Skocz do zawartości

samsung44

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O samsung44

  • Urodziny 07.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.3 V5 150KM (AGZ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. w takim razie już go nie chcę koleś pisze na allegro ze to usańczyk 2.8 v6 tak czy inaczej szukam ful fisa "Post wyżej masz rozpisane liczniki EU,ta sama zasada obowiązuje w angolach." aa:) już rozumiem , Dziekuję i pozdrawiam!
  2. witam! chciałbym zapytac czy licznik oznaczany numerem 3B0920927B ma pełen fis - bo nie znalazłem w tym temacie takiego numeru licznika ? i czy podejdzie do mojego 3B 2.3 AGZ rok 2000? (jeszcze nie sprawdzałem numeru swojego licznika ale stawiam na xxx920xxx) z góry dziękuję za odpowiedź !
  3. w mojej vr5 kat w układzie V to dokładnie 15 stopni i sądzę, że w Waszych jest taki sam ale nie jestem pewien więc się nie sprzeczam Ajesli chodzi o koszta podzespołów rozrządu tj ślizgi łańcuszki napinacze itd to cena kompletu marki Swag-Febi jest jaknajbardziej porównywalna z kompletami do zwykłych rzędowych motorów min. dlatego ze odpada nam pompa wody, która jest po drugiej stronie gorzej jest tylko z robocizną bo cały układ rozrządu jest od strony podszybia i tam też należy nasłuchiwac jarmolących łańcuchów
  4. posiadam od okołu roku taki błotnik, czyli nowy za 100zł nówex do malowania... żadna szpara się nie zgadza i zaczyna pojawiac się na kantach przy masce ruda więc na Twoim miejscu zaryzykowałbym oryginał z allegro z opcja "dokładniejszych foto na maila" Mój staruszek kupił przez telefon od człowieka który sprzedaje na allegro przelał pieniądze i za dwa dni przyszedł w idealnym stanie więc co do sprzedających nie można byc pesymistą, moim zdaniem juz po niechlujnych fotografiach przedmiotu wystawianego można pozna że to szmelc. Podsumowując ewidentnie nie polecam nowych podróbek A jak nie znajdziesz bez dziur na kierunki to lustra mogę odkupic Pozdro!
  5. 9 lat i 6 tys km? Czizas! Ja posiadam 150km 2.3 vr5, który różni sie od 170 konnego głowicą, która posiada po 2 zawory na cylinder, zaś w azx czy aqn (170hp) ma juz po 4 zawory zmieniony jest nieznacznie kolektor ssący, wydechowy i to chyba wszystko z wielkich różnic..co najważniejsze jest to 170km z pojemności 2.3 bez turbiny! Ja mam auto które niedługo skończy 12 lat od roku jest w gazie, od dwóch lat w Polsce i ma (ponoc) 219kkm przebiegu i jeździ na oryginalnym zawieszeniu, z oryginalnym tłumikiem, bez ingerencji w silnik, fakt że łańcuszki rozrządu nadają się już do wymiany ale to jest 219 tys km a nie 6 dźwięku silnika niech nikt nie próbuje przyrównywac do zwykłej v6 bo to jakbyś Nirvanę przyrównał do Golec Orkiestry ;] auto godne polecenia szczególnie że w Twoim przypadku to NOWY samochód ;o
  6. dzięki chłopaki! porozglądam się jeszcze zanim się za to wezmę a silnik niestety leży wzdłużnie i rozrząd jest od strony podszybia i nie muszę chyba dodawac, że miejsca jest na plaska dłoń
  7. w takim razie przepraszam..wygłupiłem się ;]
  8. to nie lepiej szlifnąc parapecik na swoich pietnastych blaszkach?
  9. bardzo przyjemny samolot jakie koła Ci chodzą po głowie?
  10. Twoja Jaco? mozna gdzieś looknąc na foty Twojego 1.8T?
  11. gnojożłopy na frytkach LOL tego jeszcze nie słyszałem ale jest to niestety prawda .. rzadko na ulicy można dostrzec Passata w benzolu oczywiście nie mam nic do gnojożłopów ojczulek ma afn-a w kombi i tez się nim fajnie lata ale jak gdzieś przeczytałem : życie jest zbyt krótkie żeby jexdzic dieslem
  12. doświadczenia z łańcuchami rowerowymi sam posiadam ale dzieki za chęci nie chodzi mi tyle o samą wymianę bo jest to niemal bliźniaczy motorek do vr6 a w tych motorach niejeden ma 2-gi komplet rozrządu, ale bardziej o podpowiedź jak to ugryźc.. czy uda się bez rozpinania skrzynki wymienic dolne ślizgi itp czy lepiej opuścic motor ze skrzynią czy może rozpiąc i rwac do góry. Kto juz to robił na pewno zna technikę co warto a czego nie trzeba a takie porady są nieraz nieocenione
  13. Tak zdaje się że wiem a łańcuchy są dwa u mnie jednak trzeba więc jakby ktoś robił to byłbym wdzięczny za kontakt Pozdrawiam!
  14. ja z kolei potrzebowałbym kontaktu z kimś kto robił sam lub robiono mu rozrząd w vr5 agz 110kw w okolicach Lublina bo coraz cieplej za oknem i trzeba się szykowac
  15. zatankowałem do pełna obydwa zbiorniki koszta całej operacji opiewają na kwotę 417 zł ( nie lubię jak nie jest pełno )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności