trix Zgłoś #121 Napisano 18 Maja 2011 (edytowane) A wiec tak Jestem po wymianie wtrysku nr4 w Krakowie u Beltowskiego całkowicie za darmo, niestety sprawa w moim przypadku była bardzo skomplikowana. Auto stanęło w Szwecji na autostradzie po ściągnięciu auta do aso okazało się że nie mają czasu, gość z pomocy zaproponował inny warsztat (normalka) mając nadzieję że szybko zlokalizują problem zgodziłem się I TO BYŁ BŁĄD. Po 2 dniach szukania stwierdzili że wtrysk nr1 zapytali czy wymieniamy, moja odpowiedz oczywiście że tak była szansa że w końcu pojadę dalej, po zamontowaniu nowego wtrysku zonk auto nie pali. Wtryskiwacz z częściami które kupiłem kosztował ponad 4000zł do tego ich robocizna ok 1500zl. Zabrałem auto do Polski (kolejne koszty) i tu na szczęście wymiana za darmo jak sie okazało pompki nr 4 a nie 1 jak diagnozowali w niby "warsztacie" Chciałbym przestrzec ludzi którym padnie wtrysk za granicą, naprawiajcie tylko w ASO, jest bardzo duża szansa naprawy za darmo i uniknięcia niepotrzebnych kosztów (jak w moim przypadku ok 8000zl) Pozdrawiam i życzę jak najmniej awarii edit Kolego marekbialek co do czasu w jakim zapada decyzja to bardzo się mylisz, nie jest to kilka dni a kilka minut (może godz) u mnie decyzja zapadła praktycznie odrazu po odczytaniu odpowiedniego błędu, o których już było pisane kilka postów wcześniej Edytowane 19 Maja 2011 przez trix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pas Zgłoś #122 Napisano 19 Maja 2011 (edytowane) Panowie, po zamontowaniu dwóch regenerowanych pompowtrysków przy przyśpieszaniu auto drży, co może być przyczyną tego? Po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów. Edytowane 19 Maja 2011 przez pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy72 Zgłoś #123 Napisano 20 Maja 2011 Witam wszystkich na forum! Auto przerywa przy obrotach 1800 na zimnym silniku. Występuje taki błąd: 4508 Ventil fuer Pumpe/Duesel Zylinder 2-N241 Regelgrenze ueberschritten, sporadic error. Czy kończy się 2gi pompowtrysk? Może ktoś pomoże. auto ma przejechane ok 220tyś, w tamtym roku jesienią pojawiły się podobne obiawy i auto po jakimś czasie staneło, pompowtrtysk i wiązka do wymiany koszt ASO 3300pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fialson Zgłoś #124 Napisano 21 Maja 2011 Witam Wczoraj byłem w serwisie Plichta w Gdańsku. Bardzo miła obsługa, ale nie otym .Po pierwsze zdiagnozowali usterke nad którą myślało par ę dobrych i zaufanych warsztatów, w jednym kazano wymienić przekładnię kierowniczą , niepotrzebne koszta itd ( 3 mies. walki). PO DRUGIE DOSTAŁEM INFORMACJĘ ŻE WTRYSKI SIEMENSA ( BMA I INNE ) BĘDĄ WYMIENIONE RAZEM Z WIĄZKĄ (AUTO NA LAWECIE , NIE GRZEBANE WTRYSKI) CAŁKOWICIE ZA DARMO. AUTO DO 6 LAT, Z HISTORIĄ SERWISOWĄ. TYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!! jAK ZWYKLE ŻYCIE ZWERYFIKUJE. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
servee79 Zgłoś #125 Napisano 23 Maja 2011 PO DRUGIEDOSTAŁEM INFORMACJĘ ŻE WTRYSKI SIEMENSA ( BMA I INNE ) BĘDĄ WYMIENIONE RAZEM Z WIĄZKĄ (AUTO NA LAWECIE , NIE GRZEBANE WTRYSKI) CAŁKOWICIE ZA DARMO. AUTO DO 6 LAT, Z HISTORIĄ SERWISOWĄ. TYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!! jAK ZWYKLE ŻYCIE ZWERYFIKUJE. Ale niusa walnąłeś! Przeczytałeś chociaż kilka ostatnich postów zanim go ten tego... napisałeś? I te duże litery... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykapral Zgłoś #126 Napisano 23 Maja 2011 - jeżeli Auto ma więcej niż 150 tyś km wtedy VW zwraca do 75% kosztów, powyżej 200 tyś sprawa jest rozpatrywana indywidualnie Skąd masz kolego takie informacje?? moje ma 400tyś i nawet nie wspomnieli o czymś takim,wytrsk wymieniony za free, decyzja takze zapada praktycznie odrazu po odczytaniu kodu błedów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #127 Napisano 24 Maja 2011 powitac kolegow,w moim pasku narazie jest wszystko ok,ale co jak by padly w uk??? czy ktos was sie spotykal z wymiana za free?? jak kto wyglada na wyspach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr Wilq Zgłoś #128 Napisano 1 Czerwca 2011 Panowie, po zamontowaniu dwóch regenerowanych pompowtrysków przy przyśpieszaniu auto drży, co może być przyczyną tego? Po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów. Musi sie uklad odpowietrzyc i to tyle a co do UK nie ma tu nic za darmo ja bylem w ASO bo mi siadal i po ciezkich targach 860 hehe kupilem nowke z ebaya za 260 plus wymiana u znajomego 60 wiec 320 to nie jest jeszcze zle pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #129 Napisano 1 Czerwca 2011 Panowie, po zamontowaniu dwóch regenerowanych pompowtrysków przy przyśpieszaniu auto drży, co może być przyczyną tego? Po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów Moze kolego wrescie odzyskal moc i Nm dwumasowka szarpia? Albo te dwa co zostaly sa tak slabe ze jest duza roznica wydajnosci na 2cyl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #130 Napisano 2 Czerwca 2011 (edytowane) W marcu pisałem o reg. pompek - auto po kilku tygodniach zaczęło ciężej odpalać, silnik na wolnych obrotach faluje, przydymia na czarno, po odpaleniu nie pracuje 4 cyl. i BIP 0,00 ale po chwili załapuje a po odczytaniu błędów wywaliło; 004711 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 3 (N242): przekroczono granicę regulacji P1267 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 25 Przebieg: ------km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2011.05.10 Czas: 12:46:07 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 800 /min Moment obrotowy: 24.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h 72.93 % Tekst: 5.375 uF Tekst: 11.75 mJ Tekst: 12 mJ Nieznane dane, B/D: 000 217 119 004720 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 4 (N243): przekroczono granicę regulacji P1270 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 25 Przebieg: ------ km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2011.05.10 Czas: 12:46:07 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 768 /min Moment obrotowy: 32.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h 72.54 % Tekst: 5.500 uF Tekst: 9.50 mJ Tekst: 12 mJ Nieznane dane, B/D: 000 217 119 004713 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 4 (N243): sygnał niezrozumiały P1269 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 25 Przebieg: ------ km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2011.05.10 Czas: 12:46:32 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 768 /min Moment obrotowy: 40.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h 65.13 % Tekst: 5.625 uF Czas: 0.00 ms Tekst: 0.00 mJ Ciekawe jaki finał problemu bo kolega miał jechać i reklamować pompki ale jeszcze go nie widziałem. Edytowane 2 Czerwca 2011 przez s27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pas Zgłoś #131 Napisano 3 Czerwca 2011 Koledzy, przejechałem już na tych pompowtryskach regenerowanych tak ok. 700 km i nadal szarpie, drży tak od 1800 do 2500 obrotów i niema mocy. Na postoju wcześniej chwilowe spalanie wyświetlało 0,4 l, a teraz 1l. Kolego rob555 wcześniej szedł jak burza, a teraz jest mułowaty, wcześniej wymieniłem dwa na nowe bo mi padły i było wszystko w porządku. Później zregenerowałem te dwa padnięte i włożyłem je w miejsce tych dwóch co nie były ruszane, żeby mieć już spokój z pompowtryskami. Ale stało się jak się stało. Mechanik podejrzewa że któryś z regenerowanych pompowtrysków jest zapieczony lub leje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo186 Zgłoś #132 Napisano 3 Czerwca 2011 To jak to wkoncu jest panowie z tymi pompkami na wyspach trzeba placic a w PL nie???Pytam bo mi dzis jeden padl a koszta to nie male... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazaj71 Zgłoś #133 Napisano 14 Czerwca 2011 (edytowane) witam, a czy wymieniają BOSCHA za darmo, czy tylko wadliwą serię SIEMENSA??? silnik 2.0 140 BMP Edytowane 14 Czerwca 2011 przez lazaj71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #134 Napisano 14 Czerwca 2011 (edytowane) To jak to wkoncu jest panowie z tymi pompkami na wyspach trzeba placic a w PL nie???Pytam bo mi dzis jeden padl a koszta to nie male... I ja sie zaczynam bac jak czytam te posty, niedlugo czeka mnie wyprawa do PL i nie wiem czego sie spodziewac po drodze. Ile zawolali w ASO? Edytowane 22 Lipca 2011 przez tmstp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemyslawch Zgłoś #135 Napisano 30 Czerwca 2011 (edytowane) Witam, pilnie potrzebuję uszkodzonych (spalona cewka) pompowtrysków siemens 03G130073D - ważne aby nie były regenerowane czy też w jakiś sposób ingerowano w nie. Pompowtryski do Passata b6 2.0 TDI 140km silnik BKP. Każdego kto mógłby mi pomóc proszę o kontakt. Edytowane 30 Czerwca 2011 przez przemyslawch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sheen Zgłoś #136 Napisano 14 Lipca 2011 Mam super wiadomosc dla posiadaczy B6 w UK. VW wymienia wtryski za darmo jezeli ktorykolwiek byl uszkodzony do tej pory. Mialem wczoraj telefon od VW UK zeby zaaranzowac wizyte w servisie, niestety ja sie juz swojego paska pozbylem, czego teraz zaluje (sprobuje jeszcze powalczyc o zwrot kosztow z poprzednich napraw). Telefon byl nastepstwem skargi ktora wyslalem do VOSA na temat wtryskow, byla to akcja zorganizowana przez forum passata w uk. Nie jestem pewien czy przeprowadza wymiane bez tej skargi, ale warto sprobowac. Jesli nie to wypelnienie formy zajmuje tylko kilka minut online. Pozdrawiam i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #137 Napisano 14 Lipca 2011 Mam super wiadomosc dla posiadaczy B6 w UK. VW wymienia wtryski za darmo jezeli ktorykolwiek byl uszkodzony do tej pory. Mialem wczoraj telefon od VW UK zeby zaaranzowac wizyte w servisie, niestety ja sie juz swojego paska pozbylem, czego teraz zaluje (sprobuje jeszcze powalczyc o zwrot kosztow z poprzednich napraw).Telefon byl nastepstwem skargi ktora wyslalem do VOSA na temat wtryskow, byla to akcja zorganizowana przez forum passata w uk. Nie jestem pewien czy przeprowadza wymiane bez tej skargi, ale warto sprobowac. Jesli nie to wypelnienie formy zajmuje tylko kilka minut online. Pozdrawiam i powodzenia bez problemwo w tej chwili wymienają, jeden z moich klientów ma passata i padł mu pompowtrysk 1 i 2 i w serwisie wymienili mu gratis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #138 Napisano 14 Lipca 2011 Mi padł pompo wtrysk. Jutro laweta i ciągnę do szczecina. Opisze sytuacje. Nawet nie płaci się za podłączenie kompa ????? Od reki naprawiają bo będę go ciagnał 100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janflo Zgłoś #139 Napisano 15 Lipca 2011 Mi padł pompo wtrysk. Jutro laweta i ciągnę do szczecina. Opisze sytuacje. Nawet nie płaci się za podłączenie kompa ????? Od reki naprawiają bo będę go ciagnał 100km I co wymienili za darmo, bo mnie dzisiaj padł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #140 Napisano 15 Lipca 2011 Dziś auto zaprowadzone, będzie gotowe na Poniedziałek, Telefonicznie mi potwierdził ze pokrywają 100% pompkę i wiązkę, ale później doczytałem się na dokumencie zlecenia ze jest do zapłaty coś 500zl Ale to chyba tak ma być ---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:16 ---------- a Tez miałeś tak ze jak chciałeś gu później odpalić to zaświeciło się od razu ciśnienie oleju ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach