Skocz do zawartości

nowy72

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nowy72

  • Urodziny 06.11.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sieradz

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

482 wyświetleń profilu
  1. Witam! Auto bez dpf fabrycznie i po wgranej mapie z wyłączonym egr, dsg, 340tys przejechane Jeśli mógłby ktoś przeanalizować ten wykres? Pozdrawiam
  2. Nic nie trzeba cofać... Poczytaj ten wątek: http://forum.vw-passat.pl/threads/64583-Wymiana-lozysk-kol-tylnych
  3. Niestety, wymiana przepływomierza na nowy za dużo nie pomogła. Niby już nie przerywa przy 1800-2000 obr. ale zdarzy mu się przerwać przy mniejszych obr. 1200-1500. Ktoś pewnie napiszę że zamiast jechać do jakiegoś konkretnego warsztatu to człowiek się bierze za naprawianie metodą prób i błędów. Kolega "unseen" pisze o przeładowywaniach, i może mieć rację. Tylko gdzie znaleźć prawdziwego maniaka mechanika VW, co się pozna na sprawie, jak błędów komputer nie pokazuje i ogólnie auto jeździ bez zastrzeżeń. Te przerywania są sporadycznie i tak w zasadzie mogłyby nikomu nie przeszkadzać, lecz "kochamy" swoje vw i człowieka irytuje taka przypadłość. Muszę bardziej się zagłębić i poczytać o robieniu tych logów, chyba żę ktoś byłby chętny mi pomóc i coś takiego zrobić. Oczywiście gdzieś z okolic Sieradza. POzdrawiam.
  4. Witam! Mam podobny problem z tym szarpaniem w przedziale obrotów 1800-2000, już gdzieś o tym pisałem. Nie ukrywam że bardzo mnie to irytuje. Ktoś tutaj napisał żeby odłączyć przepływomierz. W mojej rodzinie jest kilka aut vw, więc zamieniłem się przepływką z 1.9 tdi 115KM i nie ukrywam pomogło na dzień dzisiejszy temperatury powietrza są w przedziale 24-30 stopni i auto pięknie jeździ bez szarpania, lecz od dołu tak mocno nie ciągnie jak na poprzedniej. Nie jestem fachowcem ale możliwe żeby przepływomierz za mocno doładowywał? Dla pewności zamówiłem nowy przepływomierz oryginalny boscha do mojego auta, także po zamontowaniu nowego podzielę się spostrzeżeniami.
  5. Polecam kolegę! Bez problemu znalazł mi kod do mojego radia RNS 300.Warunkiem jest, że plomby na radiu sa cale, co jest gwarancją braku zmiany fabrycznego kodu przez ingerencje elektronika.
  6. przeważnie rano, jak silnik jest jeszcze zimny w trakcie jazdy zaczyna szarpać tak przy 1800-2000 obr. powyżej przestaje i ciągnie dobrze. Jeszcze jedno muszę dodać że te objawy raz są a na drugi dzień ich nie ma. zauważyłem również jakby miała wpływ na to temperatura powietrza. jak jest chłodniej lub zimą nie ma żadnych szarpań, przy cieplejszych dniach pojawiają się szarpania na zimnym silniku, jakby coś się przy tych obrotach przycinało sztanga od turbo, nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, są to tylko moje przypuszczenia.
  7. Witam! U mnie są podobne objawy z tym szarpaniem przy obrotach 1800-2000, a jestem dwa tygodnie po wymianie wszystkich "pompek". Podejrzewam problemy z turbiną lub zaworem egr. Pozdrawiam.
  8. Witam. Jestem umówiony w serwisie na wymianę trzech wtrysków, jednego wymieniałem wcześniej w 2010r, za którego zapłaciłem. I tutaj pytanie czy serwis może mi wrócić pieniądze za ten wtryskiwacz? miał ktoś podobną sytuację lub starał się o zwrot pieniędzy za wtryski które są objęte w/w akcją serwisową? Pozdrawiam.
  9. tak, tylko że ja już serwisowałem u nich auto, wymiana rozrządu, pompowtrysku, wymiana oleju w dsg...i oni mają spisany stan licznika jaki był na "blacie"...czyli nic z tego. Powiedzmy auto miało stan licznika 200tyś w 2009r, jak ja zacząłem serwisować u nich auto w 2010r miało 130tyś, także teraz jakbym licznik ustawił na ponad 200tyś to pewnie i tak by nie przeszło. mam nadzieję że piszę ze zrozumieniem...
  10. słyszałem o akcji dobrej woli serwisów vw odnośnie pompowtrysków simensa, lecz w moim przypadku jest to skomplikowane i chyba nie wykonalne...mianowicie, pierwszy pompowtrysk padł mi na trasie, żebym nie skłamał w 2010r, zapłaciłem gotówką w serwisie...auto kupiłem w 2009r. z kręconym licznikiem...oczywiście przy pierwszej wizycie w serwisie nikt mnie nie poinformował że stan licznika się nie zgadza z danymi w komputerze serwisu...a chciałem utrzymać gwarancję na perforację blachy itp...kiedy się dowiedziałem że serwisy vw robią tą akcje zgłosiłem się, lecz Pan w serwisie powiedział że nie zgadza się stan licznika z ich danymi, więc napisałem do kulczyktradex o przywrócenie mi faktycznego stanu licznika i możliwości korzystania z dalszych akcji i gwarancji...oczywiście odmówili że oni nie mogą takich rzeczy robić...także, jeśli ktoś ma jaki pomysł na możliwość wymiany pompowtrysków w ramach akcji dobrej woli lub inne tańsze pomysły, chętnie posłucham.. Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
  11. Płyn ubywa sporadycznie, można powiedzieć że w wcale, dolewam przed zimą z 50-100ml. tak, jak wcisnąłem gaz to nie szło, obroty tylko do 3tyś...podpiąłem pod kompa wyskoczyły dwa błędy: 17672- Wtryskiwacz 2- przekroczona wartość regulacji, stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa- Błąd sporadyczny. 16618- Turbodoładowanie- przekroczona wartość graniczna, stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa- Błąd sporadyczny. Oczywiście nic mi to nie mówi, jedynie że muszę szykować się do wymiany 2 pompowtrysku, tak myślę. Co do turbodoładowania, hmm...nie wiem, oddać do czyszczenia czy regeneracji? Wycieków dzisiaj nie sprawdzałem na osłonie , sprawdzę po świętach. Pozdrawiam!
  12. Dziękuje kolego za odpowiedz, tak osłony mam pod silnikiem..sprawdzę. Faktycznie nad turbiną sie też zastanawiałem. Jeśli to głowica to strach się bać jakie będą koszty tego. A powiedz mi jeśli możesz miałeś coś takiego na zimnym silniku przeważnie, jak jest w miarę ciepło że auto mi przerwie nie raz tak przy 1900obrotach, czy to już nie były objawy turbiny lub głowicy? ---------- Dodano o 11:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:39 ---------- jeszcze jedno, obejrzałem Twoje zdjęcia auta i jestem pod wrażeniem jego modyfikacji, szacun... :ok
  13. Witam szanowne forum i życzę Wesołych Świąt! Pojawił mi się problem z olejem, a mianowicie w ciągu tygodnia zaświeciła mi się dwa razy kontrolka z informacją braku oleju i musiałem dolać jakieś 0,5 litra na 200km...Auto ostatnio było użytkowane tylko sporadycznie po mieście i nie miało nawet możliwości złapania odpowiedniej temperatury, czyli 90stopni. Wczoraj znowu kontrolka o braku oleju, dolałem i chciałem go przegonić, wtedy zaświeciła się kontrolka świec żarowych i straciło moc. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auto znowu zaczęło normalnie chodzić..Passat nie kopci, oleju nie ma w płynie chłodzącym, kałuży pod nim również nie ma, nie wiem co się dzieje z olejem, nie możliwe żeby nagle zaczął brać tyle oleju...Pytanie czy miał ktoś podobny problem i ewentualnie jak go rozwiązać...poza tym gdzie zginął olej? Pozdrawiam! Grzegorz
  14. Witam wszystkich na forum! Auto przerywa przy obrotach 1800 na zimnym silniku. Występuje taki błąd: 4508 Ventil fuer Pumpe/Duesel Zylinder 2-N241 Regelgrenze ueberschritten, sporadic error. Czy kończy się 2gi pompowtrysk? Może ktoś pomoże. auto ma przejechane ok 220tyś, w tamtym roku jesienią pojawiły się podobne obiawy i auto po jakimś czasie staneło, pompowtrtysk i wiązka do wymiany koszt ASO 3300pln.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności