Skocz do zawartości

Diagi

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Diagi

  • Urodziny 18.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    VAG
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    dolnośląskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Będzie pasować, wrzuć wsad dieslowski 3B0 920 845, 846 lub 847, przełóż poliftowe tarcze europejskie dieslowskie do tego licznika i pozostaje kalibracja wskazówek, kodowanie i adaptacja. Jak masz tarcze europejskie ze 100 km/h na godzinie 12tej (innych nie było zresztą w polifotwych) to po wrzuceniu wsadu o numerze jak wyżej będzie dobrze pokazywało. Ostatnią cyfrę kodowania zostaw taką samą w tym nowo zaadaptowanym.
  2. Będzie problem ze skopiowaniem danych z licznika bez CAN do licznika z CANem. Tym bardziej, że licznik nowy, który masz różni się nawet komórkami od tych z CANem starszych.
  3. Mów modelami bardziej niż markami, sprawa będzie jaśniejsza, ważne jest jaki to był Seat. Jeżeli inny niż Ibiza to mówi nam coś więcej.
  4. Bardzo często się zdarza że jest to wina po prostu samego interfejsu. Spotkałem się z wieloma przypadkami gdzie to właśnie interfejs zawodził przy tego typu odczytach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności