się za podłączenie kompa ????? Od reki naprawiają bo będę go ciagnał 100km

I co wymienili za darmo, bo mnie dzisiaj padł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś auto zaprowadzone, będzie gotowe na Poniedziałek, Telefonicznie mi potwierdził ze pokrywają 100% pompkę i wiązkę, ale później doczytałem się na dokumencie zlecenia ze jest do zapłaty coś 500zl Ale to chyba tak ma być :)

 

---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:16 ----------

 

 

a Tez miałeś tak ze jak chciałeś gu później odpalić to zaświeciło się od razu ciśnienie oleju ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności