radek9 Zgłoś #41 Napisano 30 Grudnia 2013 Nie pisz głupot, wszystko jest dobrze, pokazuje prawidłowo. według mnie to tak jest dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #42 Napisano 30 Grudnia 2013 Porównał diesla do benza:P Hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #43 Napisano 30 Grudnia 2013 http://aceef.pl/kontakt.htm Korzystałem z usług tego Pana i jak na razie jestem zadowolony. Już ponad 2 latka i wyświetlacz fajne śmiga. Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matek87 Zgłoś #44 Napisano 30 Grudnia 2013 http://aceef.pl/kontakt.htmTo u Ciebie w mieście ??? Tak, to jest w moim mieście:) dziękuję za pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek921 Zgłoś #45 Napisano 1 Stycznia 2014 (edytowane) czy do licznika z przed liftingu można przełożyć sam wyświetlacz po liftingu? Czy jednak skorzystać z usług z tej strony http://aceef.pl/cennik.htm i mieć jakąś tam gwarancję, że będzie dobrze zrobione? Edytowane 1 Stycznia 2014 przez tomek921 uzupełnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #46 Napisano 1 Stycznia 2014 Możesz przełożyć wyświetlacz, ale nie będzie to plug&play, gdyż nie ma tam żadnej kostki. Do tego trzeba użyć lutownicy na gorące powietrze i pytanie czy sobie z tym poradzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek921 Zgłoś #47 Napisano 1 Stycznia 2014 (edytowane) Ja to bym zlecił komuś innemu u mnie w mieście, myślę, że by się jakiś magik znalazł Choć jak teraz liczę to bardziej się opłaca ten wyświetlacz z tej stronki podanej wyżej przynajmniej jakaś gwarancja na to będzie. Edytowane 1 Stycznia 2014 przez tomek921 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power_777 Zgłoś #48 Napisano 5 Czerwca 2014 Ma ktoś może pomysł z czym związany może być problem? Otóż wczoraj po włączeniu zapłonu i uruchomieniu silnika zauważyłem, że w moim Passku B5 FL z maja 2001 TDI nie wyświetla się żaden komunikat na FIS (a dokładnie mam 1/2 FIS). Zauważyłem, że samo podświetlenie działa i to pomimo wyłączenia zapłonu (zauważyłem to po zmroku jak podszedłem do samochodu). Przyszło mi na myśl, że się coś "zwiesiło", dlatego odpiąłem aku. Jedyny efekt jest taki, że podświetlenie zgasło. Miał ktoś podobny przypadek? Czy może to mieć związek z taśmami zasilającymi, czy gdzie indziej szukać rozwiązania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach