rafal102 Zgłoś #1 Napisano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Panowie dziś jestem po wymianie sprzęgła w pasku na jednomas. Zestaw to zamach od 1z reszta sprzęgła sachsa od audi 2.0 16v 1. Problem pojawił się na początku przez pierwszy 3km tarcza się ślizgała.. po paru km jest lepiej ale nie wiem czy to wytrzyma co o tym myślicie..?? Bardzo proszę o pomoc bo po dzisiejszej pracy jestem załamany wynikami.. Edytowane 26 Września 2010 przez rafal102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #2 Napisano 21 Sierpnia 2010 Zamach był zabielany? reszta sachsa to nowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #3 Napisano 21 Sierpnia 2010 zabielany tzn..?? Jedyne co z zamachem zrobiłem to go delikatnie stoczyłem. A reszta wszystko nowe włącznie z tym malutkim łożyskiem w wale jak i oporowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #4 Napisano 21 Sierpnia 2010 Masz może namiary na to małe łożysko w wale? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #5 Napisano 21 Sierpnia 2010 numeru nie podam bo nie mam.. ale z tego co sprzedawca mówił to tam jest jedno łożysko we wszystkich modelach od paru lat ciągle te samo.. Ale czy może ktoś pomóc w moim temacie..?? Co jest nie halo..??/ Prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MZiobro Zgłoś #6 Napisano 24 Sierpnia 2010 trochęsprzęgieł się juz na wymieniałem i jeśli części są ok/nowe i wszystko poskładane jak należy to: 1. nowy zestaw wogóle nie może się ślizgać - moze u ciebie problem lezy po stronie zapowietrzenia wysprzeglika lub jego uszkodzeniu 2. nie wiem czy akurat to dźwięk jak u ciebie ale czasami tak hałasują/dzwonią sprężynki w tarczy po zmianie 2masa na 1mas Generalnie obserwuj auto i ewentualnie jedź na reklamację... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #7 Napisano 25 Sierpnia 2010 1. nowy zestaw wogóle nie może się ślizgać - moze u ciebie problem lezy po stronie zapowietrzenia wysprzeglika lub jego uszkodzeniu Może się ślizgać ale przez dosłownie chwilę dopóki nie ułoży się sprzęgło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #8 Napisano 25 Sierpnia 2010 Moim zdaniem już tak zostanie ponieważ koło zostało przetoczone. Nie wiadomo o ile i w jakim celu. Sprężyny na sprzęgle w dieslu tzn. tłumiki drgań skrętnych są inne niż w silnikach benzynowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #9 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Koło zostało przetoczone o minimalny wymiar ze względu, że było nie równo zużyte i wyglądało podobnie jak tarcza hamulcowa. Zostało dlatego przetoczone. Ale ten problem już znikną ślizgania się. To było po montażu przez niewielką odległość. Edytowane 26 Września 2010 przez rafal102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10 Napisano 25 Sierpnia 2010 Zastanawiam się czy to nie łożysko oporowe.. Możliwe, że to i łożysko. Z tego co tu wywnioskowałem to naprawa miała odbyć się najmniejszym kosztem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MZiobro Zgłoś #11 Napisano 25 Sierpnia 2010 to trochę bzdura zmieniać sprzęgło i zostawić stare łożysko :debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #12 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Rzezi...skrzynia. Nierowna praca silnika byla pochlaniana przez 2mas. Teraz go nie ma i cala nierownosc, przenosi sie na skrzynie. Mam to samo. Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez zuse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #13 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) to trochę bzdura zmieniać sprzęgło i zostawić stare łożysko Nie no panowie ja w pasku nie idę po kosztach. Przy wymianie wszystko było wymieniane na nowe włącznie z dwoma łożyskami, oporowym i tym przy wale. Jedyne co to jedmomas był używany bo nie mogłem znaleźć nowego i aby był jak nowy to go stoczyłem. Edytowane 26 Września 2010 przez rafal102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #14 Napisano 25 Sierpnia 2010 Jedyne co to jedmomas był używany bo nie mogłem znaleźć nowego i aby był jak nowy to go stoczyłem. Bzdura na resorach. Jak to nie mogłem znaleźć? Jest tego pełno w sklepach na zamówienie lub nawet z allegro. Skoro nie idziesz po kosztach to dlaczego tarcza sprzęgła jest od silnika benzynowego? Nie wiem kto Ci doradził taką zamianę i co ona miała mieć na celu? Jeśli łozysko nie ucichnie to trzeba wyjąć skrzynię i sprawdzić całe sprzęgło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #15 Napisano 25 Sierpnia 2010 1Z to benzyna?:haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozavw Zgłoś #16 Napisano 25 Sierpnia 2010 1Z to benzyna? a Zestaw to zamach od 1z reszta sprzęgła sachsa od audi 2.0 16v ktoś niedokładnie czyta!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #17 Napisano 25 Sierpnia 2010 Fakt mój błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #18 Napisano 25 Sierpnia 2010 Panowie sam tego nie wymyśliłem, na forum Audi polecili mi takie powiązanie i u nich podobno wytrzymuje to 170KM 370NM także miałem nadzieję, że u mnie wytrzyma. No ale na razie wytrzymuje bo ja na swoim już nie mogłem 200km/h jechać a teraz 200km/h daje radę i sprzęgło trzyma. Ale bardzo proszę kolego pokaż mi nowy jednomas od 1z... Bo ja znaleźć nie mogłem ale skoro twierdzisz, ze jest pełno to bardzo proszę pokaż. Ale ja tu nie mam zamiaru się spierać czy ja ide po taniości czy nie. ja wiem ile kasy w autko wkładam i na jakich częściach jeżdżę ale tego pytanie moje nie dotyczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #19 Napisano 25 Sierpnia 2010 rafal102 popieram twój projekt sam też na dniach będe przechodził z dwumasa na jedno,temat jest przerobiony także u nas na poczatku tego działu przez kolege jaruckiego ,wiem też że wcale nie łatwo znależć koło od 1Z po tygodniu szukania znalazłem oczywiście używke http://allegro.pl/show_item.php?item=1168016107 poza tym dla nie zorientowanych jest różnica pomiędzy kołem z poprzecznego i wzdłużnego silnika,więc jeśli ktoś niema pojęcia po co to sie robi a jedynie potrafi sie czepić a nie pomóc to z łaski swojej niech sie nie wypowiada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Green Zgłoś #20 Napisano 26 Sierpnia 2010 Chciałbym podłączyć się do tematu. Wkrótce będzie mnie czekać również wymiana sprzęgła i koła zamachowego. Znalazłem na allegro link taki zestaw. Niestety nie jest opisane czy jest to koło dwumasowe. Czy może ktoś powiedzieć dwa słowa o tym zestawie. Czy do tego trzeba coś jeszcze dokupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach