-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Diagi
- Urodziny 18.01.1987
Informacje osobiste
-
Imię
VAG
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
dolnośląskie
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
-
Wymiana licznika w 3B na licznik z 3BG
Diagi odpowiedział kiarka → na temat → Poradniki i instrukcje
Będzie pasować, wrzuć wsad dieslowski 3B0 920 845, 846 lub 847, przełóż poliftowe tarcze europejskie dieslowskie do tego licznika i pozostaje kalibracja wskazówek, kodowanie i adaptacja. Jak masz tarcze europejskie ze 100 km/h na godzinie 12tej (innych nie było zresztą w polifotwych) to po wrzuceniu wsadu o numerze jak wyżej będzie dobrze pokazywało. Ostatnią cyfrę kodowania zostaw taką samą w tym nowo zaadaptowanym. -
Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG
Diagi odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Będzie problem ze skopiowaniem danych z licznika bez CAN do licznika z CANem. Tym bardziej, że licznik nowy, który masz różni się nawet komórkami od tych z CANem starszych. -
Mów modelami bardziej niż markami, sprawa będzie jaśniejsza, ważne jest jaki to był Seat. Jeżeli inny niż Ibiza to mówi nam coś więcej.
-
Bardzo często się zdarza że jest to wina po prostu samego interfejsu. Spotkałem się z wieloma przypadkami gdzie to właśnie interfejs zawodził przy tego typu odczytach.