riccardoa Zgłoś #241 Napisano 14 Stycznia 2012 3bo919881 n vdo v34 00140 jednak u mnie jest taki zegar. ma ktos pomysl jak zamontowac z duzym fisem lub 1/2? chcialem pozniej dolozyc tez duze nawi mfd i podloczyc to ze soba ale najpier zegry chce rozpracowac Tu masz wszystko opisane co i jak http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #242 Napisano 8 Lutego 2012 Witam (zaznaczam że przeczytałem cały wątek i w większości jest opisane zmiana z b5 na B5 fl) Mnie chodzi o to że mam tak po pierwsze przerobionego anglika: Licznik (cyferblat) mam w milach i km pod prędkościomierzem wyświetla już w km (zmieniłem to) prędkościomierz do 7000 benzyna Licznik posiada 1/2 FIS Pytanie brzmi: Chciałbym zmienić licznik na pełen FIS jaki licznik wybrać czy mogę kupić od anglika od diesela i wgrać mu wsad do benzyny? mój numer licznika 3B0 920 925 (KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13) więc mam CAN rok auta 2001. Powiedzcie czy dobrze myśle. tarcze od obrotomierza przełoże od swojego. tarcze od prędkości przełożę bo mam ale 100km/h jest w pionie ale myśle że po wgraniu wsadu od europejczyka benzyny i licznik i obrotmierz będzie działąć poprawnie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #243 Napisano 8 Lutego 2012 Powiedzcie czy dobrze myśle. tarcze od obrotomierza przełoże od swojego. tarcze od prędkości przełożę bo mam ale 100km/h jest w pionie ale myśle że po wgraniu wsadu od europejczyka benzyny i licznik i obrotmierz będzie działąć poprawnie tak? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #244 Napisano 8 Lutego 2012 To w takim razie musze szukac licznika może być anglik ale musi mieć numer xxx 920 xxx tak i każdy podejdzie nawet od dieselka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #245 Napisano 8 Lutego 2012 To w takim razie musze szukac licznika może być anglik ale musi mieć numer xxx 920 xxx tak i każdy podejdzie nawet od dieselka? Po zmianie epromu i tarczy obrotomierza tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #246 Napisano 9 Lutego 2012 powiem tak czytałem ale nie wiem jak zmienić eprom? Da sie go nadpisać? zgrac, wgrać to jest to samo co wsad licznika może i banalne pytania ale dopiero zaczynam sie tym interesować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #247 Napisano 9 Lutego 2012 to jest to samo co wsad licznika Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diagi Zgłoś #248 Napisano 16 Lutego 2012 Witam (zaznaczam że przeczytałem cały wątek i w większości jest opisane zmiana z b5 na B5 fl) Mnie chodzi o to że mam tak po pierwsze przerobionego anglika: Licznik (cyferblat) mam w milach i km pod prędkościomierzem wyświetla już w km (zmieniłem to) prędkościomierz do 7000 benzyna Licznik posiada 1/2 FIS Pytanie brzmi: Chciałbym zmienić licznik na pełen FIS jaki licznik wybrać czy mogę kupić od anglika od diesela i wgrać mu wsad do benzyny? mój numer licznika 3B0 920 925 (KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13) więc mam CAN rok auta 2001. Powiedzcie czy dobrze myśle. tarcze od obrotomierza przełoże od swojego. tarcze od prędkości przełożę bo mam ale 100km/h jest w pionie ale myśle że po wgraniu wsadu od europejczyka benzyny i licznik i obrotmierz będzie działąć poprawnie tak? Będzie pasować, wrzuć wsad dieslowski 3B0 920 845, 846 lub 847, przełóż poliftowe tarcze europejskie dieslowskie do tego licznika i pozostaje kalibracja wskazówek, kodowanie i adaptacja. Jak masz tarcze europejskie ze 100 km/h na godzinie 12tej (innych nie było zresztą w polifotwych) to po wrzuceniu wsadu o numerze jak wyżej będzie dobrze pokazywało. Ostatnią cyfrę kodowania zostaw taką samą w tym nowo zaadaptowanym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodziojano Zgłoś #249 Napisano 16 Lutego 2012 witam koledzy to forum to jedyna kopalnia wiedzymam mały albo duży problem z zakodowaniem 2 kluczyka po wyciągnięciu pinu i logowaniu vcds lite kod niby przyjmuje ale w adaptacji kanał 21 read w polu pokazuje 2 klucze ale nie mogę wykasować ich a nawet nie przyjmuje żadnej wartości oprucz 2 czym to może być spowodowane licznik immo 3 1J0 920 806 E KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11 rok 2002 prubowałem dodać klucz vag+k can comander 1.4 pin odczytałem nim wsad licznika wyciągnołem i sprawdziłem vag eeprom programer zgadza sie pin zgadza sie zecu ale comanderem 1.4 też nie poszło wogule nie zapala się kontrolka immo choć na chwiję przy programowaniu za pomoc będę wdzieczny i prosze o odpowiedz bo wiem że tu są fachowcy i z góry dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodziojano Zgłoś #250 Napisano 16 Lutego 2012 Temat zamykam problemem był czas który był po złym wpisaniu pinu który można podglądnąć 01 silnik ,08 blok ,24 kanał ,1 pozycja na włączonym zapłonie trzeba było odczekać 40 minut. Żegnam:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario-ZX9R Zgłoś #251 Napisano 27 Lutego 2012 Witam czy po wymianie ECU, które obsługuje CAN można śmiało montować licznik z pełnym FISEM na CAN-ie? Oczywiście jest to passek który nie był przedtem wyposażony w komputer (rok 1999 1.9TDI 110KM AFN BEZ CANA>), lecz manetka i instalacja zostały poprowadzone prawidłowo, wiec brakuje tylko ECU i będzie wszystko grało?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #252 Napisano 27 Lutego 2012 Witam czy po wymianie ECU, które obsługuje CAN można śmiało montować licznik z pełnym FISEM na CAN-ie? Oczywiście jest to passek który nie był przedtem wyposażony w komputer (rok 1999 1.9TDI 110KM AFN BEZ CANA>), lecz manetka i instalacja zostały poprowadzone prawidłowo, wiec brakuje tylko ECU i będzie wszystko grało?? Tak,tu masz wszystko http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala!?highlight=wymiana+licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sikor65 Zgłoś #253 Napisano 19 Marca 2012 Mam licznik 1/2 fis 3BO 920 820A i chciałbym wymienić na licznik 1/2 lub pełen fis od 3BG. Jakiego Licznika szukać 3B0 920 XXX ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #254 Napisano 19 Marca 2012 Mam licznik 1/2 fis 3BO 920 820A i chciałbym wymienić na licznik 1/2 lub pełen fis od 3BG. Jakiego Licznika szukać 3B0 920 XXX ? 3B0920825A,826A,827A lub AX-1/2 fis lub 845A,846A,847A lub AX lub E,lub EX - pełen fis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samsung44 Zgłoś #255 Napisano 28 Marca 2012 witam! chciałbym zapytac czy licznik oznaczany numerem 3B0920927B ma pełen fis - bo nie znalazłem w tym temacie takiego numeru licznika ? i czy podejdzie do mojego 3B 2.3 AGZ rok 2000? (jeszcze nie sprawdzałem numeru swojego licznika ale stawiam na xxx920xxx) z góry dziękuję za odpowiedź ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #256 Napisano 28 Marca 2012 chciałbym zapytac czy licznik oznaczany numerem 3B0920927B ma pełen fis - 1/2 fis Angol czy podejdzie do mojego 3B 2.3 AGZ rok 2000 Tak ---------- Dodano o 21:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:40 ---------- bo nie znalazłem w tym temacie takiego numeru licznika ? Post wyżej masz rozpisane liczniki EU,ta sama zasada obowiązuje w angolach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samsung44 Zgłoś #257 Napisano 28 Marca 2012 (edytowane) 1/2 fis w takim razie już go nie chcę koleś pisze na allegro ze to usańczyk 2.8 v6 tak czy inaczej szukam ful fisa "Post wyżej masz rozpisane liczniki EU,ta sama zasada obowiązuje w angolach." aa:) już rozumiem , Dziekuję i pozdrawiam! Edytowane 28 Marca 2012 przez samsung44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sikor65 Zgłoś #258 Napisano 9 Czerwca 2012 3B0920825A,826A,827A lub AX-1/2 fis lub 845A,846A,847A lub AX lub E,lub EX - pełen fis. 3B0920829A będzie pasował ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkamykk Zgłoś #259 Napisano 9 Listopada 2012 Witam serdecznie! Wpadłem sobie niedawno na pomysł żeby właśnie wymienić licznik w moim pasku 3B na ten z 3BG. Mój Passior jest w automacie i posiada pełen FIS. Chciałbym mieć po prostu jeszcze opcję w MFA, która pokaże mi ile mogę przejechać na zbiorniku - czytając tu wątek, widziałem coś takiego. Rocznik Passata to 98. Mam odnośnie tego wszystkiego 2 pytania. 1. Czy jest ktoś z woj. dolnośląskiego lub wielkopolskiego kto by się podjął takiej wymiany? 2. Jaki licznik zakupić? Czy różni się automat od manuala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #260 Napisano 9 Listopada 2012 W twoim roczniku bez wymiany ECU silnika nawet nie ma co marzyć tu poczytaj http://forum.vw-passat.pl/threads/75...miana+licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach