Frankoo Zgłoś #301 Napisano 22 Marca 2014 Na jakiej podstawie tak twierdzisz?Jeśli nie wiesz ,to nie wprowadzaj w błąd.On ma samochód przed liftem. A więc będzie to działać czy nie? Bo nikt mi nie dał 100% odpowiedzi Passat 3B z licznikiem 1/2 FIS wymiana na licznik z 3BG pełny FIS - będzie on w pełni funkcjonalny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #302 Napisano 22 Marca 2014 A więc będzie to działać czy nie? Bo nikt mi nie dał 100% odpowiedzi Passat 3B z licznikiem 1/2 FIS wymiana na licznik z 3BG pełny FIS - będzie on w pełni funkcjonalny? Podaj numer obecnego licznika i modułu komfortu.Na 99% nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #303 Napisano 23 Marca 2014 Podaj numer obecnego licznika i modułu komfortu.Na 99% nie. Możesz mi napisać jak przez VAGa sprawdzić te numery? Gdzie ich szukać w programie? NA 99% nie.. a jesteś w stanie sprecyzować jakich funkcji będzie mi brakowało? Nie ukrywam, że byłem napalony na FULL FIS ale uświadamiasz mnie, że to niekoniecznie będzie sensowne.. (skoro nie będzie działał tak jak ori FULL FIS) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #304 Napisano 23 Marca 2014 (edytowane) Możesz mi napisać jak przez VAGa sprawdzić te numery? Gdzie ich szukać w programie? NA 99% nie.. a jesteś w stanie sprecyzować jakich funkcji będzie mi brakowało? Nie ukrywam, że byłem napalony na FULL FIS ale uświadamiasz mnie, że to niekoniecznie będzie sensowne.. (skoro nie będzie działał tak jak ori FULL FIS) Duży fis wyświetla to samo co 1/2 oraz: - informacje z radia, - nawigacje(tylko oryginalną), - wersja 846/847/849 posiada menu w którym jest opcja "car status" oraz "display off", - miniaturka auta i wyświetlanie które drzwi konkretnie są otwarte, i chyba tyle Generalnie w mojej opinii - którą oczywiście możesz mieć gdzieś - inwestycja w duży fis jeśli aktualnie ma się w pełni sprawny 1/2 jest raczej zbędna(jeśli nie planujesz instalować oryginalnej nawigacji) przy założeniu że za pełnego fisa trzeba zapłacić ~ 300zł. Chyba że trafisz zdrowego za ~ 100zł to wtedy warto Edytowane 23 Marca 2014 przez Mic15hal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #305 Napisano 23 Marca 2014 wersja 846/847/849 posiada menu w którym jest opcja "car status" oraz "display off", 846 nie ma. - - - - - aktualizacja - - - - - Możesz mi napisać jak przez VAGa sprawdzić te numery? Gdzie ich szukać w programie? !7 Instruments i w okienku powinno ci wyświetlić numer zegarów i analogicznie 46 comfort module NA 99% nie.. a jesteś w stanie sprecyzować jakich funkcji będzie mi brakowało? Sygnalizacji otwartych drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #306 Napisano 23 Marca 2014 Bardzo dziękuję za informacje Obecny 1/2 FIS jest zdupiony (bardzo słabo cokolwiek na nim widać - cały zrobił się bardzo czerwony) więc wymiana na inny będzie wchodziła w gre. Tylko kwestia czy na 1/2 czy na FULL Rozumiem, że informacje do FISa wysyłane są z modułu komfortu. Pytanie: Czy jest jakaś prosta metoda (tudzież wymiana na inny moduł - jaki konkretnie?) aby jednak po wymianie z 1/2 na FULL była opcja obrazowania otwartych drzwi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #307 Napisano 23 Marca 2014 Czy jest jakaś prosta metoda (tudzież wymiana na inny moduł - jaki konkretnie?) aby jednak po wymianie z 1/2 na FULL była opcja obrazowania otwartych drzwi? Moduł z po liftowego zaczynający się 1C0,ale jeśli masz szyby w prądzie,to dojdzie jeszcze wymiana sterowników szyb w drzwiach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #308 Napisano 23 Marca 2014 Moduł z po liftowego zaczynający się 1C0,ale jeśli masz szyby w prądzie,to dojdzie jeszcze wymiana sterowników szyb w drzwiach. Naturanie mam w prądzie.. kurcze czyli robi się grubsza sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monika t Zgłoś #309 Napisano 26 Marca 2014 (edytowane) Witam wszystkich,czy jest Ktoś kto jest w stanie mi pomóc .Sprawa wygląda następująco :zegary 3B0 920 805 oryginał zmiana na 3B0920829f wsad z 3B0920829a nie działa immo to znaczy nie mogę zakodować immo kontrolka mruga po kodowaniu gaśnie niby ok ale po wyłączeniu klucza i ponownym przekręceniu kontrolka znowu mruga .i tak non stop,we wsadzie nr immo to samo ,przebieg też pin ok . nie wiem o co chodzi ,próbowałam vagtacho,i dominatorem . Edytowane 26 Marca 2014 przez monika t Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #310 Napisano 26 Marca 2014 Robiłem podobną podmiankę, także z 805 na 829 i miałem podobnie - też za nic w świecie nie chciało zakodować immo, mimo że robiłem to poprzez edycje wsadu VAG Eeprom programmer'em. Generalnie przewertowałem kilkanaście wsadów z netu i w końcu któryś zadziałał - nie mam pojęcia czemu nie chciał przyjąć immo na oryginalnym wsadzie. Jeśli Cię to ratuje w jakikolwiek sposób, to mogę Ci zgrać swój wsad i sprawdzisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monika t Zgłoś #311 Napisano 26 Marca 2014 Witam, dzięki śliczne za odpowiedź, byłabym niezmiernie wdzięczna za wsad, bo nie ogarniamy tego co w tej chwili jest. Walczymy z nim już dobry tydzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacho1 Zgłoś #312 Napisano 11 Maja 2014 Panowie Paska mam z 97 roku orginlnie była to benzyna wrzuciłem do niego 1,9 TDI AVX za tym poszedł licznik. O ile śilnik I przeróbki mechaniczne ogarnołem, to elektrykę robił znajomy elektryk. Było to 5 lat temu. Licznik jest 1/2 fis pokazuje wszystko co ma razem z paliwem w baku. Do tego jeszcze dołożył tempomat I też bangla. Jedyną rzeczą która nie działa to buzzer włączonych świateł. Po 5 latach zaczyna mnie to doprowadzać do szału, bo żonka zostawia samochód notorycznie na światłach. Macie może jakiś pomysł. Mam VCDS może to da się zakodować?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #313 Napisano 11 Maja 2014 kup prosty buzer uniwersalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacho1 Zgłoś #314 Napisano 12 Maja 2014 kup prosty buzer uniwersalny To wiem pytam może ktoś robił takiego moda I wszystko mu działa. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #315 Napisano 12 Maja 2014 To wiem pytam może ktoś robił takiego moda I wszystko mu działa. Moge sie mylic ale zeby dzialal buzer to musialbys miec wiazke drzwi i moduly z tego awx bo tam idzie po can inaczej nie da sie zakodowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kro_ma Zgłoś #316 Napisano 18 Maja 2014 Witam mam mały problem z fisem po zmianie licznika na poliftowy wszystko dziala ok. Problem sie robi po 3 dniach nie wazne ile jezdze sam kasuje sie fis 2 ktory powinienem sam kasowac. Licznik mam o numerach 3B0 920 829 A. Co moze byc przestawione?? Posiadam passata b5 1999r 1.9 tdi 110 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy376 Zgłoś #317 Napisano 9 Czerwca 2014 Koledzy mam pytanie mam problem z moim licznikiem prędkość rośnie jak wskazówka sekundnika zegarka ściennego więc chcę go wymienić , nie palą ie też wszystkie kontrolki, teraz pytanie czy wymienić sam prędkościomierz , czy cały licznik , znalazłem już taki jaki ja mam. Czy przy podmianie na drugi wystarczy przełożyć ,wydobyć pin i zakodować nowy kluczyk ? Koledzy teraz tak czytam mój licznik to 1/2 FIS 3B0920822A auto passat b5 2000r czy dało by radę zmienić licznik na nowszy po lifcie bez większych przeróbek typu zmiana wsadu itd. mam vag 311 idzie vag can commander Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy376 Zgłoś #318 Napisano 10 Czerwca 2014 koledzy podpowie ktoś muszę wymienić cały licznik znalazłem i zakupiłem już licznik o takim samym numerze po przekładce liczników wystarczy wyciagnąć pin z szafy i zakodować nowe klucze ? czy jeszcze coś muszę zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #319 Napisano 10 Czerwca 2014 koledzy podpowie ktoś muszę wymienić cały licznik znalazłem i zakupiłem już licznik o takim samym numerze po przekładce liczników wystarczy wyciagnąć pin z szafy i zakodować nowe klucze ? czy jeszcze coś muszę zrobić Ustawić przebieg i kodowanie tak samo jak było w starym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy376 Zgłoś #320 Napisano 10 Czerwca 2014 dobrze a jak wykonać kodowanie licznika ? mam vag com311 i vag comander Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach